Berik Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 ik vond derrick maar een dronken ezel:p.. heb hem gemold! Reageren
Scarface92 Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Even vraagje: Als je wanted sterren hebt kun je Francis bellen om ze weg te laten halen, kan hij 1 ster weghalen of 2,3,4,5 of 6? In iedergevsl lijkt het me wel handig, hoewel het een klootzak[/font] is. Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 geen idee ik had francis laten leven maar ik krijg alleen maar een andwoord apparaat maa rnu date ik lawchick:D Reageren
gamerz1o1 Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Francis met zijn irritante gedoe ik vind hem zo'n ***************[gecencusureerd]*************** met al zijn domme politie gedoe, en trouwens in GTA hoor je de politie dood te schieten toch? Reageren
Nissan Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Het is ook zo dat Blood Brothers betekend dat zijn 2 vrienden of broers die voor altijd vrienden zullen zijn en blijven. Hier is het andersom xD Ik heb net Blood Brothers gedaan maar er kwam zo'n ventje met een kut[/font] pistooltje die op Derrick begon te schieten Dus ik schiet Francis neer en de missie is gehaald. Derrick loopt weg en wordt gekild door dat ventje met pistooltje. Dan loopt men spel vast :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 19 mei 2008 Rapport Geplaatst: 19 mei 2008 Het is ook zo dat Blood Brothers betekend dat zijn 2 vrienden of broers die voor altijd vrienden zullen zijn en blijven. Hier is het andersom xDIk heb net Blood Brothers gedaan maar er kwam zo'n ventje met een kut[/font] pistooltje die op Derrick begon te schieten Dus ik schiet Francis neer en de missie is gehaald. Derrick loopt weg en wordt gekild door dat ventje met pistooltje. Dan loopt men spel vast :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: Dat noem je pech hebben . Ik heb Francis neergeknaald. Had maar Niko niet moeten dreigen en beledigen . Reageren
carljackson Geplaatst: 17 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 17 augustus 2008 (bewerkt) die francis verdiende het zeker, maar hij kwomt gewoon beter van pas, dan derrick , die niks meer van zich zal laten horen.. Bewerkt: 17 augustus 2008 door carljackson Reageren
zezima0014 Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Francis, omdat hij zo'n eikel is, en hij bedreigde me ook nog eens! Ik had zelfs medelijden met Derrick! En ik hou niet echt van politie, dus heb ik hem gewoon voor zijn kop geknalt! En als hij Derrick dan toch dood wou, waarom schoot hij dan zelf niet? Ik ga nu ook proberen Kiki te daten, dat is ook weer een probleempje minder als ik politie heb. Reageren
Hayte Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 Even vraagje: Als je wanted sterren hebt kun je Francis bellen om ze weg te laten halen, kan hij 1 ster weghalen of 2,3,4,5 of 6? In iedergevsl lijkt het me wel handig, hoewel het een klootzak[/font] is. hij haalt alle sterren weg tot 3 sterren... zelfde geldt voor je vriendin (niet die op de datingsite, maar op die andere site) dus er is geen verschil tussen de 2... je moet wel nadat je de opties van Kiki (zo heet ze volgens mij) 2 keer hebt gebruikt 1 keer sex met haar hebben... Reageren
End Of The Riot Geplaatst: 18 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 18 augustus 2008 offtopic:dit staat verkeert ontoppic:ik heb francis vermoord ik was gewoon maar aan het shieten tot ik iemand raakte ik wou ze alle twee killen Reageren
GTAIVMASTAH Geplaatst: 19 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 19 augustus 2008 offtopic:dit staat verkeert ontoppic:ik heb francis vermoord ik was gewoon maar aan het shieten tot ik iemand raakte ik wou ze alle twee killen Offtopic: Waar moet het dan staan Ik heb Francis vermoord, want hij is een cop. Reageren
LXZ-76 Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Ik heb Francis gedood. Hij was degene die het complot opzette en ik stoorde me al langer aan zijn autoritaire gedrag. "Do it or I'll kill you." Zoiets moet je niet tegen mij zeggen, vooral niet als je vijf minuten later in het vizier van mijn sniperrifle verschijnt. Harde killer hier. Kijk dat had ik dus ook. Heel dom van die Francis Reageren
Tsirapo Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Ik had eerst Francis vermoord en de tweede keer toen ik het verhaal overnieuw wou doen voor de liberty city minute achievement, heb ik Derrick neergeschoten. Het enige klote eraan was dat iedere keer dat ik francis kon gebruiken ie m'n antwoordapparaat gaf grrrrrrrrrr. De moment dat ik dan twee sterren of 1 ster in m'n doodgewone appartement moet kwijtgeraken doet het wel al is het dan wel aarzelend. Reageren
[B]ig [S]moke Geplaatst: 20 augustus 2008 Rapport Geplaatst: 20 augustus 2008 Ikdoodde Francis want hij is gewoon een Klootzak[/font] en derrick niet.. Maar als je het van de andere kant ziet is Francis handiger dan Derrick maar dan blijft Francis nog een Kloooooootzaak[/font] Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.