killerb01 Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Als ik een ps3 heb met een save van GTA IV op en ik wil deze niet kwijt kan ik dan met een USB stick mijn gegevens van mijn 1 ps3 naar een andere PS3 zetten? Want ps3 is kapot en ik ga voolropig 1 huren want GTA IV ligt al 5 dagen voor mijn neus zonder dat ik er op kan spelen. dus wil 1 hure en dan overzette als ik mij ps3 terug krijg. alvast bedankt en sorry als het in verkeerde topic staat, ben niet zeker of dit de juiste is. ciao en veel GTA fun.!!!!!!! Reageren
wtc Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Als ik een ps3 heb met een save van GTA IV op en ik wil deze niet kwijtkan ik dan met een USB stick mijn gegevens van mijn 1 ps3 naar een andere PS3 zetten? Want ps3 is kapot en ik ga voolropig 1 huren want GTA IV ligt al 5 dagen voor mijn neus zonder dat ik er op kan spelen. dus wil 1 hure en dan overzette als ik mij ps3 terug krijg. alvast bedankt en sorry als het in verkeerde topic staat, ben niet zeker of dit de juiste is. ciao en veel GTA fun.!!!!!!! Dat kan inderdaad kijk daarvoor even hier Reageren
killerb01 Geplaatst: 6 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Als ik een ps3 heb met een save van GTA IV op en ik wil deze niet kwijtkan ik dan met een USB stick mijn gegevens van mijn 1 ps3 naar een andere PS3 zetten? Want ps3 is kapot en ik ga voolropig 1 huren want GTA IV ligt al 5 dagen voor mijn neus zonder dat ik er op kan spelen. dus wil 1 hure en dan overzette als ik mij ps3 terug krijg. alvast bedankt en sorry als het in verkeerde topic staat, ben niet zeker of dit de juiste is. ciao en veel GTA fun.!!!!!!! Dat kan inderdaad kijk daarvoor even hier thx Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.