Jump to content

De vlammende buis


studio dewolf

Recommended Posts

Hij bedoelt gewoon dat als je naar de Industry area gaat op Alderney en je knalt met een RPG dat je dan GROTE vlam krijgt!!!

Is da nu zo moeilijk? DOE GEWOON EENS WAT MEER MOEITE om zijn dingen te ontcijferen he! :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Hij bedoelt gewoon dat als je naar de Industry area gaat op Alderney en je knalt met een RPG dat je dan GROTE vlam krijgt!!!

Is da nu zo moeilijk? DOE GEWOON EENS WAT MEER MOEITE om zijn dingen te ontcijferen he! :duh:

Hij zij niks over Alderny volgens mij...

Link to comment
Delen op andere websites

Hij bedoelt gewoon dat als je naar de Industry area gaat op Alderney en je knalt met een RPG dat je dan GROTE vlam krijgt!!!

Is da nu zo moeilijk? DOE GEWOON EENS WAT MEER MOEITE om zijn dingen te ontcijferen he! :duh:

Hij zij niks over Alderny volgens mij...

Wiseass ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Hij bedoelt gewoon dat als je naar de Industry area gaat op Alderney en je knalt met een RPG dat je dan GROTE vlam krijgt!!!

Is da nu zo moeilijk? DOE GEWOON EENS WAT MEER MOEITE om zijn dingen te ontcijferen he! :duh:

Hij zij niks over Alderny volgens mij...

maar wel over een indrustrie terein?

die is toch in alderney

Link to comment
Delen op andere websites

Hij bedoelt gewoon dat als je naar de Industry area gaat op Alderney en je knalt met een RPG dat je dan GROTE vlam krijgt!!!

Is da nu zo moeilijk? DOE GEWOON EENS WAT MEER MOEITE om zijn dingen te ontcijferen he! :duh:

Hij zij niks over Alderny volgens mij...

Waar anders is er Industrie? :duh: :duh: :duh:

Neem gewoon van mij aan dat ie Alderney bedoelde :D

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb alleen gewoon zeggen industrie dus algemeen. Wat is probleem met jou? Ik ben doof dus ik kun niet goed met zinsbouw en je scheldt mij maar over babytyp. :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Als je weet niet dat ik doof ben dan is ok maar scheld is niet nodig. vb De man praat tegen andere man. Hij praat niet zo mooi en andere man kan niet zomaar zeggen "Zeg je moet eens leren praten!" Dat is niet beleefheid. Beter zeg bij de volgende keer vb"Wil je aub praten in AN enzo" Dat is beter. Ik aanvaard jouw excuses.

Bewerkt: door studio dewolf
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...