Hackman Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 (bewerkt) Is het normaal dat ik niet meer een "Job" voor Little Jacob kan doen? Eerst als ik hem belde kon ik kiezen wat ik wou doen en daar stond ook "Job" bij alleen nu heb ik een goede relatie met hem en nu staat er "Guns" in plaats van "Job", mijn vraag dus, is dit normaal of is hier sprake van een bug? Ik ben trouwens bij de missie "Snow Storm" het kan zijn dat het daar door komt alleen dat kan ik zelf niet zeggen omdat ik de missie niet kan halen... Bewerkt: 6 mei 2008 door hackman Reageren
Little Jacob Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Ik denk dat je al z'n missie's al gedaan hebt en dat je nu wapens bij hem kan kopen, in de achterbak Reageren
Hackman Geplaatst: 6 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Heej, daar heb je hem Ik heb trouwens nog maar 2 á 3 Jobs gedaan... Reageren
Little Jacob Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 haha ja ik ben er Maaruh, was je niet met een missie bezig ofzo? Of mischien moet je een betere relatie met hem/mij hebben Reageren
Hackman Geplaatst: 6 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Ik ben niet met een missie bezig en je hoort altijd een Job te kunnen doen als je ze tenminste niet allemaal al gedaan hebt... De relatie maakt niks uit dacht ik... Reageren
BeForce Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 In de missie The Snow Storm heeft jacob ruzie met Elizabetha (ofzoietsxD) dus kun je hem niet bellen, na de missie kun je gewoon weer zijn jobs doen Reageren
Hackman Geplaatst: 6 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Heel erg bedankt ik dacht al dat het er iets mee te maken moest hebben Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.