Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

ik heb al wat dingen geprobeerd maar het is me nog niet gelukt

kan je eigenlijk wel bukken zoals de politie altijd doet als ze schieten met de PSP-versie?

soms heb ik er echt een hekel aan dat je alleen achter een auto kunt staan en dan makkelijker geraakt word.

Geplaatst:

In VCS kan je niet bukken.

Het is jammer, ik erger me er ook aan.

En trouwens, als je achter een control wil komen kan je ook het boekje gebruiken ^_^

Geplaatst:

kan je eigenlijk wel bukken zoals de politie altijd doet als ze schieten met de PSP-versie?

soms heb ik er echt een hekel aan dat je alleen achter een auto kunt staan en dan makkelijker geraakt word.

Nee, in VCS is dat helaas niet mogelijk. Zorg gewoon dat je niet al te dichtbij je doelwit staat, en als dat niet genoeg is kan je achter bijvoorbeeld een auto of een muurtje gaan staan. Op die manier kanje vuurgevechten simpel winnen. Als je niet genoeg health hebt kan je Body Armor gaan zoeken, en desnoods extra health en armor halen door de Air Rescue en Vigilante missies te voltooien.

Geplaatst:

oh... jammer dan...

maar de politie doet dat wel!

dat vind ik echt irritant! zij wel en jij niet!

Geplaatst: (bewerkt)

Klopt, maar zoveel efeect heeft het niet. Meestal komen ze alweer snel tevoorschijn en dan kan je in één keer neerknallen, en als je geen geduld hebt en toevallig een bazooka, handgranaat, of molotov cocktail bij je hebt dan kan je de hele auto opblazen, inclusief alles wat erachter staat te bukken ;)

Bewerkt: door M4X
Geplaatst:

das nou jammer maar vcs is gewoon een van de fakest gta s dat je gewoon niet kan bukken.

Geplaatst:

das nou jammer maar vcs is gewoon een van de fakest gta s dat je gewoon niet kan bukken.

In lcs ook niet .

Geplaatst:

En hoe willen jullie het er dan precies bij krijgen als ik vragen mag? De PSP heeft al zo weinig knoppen, waardoor geenéén knop echt alleen voor bukken kan dienen. In combinatie met andere functies gaat bukken ook moeilijk, aangezien je bijvoorbeeld geen L3 en R3 knop hebt op de PSP. Dan heb ik persoonlijk liever dat een functie zoals bukken wordt weggelaten in plaats van bijvoorbeeld springen. Allebei gaat erg moeilijk, dus ik vind het gewoon een goede keuze van Rockstar dat ze bukken hebben weggelaten in plaats van iets anders.

Geplaatst: (bewerkt)

In GTA I, II, III, LCS en advance kan je ook niet bukken...

Bewerkt: door BoNeZ
Geplaatst:

In lcs ook niet .

ik zeg toch EEN van de fakest gta,s :duh:

Geplaatst:

Dit is geen topic om te vertellen wat je een neppe GTA vind, of andere klachten. De vraag van de topicstarter is beantwoordt, dus het heeft geen nut meer wanneer iedereen komt vertellen dat hij het nep, irritant of vervelend vind. Dus ik zal voor m'n eerste keer maar eens een hangslot gaan gebruiken, om verdere reacties te voorkomen.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...