jeroen_batman Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Hallo,ik kom niet verder met supply lines De missie waar je die nerd moet helpen met een stom kut vliegtuigje ik heb het al 20X geprobeerd en word er gek van Help Reageren
GTA-Sheep Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 De missie staat ==> hier <== beschreven maar ik neem aan dat je dat al gevonden had. Oefen eerst even een paar keer de besturing van je vliegtuigje en ga dan past "echt" aan de gang. Vlieg langzaam naar je eerste doel toe, land je vliegtuigje en beschiet al rijdend je koerier. Vanaf de grond is echt veel makkelijker dan vanuit de lucht in het begin. Door naar de volgende, zelfde verhaal. Blijf cool, blijf kalm het lukt echt. Als de laatste dood is vlieg je terug en land je op het dak van Zero's shop. Zorg er wel voor dat je een beetje een economische route neemt, want je brandstof kán op....mocht het nou echt niet lukken kun je ==> hier <== iemand anders je missie laten doen (mits dat mogelijk is met je console). Lees dan wel eerst even de vastgeplakte regels.....succes Reageren
jeroen_batman Geplaatst: 6 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 De missie staat ==> hier <== beschreven maar ik neem aan dat je dat al gevonden had. Oefen eerst even een paar keer de besturing van je vliegtuigje en ga dan past "echt" aan de gang. Vlieg langzaam naar je eerste doel toe, land je vliegtuigje en beschiet al rijdend je koerier. Vanaf de grond is echt veel makkelijker dan vanuit de lucht in het begin. Door naar de volgende, zelfde verhaal. Blijf cool, blijf kalm het lukt echt. Als de laatste dood is vlieg je terug en land je op het dak van Zero's shop. Zorg er wel voor dat je een beetje een economische route neemt, want je brandstof kán op....mocht het nou echt niet lukken kun je ==> hier <== iemand anders je missie laten doen (mits dat mogelijk is met je console). Lees dan wel eerst even de vastgeplakte regels.....succes ok Bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.