Jump to content

Missie: Blood Brothers


jorrit

Wie ga je killen?!  

90 leden hebben gestemd

  1. 1. Francis of Derrick

    • Francis
      51
    • Derrick
      36


Recommended Posts

  • Reacties 43
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • jorrit

    2

  • NilsHolgersson

    2

  • IV trailer

    2

  • Kai-ShockWave

    2

Even vraagje: Als je wanted sterren hebt kun je Francis bellen om ze weg te laten halen, kan hij 1 ster weghalen of

2,3,4,5 of 6? In iedergevsl lijkt het me wel handig, hoewel het een klootzak[/font] is. :7

Link to comment
Delen op andere websites

Francis met zijn irritante gedoe ik vind hem zo'n ***************[gecencusureerd]*************** met al zijn domme politie gedoe, en trouwens in GTA hoor je de politie dood te schieten toch? :Y

Link to comment
Delen op andere websites

Het is ook zo dat Blood Brothers betekend dat zijn 2 vrienden of broers die voor altijd vrienden zullen zijn en blijven. Hier is het andersom xD

Ik heb net Blood Brothers gedaan maar er kwam zo'n ventje met een kut[/font] pistooltje die op Derrick begon te schieten :duh:

Dus ik schiet Francis neer en de missie is gehaald. Derrick loopt weg en wordt gekild door dat ventje met pistooltje. Dan loopt men spel vast :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Het is ook zo dat Blood Brothers betekend dat zijn 2 vrienden of broers die voor altijd vrienden zullen zijn en blijven. Hier is het andersom xD

Ik heb net Blood Brothers gedaan maar er kwam zo'n ventje met een kut[/font] pistooltje die op Derrick begon te schieten :duh:

Dus ik schiet Francis neer en de missie is gehaald. Derrick loopt weg en wordt gekild door dat ventje met pistooltje. Dan loopt men spel vast :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh: :duh:

Dat noem je pech hebben :schater: .

Ik heb Francis neergeknaald. Had maar Niko niet moeten dreigen en beledigen :Y:cya: .

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 maanden later...

Francis, omdat hij zo'n eikel is, en hij bedreigde me ook nog eens!

Ik had zelfs medelijden met Derrick! En ik hou niet echt van politie, dus heb ik hem gewoon voor zijn kop geknalt!

En als hij Derrick dan toch dood wou, waarom schoot hij dan zelf niet?

Ik ga nu ook proberen Kiki te daten, dat is ook weer een probleempje minder als ik politie heb. :D

Link to comment
Delen op andere websites

Even vraagje: Als je wanted sterren hebt kun je Francis bellen om ze weg te laten halen, kan hij 1 ster weghalen of

2,3,4,5 of 6? In iedergevsl lijkt het me wel handig, hoewel het een klootzak[/font] is. :7

hij haalt alle sterren weg tot 3 sterren...

zelfde geldt voor je vriendin (niet die op de datingsite, maar op die andere site)

dus er is geen verschil tussen de 2...

je moet wel nadat je de opties van Kiki (zo heet ze volgens mij) 2 keer hebt gebruikt 1 keer sex met haar hebben...

Link to comment
Delen op andere websites

offtopic:dit staat verkeert ^_^

ontoppic:ik heb francis vermoord ik was gewoon maar aan het shieten tot ik iemand raakte :7

ik wou ze alle twee killen :7

Offtopic: Waar moet het dan staan

Ik heb Francis vermoord, want hij is een cop.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb Francis gedood. Hij was degene die het complot opzette en ik stoorde me al langer aan zijn autoritaire gedrag. "Do it or I'll kill you." Zoiets moet je niet tegen mij zeggen, vooral niet als je vijf minuten later in het vizier van mijn sniperrifle verschijnt. Harde killer hier. :*D

Kijk dat had ik dus ook. Heel dom van die Francis :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik had eerst Francis vermoord en de tweede keer toen ik het verhaal overnieuw wou doen voor de liberty city minute achievement, heb ik Derrick neergeschoten. Het enige klote eraan was dat iedere keer dat ik francis kon gebruiken ie m'n antwoordapparaat gaf grrrrrrrrrr. De moment dat ik dan twee sterren of 1 ster in m'n doodgewone appartement moet kwijtgeraken doet het wel al is het dan wel aarzelend.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...