PSP Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 op het internet in GTA:Iv is er een site www.krapea.com wat een duidelijke verwijzing is naar ikea PS: sorry voor geen screen,maar zou toch enkel brol kwaliteit zijn Reageren
philippe58 Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Dat is geen Easter Egg... Wel een stomme grap vind ik. Reageren
Unmountable Tijmen Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Ehmmmmm, Ze hebben in de US toch geen Ikea? Reageren
rdewit Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Ehmmmmm, Ze hebben in de US toch geen Ikea? maar er is ook een parodie op gruppe sieben (weet ik veel hoe je da schrijft) maar ik denk dat het nog een boodschapheeft: krap=crap ea=deel van ikea Reageren
lucasso Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 (bewerkt) heb even twee screen shots gemaakt. dit staat ook op de site: welcome to krapea, americans number 1 swedish furniture company. dat verwijst toch wel erg veel naar ikea Bewerkt: 8 mei 2008 door lucasso Reageren
HoutwormNL Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 het klopt ook nog alles bij ikea is bende:P maar het hoeft ook niet persee in amerika te zijn je het ook rotterdam tower dat haagse ding:p en nederlanders:P Reageren
Stace_ Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Ehmmmmm, Ze hebben in de US toch geen Ikea? maar er is ook een parodie op gruppe sieben (weet ik veel hoe je da schrijft) maar ik denk dat het nog een boodschapheeft: krap=crap ea=deel van ikea mss crap=krap ea=electronic arts ? haha Reageren
dynastus Geplaatst: 14 mei 2008 Rapport Geplaatst: 14 mei 2008 Dat is geen Easter Egg... Wel een stomme grap vind ik. Een easter-egg is een grap van de makers of een verwijzing naar iets. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.