Jump to content

De vlammende buis

Recommended Posts

Geplaatst:

hetzeflde als je op een tanker schiet .

Ik weet niet of je dat bedoelt, maar je kan daar dus ook vlammen uitkrijgen

Geplaatst:

Dat van die vlam dat is een gas fles en dan krijg je inderdaat een vlam is wel leuk in een gevecht dan kan je je tegenstanders neer vlammen :7

Geplaatst:

( sorry als ik een beetje overkom als een moderater ) maar wat boeit t eigenlijk als er ergens een buis staat waar een vlam uitkomt als je eropschiet ???????

dus sry als ik verkeerd overkom

Geplaatst:
( sorry als ik een beetje overkom als een moderater ) maar wat boeit t eigenlijk als er ergens een buis staat waar een vlam uitkomt als je eropschiet ???????

dus sry als ik verkeerd overkom

yep nogal die jongen wilt ergens over praten en wij zijn der toch om antwoordt te geven.Maakt niet uit waar het over gaat al gaat het over de blikjes die in gta 4 in het water liggen het is een forum dus alle kan en mag :cya:

Geplaatst:
Ik bied mijn excuses aan daarvoor maar zeg nou zelf, ik kon ook niet van tevoren weten dat je doof was...

Bij voorbaat of hij doof is of niet, je hoort je niet zo te gedragen. Het valt mij de laatste tijd steeds meer op dat hier steeds meer geruzied wordt. Is dat nou nodig? Het heeft toch helemaal niks met een vlammende buis te maken en tevens komt het nogal moderator achtig over als je andere gaat domineren door te zeggen dat ze slecht typen. Kortom, houd er mee op...

Wat betreft de buis, ja; dat zijn de details die het spel met zich meeneemt... Zeker erg vet! _O_

Geplaatst:

Sorry, maar ik dacht dat het zo'n figuur was als Claud die de hele tijd beroerd typte wat ze er ook van zeiden... Ik heb trouwens m'n excuses aangeboden dus zo slecht gedraag ik me ook weer niet...

>>> Door SummerBase: Pardon? Houd andere personen er even buiten, dat je jouw excuses hebt aangeboden is prima. Het lijkt me verstandiger om er nu over op te houden.<<<

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...