Jump to content

Unlockables.


Follow

Recommended Posts

Ik hoorde over dingen die je kan unlocken, zoals nieuwe kleren.

Kan iemand me precies vertellen wat er te unlocken valt en hoe..

Of weet iemand toevallig een leuk legershirt of geheel pakje.. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet gewoon tweede eiland vrijgespeeld. Helaas is er geen legerkledij maar wel dokterkledij, kostuum, ...

Dat heb ik al ja, de derde zelfs al. Maar waar kan je die kostuum enzo krijgen dan?

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet gewoon tweede eiland vrijgespeeld. Helaas is er geen legerkledij maar wel dokterkledij, kostuum, ...

Dat heb ik al ja, de derde zelfs al. Maar waar kan je die kostuum enzo krijgen dan?

kan je eigenlijk die LCPD jas krijgen die je in cops n crooks heb? online of offline maakt me niet zoveel uit

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet gewoon tweede eiland vrijgespeeld. Helaas is er geen legerkledij maar wel dokterkledij, kostuum, ...

Dat heb ik al ja, de derde zelfs al. Maar waar kan je die kostuum enzo krijgen dan?

Dokterskledij krijg je bij de missie "pest control" van Jimmy P. Anthony ligt dan in het ziekenhuis en hij heeft Jimmy bedrogen. Jij moet dan naar dat ziekenhuis en hem vermoorden. Maar je moet dokter spelen, dus dan krijg je dat pak. Maar over een Politiepak ofzo heb ik nog niks gehoord. Wel krijg je een soort "biker jack" bij een missie van Gerald Mcreary. En als je het mansion van Playboy X hebt en je saved, je restart je console, dan heb je een Claude outfit. (claude uit gta III). Je krijgt ook nog een Jas van de Vuilnisman, de gemeente dus. Die krijg je bij de missie van Ray, waarbij je diamanten moet vervoeren met een Vuilniswagen.

LJ :cya:

Link to comment
Delen op andere websites

In de missie "Taking in the Trash" moet je met 3 andere medewerkers "ice" ophalen met een vuilniswagen. Daarvoor krijg je vuilniskleding die je mag houden.

Als je het huis van Playboy X heb gekregen (door hem te vermoorden inplaats van Dwayne) en je gaat daar saven, dan krijg je het kostuum van Claude uit GTA III.

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet gewoon tweede eiland vrijgespeeld. Helaas is er geen legerkledij maar wel dokterkledij, kostuum, ...

Dat heb ik al ja, de derde zelfs al. Maar waar kan je die kostuum enzo krijgen dan?

Dokterskledij krijg je bij de missie "pest control" van Jimmy P. Anthony ligt dan in het ziekenhuis en hij heeft Jimmy bedrogen. Jij moet dan naar dat ziekenhuis en hem vermoorden. Maar je moet dokter spelen, dus dan krijg je dat pak. Maar over een Politiepak ofzo heb ik nog niks gehoord. Wel krijg je een soort "biker jack" bij een missie van Gerald Mcreary. En als je het mansion van Playboy X hebt en je saved, je restart je console, dan heb je een Claude outfit. (claude uit gta III). Je krijgt ook nog een Jas van de Vuilnisman, de gemeente dus. Die krijg je bij de missie van Ray, waarbij je diamanten moet vervoeren met een Vuilniswagen.

LJ :cya:

hahhah ik liep door en schoot iedereen dood met me carbine rifle hhaha wist ik veel dat er een dokters jas is maar nog maals waar is ie

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet gewoon tweede eiland vrijgespeeld. Helaas is er geen legerkledij maar wel dokterkledij, kostuum, ...

Dat heb ik al ja, de derde zelfs al. Maar waar kan je die kostuum enzo krijgen dan?

Dokterskledij krijg je bij de missie "pest control" van Jimmy P. Anthony ligt dan in het ziekenhuis en hij heeft Jimmy bedrogen. Jij moet dan naar dat ziekenhuis en hem vermoorden. Maar je moet dokter spelen, dus dan krijg je dat pak. Maar over een Politiepak ofzo heb ik nog niks gehoord. Wel krijg je een soort "biker jack" bij een missie van Gerald Mcreary. En als je het mansion van Playboy X hebt en je saved, je restart je console, dan heb je een Claude outfit. (claude uit gta III). Je krijgt ook nog een Jas van de Vuilnisman, de gemeente dus. Die krijg je bij de missie van Ray, waarbij je diamanten moet vervoeren met een Vuilniswagen.

LJ :cya:

wtf ik ben gewoon naar binnen gerent en die gozer doodgeschoten en toen al die smerissen, best lastig was dat trouwens . maar geen dokter gezien

Link to comment
Delen op andere websites

In de missie "Taking in the Trash" moet je met 3 andere medewerkers "ice" ophalen met een vuilniswagen. Daarvoor krijg je vuilniskleding die je mag houden.

Als je het huis van Playboy X heb gekregen (door hem te vermoorden inplaats van Dwayne) en je gaat daar saven, dan krijg je het kostuum van Claude uit GTA III.

ja??? cool dan moet ik eens kijken!

Link to comment
Delen op andere websites

In de missie "Taking in the Trash" moet je met 3 andere medewerkers "ice" ophalen met een vuilniswagen. Daarvoor krijg je vuilniskleding die je mag houden.

Als je het huis van Playboy X heb gekregen (door hem te vermoorden inplaats van Dwayne) en je gaat daar saven, dan krijg je het kostuum van Claude uit GTA III.

Kon dat in een :duh:SPOILER!!! [/font] :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...