Jump to content

Waste Not Want Knots


Carl_Johnsen

Recommended Posts

Als ik de tas heb gepakt, dan komen er alleen maar meer gangsters. En na een tijde gaat er altijd een van mijn buddys dood. Wat kan ik het beste doen?

Bewerkt: door Carl_Johnsen
Link to comment
Delen op andere websites

Dat had ik eerst ook, ja. Want zodra je de tas hebt komt er nog een andere gang die ook het geld willen pakken. Ze komen via de ingang waar jij ook vandaan kwam en daar schiet Gordon op ze. Hij gaat best snel dood dus schuil achter de houte dozen en schiet ze dood. Daarnaast is Packie aan de andere kant van de plaats ook gasten aan het doden dus help hem daarna. Dan moet je met Packie naar buiten, maar let op als je daar bij de boot buiten bent komt er van binnen nog iemand die op jullie schiet. Dan zwemmen jullie naar de boot en vaar je weg. Een tip als je de boot gaat halen dan zwem jij voor en als je in de boot zit blijf wachten op packie, dus vaar niet naar hem toe want dat deed ik en toen raakte hij de boot en was hij dood.

Deze missie staat trouwens ook op Wikigta, klik hier voor de pagina.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet naar beneden lopen en enkele vijanden doodschieten. Daarna zal je via de achterdeur naar buiten moeten lopen en achter het hoekje via de trap naar beneden gaan. Je zal Patrick op de pier zien staan, en in wat verder in het water een bootje. Spring dan in het water en zwem naar de boot. Eenmaal ingestapt in de boot moet je even wachten tot Patrick ook zit in de boot, en dan zal je hem moeten brengen naar een andere pier. Eenmaal daar aangekomen is de missie gehaald.

Veel succes! Kijk verder misschien ook nog eens hier.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Als ik naar buiten probeer te rennen moet ik langs 3 van die gasten die ik dood moet schieten. Maar als ik dan eerst die gasten doodschiet, komen er oneindig steeds nieuwe.... Misschien dat ik niet de goeie deur heb ofzo?? Ik heb het al 5 keer geprobeerd en telkens ging ik daar dood.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik naar buiten probeer te rennen moet ik langs 3 van die gasten die ik dood moet schieten. Maar als ik dan eerst die gasten doodschiet, komen er oneindig steeds nieuwe.... Misschien dat ik niet de goeie deur heb ofzo?? Ik heb het al 5 keer geprobeerd en telkens ging ik daar dood.

Je moet dus via de achterdeur naar buiten, dan kom je bij een soort haven in het klein. Dus dan vertelt Packie dat je die boot moet pakken die in het water licht, dus je zwemt er naar toe. Het kan zijn dat er dan nog wat gasten zijn dan heb je waarschijnlijk niet iedereen binnen vermoord. Dat zal ik overigens wel doen want dan is het iets makkelijk, maar dat moet je zelf weten. En ja als je dus de boot hebt wacht gewoon rustig op packie, hij zwemt namelijk ook. Dus niet meteen gaan varen want dan kan hij dood gaan.

Link to comment
Delen op andere websites

Als ik de tas heb gepakt, dan komen er alleen maar meer gangsters. En na een tijde gaat er altijd een van mijn buddys dood. Wat kan ik het beste doen?

je moet naar een boot gaan met packie die missie heb ik vandaag gedaan ben nu meer dan 31.10%

Link to comment
Delen op andere websites

Bij dit soort missies moet je gewoon van te voren zorgen dat je health full is en je ergens een body armor oppikt.

In Dukes/Broker ligt een body armour, als je de locatie eenmaal weet, is het een eitje om deze voor elke missie weer op te pikken en maakt dit soort missies 10x makkelijker.

