Jump to content

Blow Your Cover


Scarface92

Recommended Posts

Met een simpele vluchtauto...

Gewoon veel zijweggetjes nemen en als er geen poltitieauto achter je aan zit heel veel zijweggetjes nemen... en oppassen voor verdwaalde polities, kun je trouwens zien op de radar...

Link to comment
Delen op andere websites

Gewoon door met je auto, die geparkeerd staat voor de deur, snel uit de zone te rijden. Kijk dus goed op je kaart en voorkom de rood-blauwe cirkeltjes, want deze zijn politieagenten. Wanneer er een 3 streepjes rond het cirkeltje draaien is het een auto, en wanneer het een draaiend kruisje is, is het een helikopter. Probeer zo dus uit de rood-blauwe zone te rijden en in de richting van een Pay 'n Spray. Als je, aangekomen bij de Pay 'n Spray, nog niet je Wanted Level kwijt bent geraakt moet je de Pay 'n Spray binnenrijden, zonder dat een politieagent dit ziet. Dit is niet zo moeilijk, want ik mij zien ze zo goed als nooit de Pay 'n Spray binnen rijden gewoonweg omdat ze naar de verkeerde kant kijken. :bonk:

Je kan natuurlijk ook de wanted level cheat gebruiken, maar dit raad ik je af, omdat het spel uitspelen zonder cheats gewoon veel leuker is. Veel succes!

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...