tjippie Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 moet je me sig nou eens zien, ik snap er nix van... eerst was tie te groot, met imageshack ziet hij er zoo uit (hieronder) ik kan hem gewoon niet op de normale grootte krijgen!! kan iemand me helpen? alvast bedankt 0 Reageren
Gta Ripper Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 moet je me sig nou eens zien, ik snap er nix van... eerst was tie te groot, met imageshack ziet hij er zoo uit (hieronder)ik kan hem gewoon niet op de normale grootte krijgen!! kan iemand me helpen? alvast bedankt Open de image in Photoshop, vervolgens druk je linksboven op Image -> Image size, daar moet je hem zo groot maken dat hij 500x150px of kleiner is en sla hem vervolgens op. 0 Reageren
joppie Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Als ik een sig upload dan klik ik er altijd eerst op en dan krijg je ene nieuw scherm waar die dan wel in ze geheel (ware grote) op staat en dan pas kopieer ik de url. Waarom weet ik ook niet. vind het gewoon makkelijker. 0 Reageren
Arthis Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Ten eerste is hij veel te groot! De maximale maten voor een handtekening op het forum zijn 500x150 px en tot 100 kb. Als je hem hebt geüpload met imageshack, moet je helemaal naar beneden van de pagina scrollen en dan moet je de 'direct link' kopiëren en die tussen de img tags in je handtekening zetten. Hier een screen: Het rood omcirkelde moet je dus tussen de img tags zetten 0 Reageren
-GoldWing- Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 je kan het ook met het programma doen waar je je sig mee hebt gemaakt. Gewoon simpel uitrekken en hij is op normale grootte 0 Reageren
2fast{0} Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 je kan het ook met het programma doen waar je je sig mee hebt gemaakt.Gewoon simpel uitrekken en hij is op normale grootte Als je dit doet moet je wel shift inhouden anders zal hij misvormd raken... 0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.