Von-Helsing Geplaatst: 6 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Aaah ik weet het al. Dat zijn zoals Jeff enzo. Mensen op straat die je om hulp vragen. Reageren
Hackman Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Dat zijn mensen die gewoon op straat staan en die geven je dan een missie, ik heb dat al 2 keer gehad... Vraag me niet waar ze zijn want ik liep alleen op de stoep en toen kwam er een cutscéne... Reageren
Iscariah Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Dat zijn mensen die gewoon op straat staan en die geven je dan een missie, ik heb dat al 2 keer gehad... Vraag me niet waar ze zijn want ik liep alleen op de stoep en toen kwam er een cutscéne... Ze zijn overal, bahalve in Bohan. Ook zullen ze alleen op bepaalde tijden er zijn. Gelukkig staan ze wel altijd op dezelfde plek. Als je er pas 2 hebt gehad, heb je er nog heel wat te gaan! Reageren
jesse25 Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Dat zijn mensen die gewoon op straat staan en die geven je dan een missie, ik heb dat al 2 keer gehad... Vraag me niet waar ze zijn want ik liep alleen op de stoep en toen kwam er een cutscéne... Ze zijn overal, bahalve in Bohan. Ook zullen ze alleen op bepaalde tijden er zijn. Gelukkig staan ze wel altijd op dezelfde plek. Als je er pas 2 hebt gehad, heb je er nog heel wat te gaan! ze bellen ook terug.. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.