BeForce Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Deze heb ik even geleden gemaakt: met deze stock: zelf vond ik hem best goed gelukt commets en rates Reageren
Ferre Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 De effecten zijn wel mooi alleen op sommige punten is hij wat overbelicht en op andere punten te donker. Nico komt niet zo goed naar voren. Haal een paar blending modes weg (Overlay, Soft Ligt e.d.) en gebruik Filter > Lightning en speel daar een beetje mee. Hopelijk komt dan ook de achtergrond wat beter naar voren. 76% - Jammer van de belichting, verder goed. Reageren
BeForce Geplaatst: 7 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 (bewerkt) Bedankt voor je reactie:D Ik heb geprobeert het licht wat te verbeteren. Ik hoop dat het gelukt is. Zelf vond ik hem al beter. Bewerkt: 7 mei 2008 door BeForce Reageren
2fast{0} Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Je 2de is zeker veel beter gedaan en ook komt Niko er beter uit. ( Je titel is trouwens verkeerd geschreven ) Veel licht effecten zitten erin waardoor je niet veel meer van Niko ziet, maar hij komt er wel beter uit als bij je eerste signature. Voor de rest vind ik de effecten erg leuk en ze passen er ook wel bij, heb daar niet zoveel op aan te merken, ook is je tekst goed. Ga zo door met je signatures ! Mvg, 2fast{0} Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Ik kan alleen zeggen... PRACHTIG!!! (8.0) OTTO Reageren
Jay; Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Het ziet er inderdaad veel mooier uit nu je het licht hebt verminderd, alles komt zo veel meer naar voren. Toch heb ik nog enige aanmerkingen over de achtergrond. Je hebt er je best op gedaan en geprobeerd zo goed mogelijk te brushen en er wat effecten in te stoppen, maar ik vind het iets té. Niko komt zo helemaal niet naar voren en het lijkt alsof het allemaal nog om de achtergrond gaat terwijl de sig toch helemaal om Niko draait. Probeer daarom iets minder vel en over Niko heen te brushen, zo komt hij veel mooier naar voren. Verder vind ik het best mooi gedaan al vind ik dat gedeelte bij zijn rechterarm toch minder, het verpest de signature een beetje. De font van je naam past prima bij de sig en ook de kleur en plaatsing zijn goed uitgezocht. Je hebt verder een simpele border, deze doet het natuurlijk altijd wel goed. Al met al mooi gedaan en als je het kritiek van mij en de rest goed verwerkt worden je signature's alleen maar mooier! Reageren
BeForce Geplaatst: 7 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Het ziet er inderdaad veel mooier uit nu je het licht hebt verminderd, alles komt zo veel meer naar voren. Toch heb ik nog enige aanmerkingen over de achtergrond. Je hebt er je best op gedaan en geprobeerd zo goed mogelijk te brushen en er wat effecten in te stoppen, maar ik vind het iets té. Niko komt zo helemaal niet naar voren en het lijkt alsof het allemaal nog om de achtergrond gaat terwijl de sig toch helemaal om Niko draait. Probeer daarom iets minder vel en over Niko heen te brushen, zo komt hij veel mooier naar voren. Verder vind ik het best mooi gedaan al vind ik dat gedeelte bij zijn rechterarm toch minder, het verpest de signature een beetje. De font van je naam past prima bij de sig en ook de kleur en plaatsing zijn goed uitgezocht. Je hebt verder een simpele border, deze doet het natuurlijk altijd wel goed. Al met al mooi gedaan en als je het kritiek van mij en de rest goed verwerkt worden je signature's alleen maar mooier! Ik heb niets gebrusht. Filter --> brushstrokes --> Spatter en volgens ook nog Oceanripple. Geen aparte Brushes Bedankt voor de Reacties:D Reageren
Ferre Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Wat je ook nog kunt doen is het originele plaatje bovenaan alle layers plaatsen en dan de opacity verlagen en hier en daar wat gummen. Reageren
js007 Geplaatst: 8 mei 2008 Rapport Geplaatst: 8 mei 2008 Ik ken niet zoveel van signatures maar ik kan ze wel waarderen zeker 7/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.