Jump to content

Missie: Blood Brothers


jorrit

Wie ga je killen?!  

90 leden hebben gestemd

  1. 1. Francis of Derrick

    • Francis
      51
    • Derrick
      36


Recommended Posts

Hoeveel missies krijg je nog bij derrick? Krijg je daar veel geld voor?

Want ik twijfel nog wie ik zal killen. Ik denk niet echt dat ik die wanted nog nodig heb. Trouwnes, als je met ene "kiki" date kan je haar ook bellen om wanted level te verlagen...

...En het schijnt dat als je de storyline heb uitgespeeld, je die optie bij Francis niet meer kan gebruiken :s, is dit waar?

Jaa dan ben je bijna al je contactpersonen kwijt ;) alleen heb je roman, little jacob, packie, brucie, zit!, en nog een paar maar die weet ik nie tuit me hoofd :Y

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • jorrit

    2

  • NilsHolgersson

    2

  • IV trailer

    2

  • Kai-ShockWave

    2

Ik heb derrick vermoord, maar ik kan hem maar 2 keer bellen , en daarna krijg ik telkens zijn anwoordapparaat, en nadat ik hem had uitgespeeld was hij uit me telefoonboek weg.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vind als iedereen dat Francis een idote zak is. Eerst word ie agent en vind die zichzelf een goed mens, tuuurlijk. Daarna drijgt ie met vanalles tegen mij, irriteer ik me dood aan en dan wilt ie zijn familie veraden. en dan nog wel zo'n hulpelose mannetje als Derrek.

Maar helaas is ie nog nuttig en Derreck niet. Dus moet ik de keuzes afwegen...

Link to comment
Delen op andere websites

De volgende voordelen hebben de personages nog in het vervolg van de game: (als je het wil zien sta het in de spoiler)

Francis: Je kunt hem bellen om je wanted level kwijt te raken.

Derrick: hij verzorgt je nog enkele missies[/font]

>>> Door Dutchy3010: Bron: WikiGTA.<<<

Wie hebben jullie gedood? Francis of Derrick

Dat derrick je nog enkele missies bezorgt hangt er van af als je eerst al die missies voor derrick doet zo als ik gedaan heb en dan blood brothers dan maakt dat geen verschil maar ik heb tog francis doodgedaan derrick vond ik leeper. Is trouwens geen spoiler want je kan missie progress gewoon volgen in stats !

Link to comment
Delen op andere websites

Ik ga derrick vermoorden omdat ik francis wil bellen om mijn wanted te verwijderen. Eigenlijk vind ik dat francis het meer verdient, maar hij is zo handig in het spel.

Precies! De 1e keer killde ik Francis en de 2e keer Derrick.

Francis killen voelde echt lekker alleen hij was nuttig dus te 2e keer vermoorde ik Derrick

Dat deed ik dus ook, ik mag Francis en zijn missies niet omdat hij gewoon een corrupte agent is die aan de macht wil en het zelf niet kan opknappen. Hij is bang dat iedereen hem tegen wil houden, dus ook Derrick. Ik heb Derrick dus vermoord. Hoewel, als ik het spel overnieuw ga uitspelen: I will show no mercy.

Fransis, ik had geen zin meer in missies van hem. Dus heb ik Fransis maar gedood.

Ehm, Francis geeft na de missie 'Blood Brothers' geen missies meer, dus het is nog al vreemd dat je Francis vermoord. Maar ik denk dat je Derrick bedoelt..

Bewerkt: door Bigstijn
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...