Jump to content

Nico leert van wat hij veel doet


jesse25

Recommended Posts

Klopt het dat nico leert van wat hij doet?

ik heb gemerkt in het begin met auto rijden heeft hij moeite met schakelen.. hij zit steeds tege de toeren bregrenzer aan.. en optrekken word daar minder op..

nu op 42% lukt het al beter, ook met bochten.

nu heb ik alleen een probleem met motor rijden dat is nog steeds kut[/font] met bochten en optrekken

heeft iemand dit ook gemerkt, of met wat nog meer?

Bewerkt: door jesse25
Link to comment
Delen op andere websites

ja ik had dat gevoel ook en dacht dat het gwn mijn rij evaring is :puh: maar met motoren daar rij ik ook niet zo veel mee is nog erg moeilijk en zo :O

ja en vooral dat geluid , hoop herrie maar je komt niet vooruit

en dat is nu niet meer bij mij met auto rijden dan.

motorrijden is nog heel lastig was zelfs zo hard gevallen stuiterde 10 keer over de grond gelijk dood..

Link to comment
Delen op andere websites

ja ik merk het ook.. vooral de bochten lukken beter..(zelfs met handrem)

over bochten gesproken ik kan nu ook makkelijker driften eerst reed ik die auto zo tegen een muurtje op nu kan ik redelijk goed driften (al lukt het niet altijd even goed) maar tis wel een super grote verandering van toen ik het voor het eerst speelde

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het niet hoor... Ik had in het begin er al geen moeite mee. Ik zou zeggen, sla het spel even op en start een nieuwe. Dan kan je makkelijk zien of het Niko is die geleerd heeft om auto te rijden, of jijzelf. Heel simpel trucje om het te testen dus. Daarna kan je gewoon weer verder met je opgeslagen spel uiteraard. Test het maar eens en typ daarna hier maar weer wiens ervaring er op vooruit is gegaan! ^_^ Persoonlijk denk ik die van jezelf.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het niet hoor... Ik had in het begin er al geen moeite mee. Ik zou zeggen, sla het spel even op en start een nieuwe. Dan kan je makkelijk zien of het Niko is die geleerd heeft om auto te rijden, of jijzelf. Heel simpel trucje om het te testen dus. Daarna kan je gewoon weer verder met je opgeslagen spel uiteraard. Test het maar eens en typ daarna hier maar weer wiens ervaring er op vooruit is gegaan! ^_^ Persoonlijk denk ik die van jezelf.

kan je ook nog ergens zien hoe ver je bent in me stats ofzo wat dat leren betreft of niet ?

groetjes martin123

Bewerkt: door martin123
Link to comment
Delen op andere websites

Ik weet het niet hoor... Ik had in het begin er al geen moeite mee. Ik zou zeggen, sla het spel even op en start een nieuwe. Dan kan je makkelijk zien of het Niko is die geleerd heeft om auto te rijden, of jijzelf. Heel simpel trucje om het te testen dus. Daarna kan je gewoon weer verder met je opgeslagen spel uiteraard. Test het maar eens en typ daarna hier maar weer wiens ervaring er op vooruit is gegaan! ^_^ Persoonlijk denk ik die van jezelf.

kan je ook nog ergens zien hoe ver je bent in me stats ofzo wat dat leren betreft of niet ?

groetjes martin123

Nee. Want volgens mij 'leert' Nico helemaal niet. Lijkt me sterk als ze zo'n funcite erin stoppen en vervolgens nergens herkenbaar maken of verklaren. En bij mij schakelt Nico nog steeds te laat als je flink optrekt.
Link to comment
Delen op andere websites

Het is volgens mij gewoon de gewenning aan het nieuwe besturing systeem. Ik had in het begin ook even moeite want ik had altijd de reflex om met de controls van de vorige gta's te werken. Soms wel grappig remde ik in en scherpe bocht door mijn lichten aan te zetten :D

Link to comment
Delen op andere websites

zoiets had ik ook bij een vriend van mij toen hij samen met mij gta IV voor t eerst deed reed ik voor t eerst met een auto maar naderhand werd je ergewoon steeds beter in.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...