Rij naar deze locatie:

Klik hier om de SnapMap te bekijken

(Ik heb op bijna elk eiland wel een plek waar je makkelijk een body armour vind, als je die liever hebt, laat maar horen en ik zeg je hoe je er moet komen. Ik kan je desnoods via Xbox Live nog naar de plek leiden als je iets echt graag wilt weten)

Je komt uit bij een groot gebouw dat helemaal beklad is met grafiti, ten zuiden van dat gebouw, staat een hek, waar je doorheen kunt en er staan allemaal zeecontainers. Loop aan de zuidkant om dit gebouw heen zodat je aan de westkant staat. Hier zie je een grote stenen strap het dak opgaan. Loop deze trap op zodat je op een lager dak komt. Als je bovenaan de trap staat, moet je het body armour al kunnen zien, vooral omdat het aangegeven is door een rode gloed. Op het dak ligt hij aan de westkant van het dak, ten zuiden van een kleine waterkoeltoren. Op deze manier kun je veel meer kogels aan.

Met full health en full body armour (en uiteraard genoeg kogels) ga je op pad. Eenmaal binnen in het pand, ga je gewoon rustig en systematisch te werk. Schuil constant achter objecten (De zogenaamde 'Cover Position', op de Xbox360 doe je dat met de RB als je bij een muur of object staat) en vanuit deze positie maak je iedereen af die je af kan maken en je gaat gehurkt verder naar je volgende schulpositie, net zolang totdat je het kantoortje bereikt met de tas, als je dit schuilen goed onder de knie hebt, heb je praktisch alle health en armour nog, pak de tas, schiet zoveel je in de vlugheid kan schieten totdat je beneden bent en sprint naar de andere deur, de andere richting dan waar je vandaan kwam, sprint naar de waterkant, spring het water in, ga in de boot zitten en zodra packie in de boot stapt, geef je plankgas. Zodra je je boot op volgas hebt, is het zware gedeelte van de missie over en kun je je missie rustig uitvaren.

Maak je niet druk als je tijdens het sprinten geraakt word, als je gewoon door blijft sprinten/rennen, dan haal je het wel.

Nog 1 tip als je iemand zo effectief wil raken als je schiet. Gebruik de autoaim (Xbox360: LT) en je richt op iemand, richt hij op de buik/borstkas, maar zo duurt het een paar schoten voordat hij dood is. Als je (op de Xbox360 de rechterjoysitck) omhoogdrukt, dan richt hij op het hoofd. Als je dit eenmaal onder de knie hebt, is het auto-aim, pijltje naar boven, schiet en hij is in een seconde ook dood.

De meeste tips die ik hier gegeven heb, gaan op in praktisch alle vuurgevechten waar je meerdere vijanden met wapens moet afknallen en je geen kans hebt om ze rustig te sniperen.

Als er iets niet helemaal duidelijk is, kun je altijd vragen wat je er precies niet van snapt.

Bewerkt: door BonkMeisterXXL
Link to comment
Delen op andere websites

Je moet dus via de achterdeur naar buiten, dan kom je bij een soort haven in het klein. Dus dan vertelt Packie dat je die boot moet pakken die in het water licht, dus je zwemt er naar toe. Het kan zijn dat er dan nog wat gasten zijn dan heb je waarschijnlijk niet iedereen binnen vermoord. Dat zal ik overigens wel doen want dan is het iets makkelijk, maar dat moet je zelf weten. En ja als je dus de boot hebt wacht gewoon rustig op packie, hij zwemt namelijk ook. Dus niet meteen gaan varen want dan kan hij dood gaan.

Bedankt :tu: het is me net gelukt ik ging eerst inderdaad in de verkeerde deur haha. Eigenlijk nieteens een moeilijke missie.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet dus via de achterdeur naar buiten, dan kom je bij een soort haven in het klein. Dus dan vertelt Packie dat je die boot moet pakken die in het water licht, dus je zwemt er naar toe. Het kan zijn dat er dan nog wat gasten zijn dan heb je waarschijnlijk niet iedereen binnen vermoord. Dat zal ik overigens wel doen want dan is het iets makkelijk, maar dat moet je zelf weten. En ja als je dus de boot hebt wacht gewoon rustig op packie, hij zwemt namelijk ook. Dus niet meteen gaan varen want dan kan hij dood gaan.

Bedankt :tu: het is me net gelukt ik ging eerst inderdaad in de verkeerde deur haha. Eigenlijk nieteens een moeilijke missie.

Nee dat is ie zeker nie als je hem begrijpt.. Wat ik de eerste keer nie deed. Bleef veel te lang derbinnen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...