Scarface92 Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Beste leden, Ik heb moeite met de missie Blow Your Cover. Aan het einde krijg je 2 wanted sterren, hoe kom ik hier vanaf? Reageren
Hackman Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Met een simpele vluchtauto... Gewoon veel zijweggetjes nemen en als er geen poltitieauto achter je aan zit heel veel zijweggetjes nemen... en oppassen voor verdwaalde polities, kun je trouwens zien op de radar... Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Gewoon door met je auto, die geparkeerd staat voor de deur, snel uit de zone te rijden. Kijk dus goed op je kaart en voorkom de rood-blauwe cirkeltjes, want deze zijn politieagenten. Wanneer er een 3 streepjes rond het cirkeltje draaien is het een auto, en wanneer het een draaiend kruisje is, is het een helikopter. Probeer zo dus uit de rood-blauwe zone te rijden en in de richting van een Pay 'n Spray. Als je, aangekomen bij de Pay 'n Spray, nog niet je Wanted Level kwijt bent geraakt moet je de Pay 'n Spray binnenrijden, zonder dat een politieagent dit ziet. Dit is niet zo moeilijk, want ik mij zien ze zo goed als nooit de Pay 'n Spray binnen rijden gewoonweg omdat ze naar de verkeerde kant kijken. Je kan natuurlijk ook de wanted level cheat gebruiken, maar dit raad ik je af, omdat het spel uitspelen zonder cheats gewoon veel leuker is. Veel succes! Reageren
BeForce Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Bij 2 sterren heb je nog geen helicopter achter je aan , dus kun je makkelijk zwemmen. Het gaat misschien een beetje traag, maar het werkt zeker:D Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.