mik88 Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2005 ik ben nu bezig om 100% uit te spelen, op checklist van walktrough staat op dat je lowrider Challenges moet halen, wat moet halen voordat je procent voor krijgt? En bij Collectables staat dat je flowers moet zoeken, volgens mij hoeft toch niet om 100% te halen. :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Spacecraft Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2005 ik ben nu bezig om 100% uit te spelen, op checklist van walktrough staat op dat je lowrider Challenges moet halen, wat moet halen voordat je procent voor krijgt?En bij Collectables staat dat je flowers moet zoeken, volgens mij hoeft toch niet om 100% te halen. :huh: Als dat races zijn, die lowrider challenges, dan moet je eerste worden Die bloemetjes hoef je niet te verzamelen voor 100 % voor zover ik weet.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mik88 Geplaatst: 15 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2005 ik bedoel bij Lowrider Challenge, dat je moet dansen met lowrider ( ik weet niet hoe anders moet omschrijven) moet je daar ook voor doen om 100% te halen? zoja, hoe vaak moet je dan doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Morpheus 83 Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2005 dat hoef je volgens mij alleen in een missie van cesar vialpando doen. Verder niet. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
mik88 Geplaatst: 15 februari 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2005 oke, bedankt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2005 de lowride Challenge moet je doen natuurlijk om 100% te krijge (ik snap die vraag niet echt) nee, de bleomen hoef je niet te verzamelen voor 100% Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mister Fuji Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2005 de lowride Challenge moet je doen natuurlijk om 100% te krijge(ik snap die vraag niet echt) nee, de bleomen hoef je niet te verzamelen voor 100% maak die jongen nou niet in de war als je de vraag zelf al niet snapt... voor 100% bloemen verzamelen: NEE Lowrider Challenge (dansen): NEE Lowrider Race: JA, 1ste Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Tmzom Geplaatst: 15 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 15 februari 2005 Mister fuji heeft gelijk....De lowride challenges gaan maar door en er staat nix van mission past... En btw... Ik had eerst 5 wedstrijden achter elkaar gedaan en er stond bij stats helemaal geen procent erbij... Conclusie: Je hebt de lowrider (dances) niet nodig voor 100%.... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
skater Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 Mister fuji heeft gelijk....De lowride challenges gaan maar door en er staat nix van mission past...En btw... Ik had eerst 5 wedstrijden achter elkaar gedaan en er stond bij stats helemaal geen procent erbij... Conclusie: Je hebt de lowrider (dances) niet nodig voor 100%.... bedankt voor de goede uitleg en ja je hebt gelijk je krijgt geen miezerig procentje erbij echt zielig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 De lowrider challenge is alleen maar goed om geld te verdienen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Biohazard1990yakuza Geplaatst: 20 februari 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 februari 2005 Waarom kijk je niet op de cheqlist op deze site daar staat alles op wat je moet doen om honderd% te krijgen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.