Jump to content

VideoKaart

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey, ik wil graag een nieuwe videokaart die net goed genoeg is om scarface ermee ste spelen.

Welke raden jullie aan en hoeveel kost die dan?

Geplaatst:

Wat je daarvoor precies moet kopen weet ik niet echt, maar ik raad je aan om een betere te kopen aangezien Scarface niet een heel erg nieuw spel is en zo kun je nieuwe videokaarten blijven kopen wat uiteindelijk meer geld kost. En een videokaart alleen voor Scarface kopen is natuurlijk zonde omdat je zo'n spel zo weer hebt uitgespeeld. Profiteer van je aanschaf van een nieuwe videokaart en wees wat meer bij de tijd anders kun je morgen al weer een nieuwe videokaart kopen ;) Ik hoop dat je hier iets aan hebt

Geplaatst:

Scarface heb een rare engine vind ik met de Hd2600 Pro die ik heb draai ik Cod2 op een resolutie van 1440x900

met AA uit maar die staat dan aan bij Catalyst. en hij draait goed en soepel. en als ik Scarface op die resolutie wil spele dan hapert het als de ziekte. dus zeg het maar?

dus dan zouw je een betere video kaart moete kope dan dat. maar dan kom je al boven de 100 euro uit.

mss is het eerst handig om je spec van de rest van je PC te posten want je moet ook weten wat voor slot je heb enz. :Y

Geplaatst:

zo vind je de Procesor & Geheugen

bureaublad> deze computer daarop rechtermuis knop indrukken > helemaal beneden. druk je op eigenschappen> klik op algemeen(staat hij meestal gelijk op)

voor je voeding moet je ff in je systeem kast kijken(weet geen andere oplosing)

Geplaatst: (bewerkt)

ATI Radeon X1950 (beetje ouderwets maar nog steeds een goede kaart :puh:)?

Bewerkt: door stefaneke
Geplaatst:

die kaart is nog best goed. maar ik zou voor de nieuwe Generatie gaan.

en ik weet zijn specs nog niet. dus kan er nog geen een kiezen

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...