jorrit Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 (bewerkt) De volgende voordelen hebben de personages nog in het vervolg van de game: (als je het wil zien sta het in de spoiler) Francis: Je kunt hem bellen om je wanted level kwijt te raken. Derrick: hij verzorgt je nog enkele missies[/font] >>> Door Dutchy3010: Bron: WikiGTA.<<< Wie hebben jullie gedood? Francis of Derrick Bewerkt: 7 mei 2008 door Dutchy3010 Reageren
Little Jacob Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Eerste keer Francis, 2e keer derrick. Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Eerste keer Francis, 2e keer derrick. Me too! Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Ik heb Francis gedood. Hij was degene die het complot opzette en ik stoorde me al langer aan zijn autoritaire gedrag. "Do it or I'll kill you." Zoiets moet je niet tegen mij zeggen, vooral niet als je vijf minuten later in het vizier van mijn sniperrifle verschijnt. Harde killer hier. Reageren
battle1970 Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 ik heb derrick vermoord ...al had ik wel een gevoel van dat ik het foute deed die fransis is gwn een dick [/font] Reageren
jorrit Geplaatst: 7 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Ik heb Francis gedood Had de zelfde gevoel als NilsHolgersson Reageren
ginobb Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 ik schoot francis ik dacht eerst het is een agent en de familie mcreary houd niet van hem maar wel van derrick dus dacht dag dag francis Reageren
the max Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 ik heb derrick vermoord, want francis had meer macht Reageren
Metiz Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Francis want hij zat jouw te chanteren enzz .. als je het niet deed zorgde hij dat je in de bak belande Dus francis moest dood derrick had niets verkeerd gedaan Pzz Reageren
IV trailer Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Ik ga derrick vermoorden omdat ik francis wil bellen om mijn wanted te verwijderen. Eigenlijk vind ik dat francis het meer verdient, maar hij is zo handig in het spel. Reageren
Capodaano Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Ik ga derrick vermoorden omdat ik francis wil bellen om mijn wanted te verwijderen. Eigenlijk vind ik dat francis het meer verdient, maar hij is zo handig in het spel. Precies! De 1e keer killde ik Francis en de 2e keer Derrick. Francis killen voelde echt lekker alleen hij was nuttig dus te 2e keer vermoorde ik Derrick Reageren
NilsHolgersson Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Als ik de verhaallijn nog eens ga spelen ga ik ook voor Derrick. Kijken wat er gebeurt wanneer je alle keuzes anders doet. Ook Dwayne gaat er dan aan in plaats van Playboy X. Reageren
Kai-ShockWave Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 (bewerkt) Hoeveel missies krijg je nog bij derrick? Krijg je daar veel geld voor? Want ik twijfel nog wie ik zal killen. Ik denk niet echt dat ik die wanted nog nodig heb. Trouwnes, als je met ene "kiki" date kan je haar ook bellen om wanted level te verlagen... ...En het schijnt dat als je de storyline heb uitgespeeld, je die optie bij Francis niet meer kan gebruiken :s, is dit waar? Bewerkt: 8 mei 2008 door Kai-ShockWave Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.