jesse25 Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 (bewerkt) Klopt het dat nico leert van wat hij doet? ik heb gemerkt in het begin met auto rijden heeft hij moeite met schakelen.. hij zit steeds tege de toeren bregrenzer aan.. en optrekken word daar minder op.. nu op 42% lukt het al beter, ook met bochten. nu heb ik alleen een probleem met motor rijden dat is nog steeds kut[/font] met bochten en optrekken heeft iemand dit ook gemerkt, of met wat nog meer? Bewerkt: 6 mei 2008 door jesse25 Reageren
PetitPierreIV Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Ja, dat gevoel ken ik Heb het nu ook met de auto enzo, maar met moto's heb ik soms nog wat problemen aangezien ik er niet zoveel mee rijdt.... Reageren
battle1970 Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 ja ik had dat gevoel ook en dacht dat het gwn mijn rij evaring is maar met motoren daar rij ik ook niet zo veel mee is nog erg moeilijk en zo :O Reageren
Denzino86 Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 ja ik merk het ook.. vooral de bochten lukken beter..(zelfs met handrem) Reageren
jesse25 Geplaatst: 6 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 ja ik had dat gevoel ook en dacht dat het gwn mijn rij evaring is maar met motoren daar rij ik ook niet zo veel mee is nog erg moeilijk en zo :O ja en vooral dat geluid , hoop herrie maar je komt niet vooruit en dat is nu niet meer bij mij met auto rijden dan. motorrijden is nog heel lastig was zelfs zo hard gevallen stuiterde 10 keer over de grond gelijk dood.. Reageren
battle1970 Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 ja ik merk het ook.. vooral de bochten lukken beter..(zelfs met handrem) over bochten gesproken ik kan nu ook makkelijker driften eerst reed ik die auto zo tegen een muurtje op nu kan ik redelijk goed driften (al lukt het niet altijd even goed) maar tis wel een super grote verandering van toen ik het voor het eerst speelde Reageren
jesse25 Geplaatst: 6 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Met wat zou dat nou nog meer zijn? Schieten? of net als Sa beter bestand tegen pijn.. Reageren
Spark Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Ik had dit nog niet door. Ik wist wel dat het autorijden beter ging. Maar ik dacht dat het gewoon lag aan je eigen ervaring. Reageren
Iscariah Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Ik weet het niet hoor... Ik had in het begin er al geen moeite mee. Ik zou zeggen, sla het spel even op en start een nieuwe. Dan kan je makkelijk zien of het Niko is die geleerd heeft om auto te rijden, of jijzelf. Heel simpel trucje om het te testen dus. Daarna kan je gewoon weer verder met je opgeslagen spel uiteraard. Test het maar eens en typ daarna hier maar weer wiens ervaring er op vooruit is gegaan! Persoonlijk denk ik die van jezelf. Reageren
ken9 Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 moterrijden vind ik veel fijner alleen je valt zo snel Reageren
martin123 Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 (bewerkt) Ik weet het niet hoor... Ik had in het begin er al geen moeite mee. Ik zou zeggen, sla het spel even op en start een nieuwe. Dan kan je makkelijk zien of het Niko is die geleerd heeft om auto te rijden, of jijzelf. Heel simpel trucje om het te testen dus. Daarna kan je gewoon weer verder met je opgeslagen spel uiteraard. Test het maar eens en typ daarna hier maar weer wiens ervaring er op vooruit is gegaan! Persoonlijk denk ik die van jezelf. kan je ook nog ergens zien hoe ver je bent in me stats ofzo wat dat leren betreft of niet ? groetjes martin123 Bewerkt: 6 mei 2008 door martin123 Reageren
TomHagen Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Ik weet het niet hoor... Ik had in het begin er al geen moeite mee. Ik zou zeggen, sla het spel even op en start een nieuwe. Dan kan je makkelijk zien of het Niko is die geleerd heeft om auto te rijden, of jijzelf. Heel simpel trucje om het te testen dus. Daarna kan je gewoon weer verder met je opgeslagen spel uiteraard. Test het maar eens en typ daarna hier maar weer wiens ervaring er op vooruit is gegaan! Persoonlijk denk ik die van jezelf. kan je ook nog ergens zien hoe ver je bent in me stats ofzo wat dat leren betreft of niet ? groetjes martin123 Nee. Want volgens mij 'leert' Nico helemaal niet. Lijkt me sterk als ze zo'n funcite erin stoppen en vervolgens nergens herkenbaar maken of verklaren. En bij mij schakelt Nico nog steeds te laat als je flink optrekt. Reageren
Little Jacob Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Inderdaad, motor's waren in het begin erg lastig. Maar nu ben ik er aan gewent Reageren
freestyla Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Het is volgens mij gewoon de gewenning aan het nieuwe besturing systeem. Ik had in het begin ook even moeite want ik had altijd de reflex om met de controls van de vorige gta's te werken. Soms wel grappig remde ik in en scherpe bocht door mijn lichten aan te zetten Reageren
GreyFox-Smurf Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 zoiets had ik ook bij een vriend van mij toen hij samen met mij gta IV voor t eerst deed reed ik voor t eerst met een auto maar naderhand werd je ergewoon steeds beter in. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.