Jump to content

Importen/exporteren

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik wil nu wel een keertje gaan exporteren

Maar ik had eerst nog wat vragen

Moet je dan eerst overal bij driving school 100% hebben?

Wanneer weet je dat er een rode marker is bij de gele kraan?

Wat bedoelen ze met een schoolbord, waar auto's op staan?

Zou iemand mij dit uit kunnen leggen

Geplaatst: (bewerkt)

Op >deze pagina< kan je alles lezen over het exporteren (en importeren) van auto's. Daar staat dus ook dat je de missie Customs Fast Track moet hebben gedaan om dit te gaan doen. Welke missies je moet doen om deze missie te kunnen spelen kan je terugvinden in >het missieoverzicht<. De exacte locatie van het schoolbord weet ik niet uit m'n hoofd, maar het zou ongeveer moeten zijn op de plek die ik met een snapmap heb aangeven :7 Succes.

PS: Je moet idd de Driving School gehaald hebben. 'De Driving School halen' betekent altijd (en nooit anders, wat andere jou ook mogen wijsmaken) dat je minimaal op alle onderdelen 70% moet halen (dus een bronze plak voor alle onderdelen). Dan heb je in principe die school gehaald en dat zou je 100% kunnen noemen voor de school zelf. Om andere missies te kunnen spelen die afhankelijk zijn van de driving school moet je dus die school halen, dit is niet afankelijk van de medailles. De medailles bepalen alleen hoeveel auto's je kan vinden op de parkeerplaats naast de rijschool en bepalen dus alleen de beloning.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu
Geplaatst:

Het schoolbord, daar staan alle auto's op die je moet imoprteren.exporteren, ja wat was het?

Maar deze bevind zich aan het eind, niet helemaal, maar iets ervoo links op een hoekje, daar achter is een bruggie naar de overkant van die enorme 'kuil'.

Geplaatst:

Okee bedankt voor alle hulp van iedereen maar dan heb ik nog een laatste vraag.

Als je een auto hebt uit het lijstje van exporteren komt er dan automatische een rode marker onder de gele kraan?

Geplaatst: (bewerkt)

Nee. Zodra je in een auto stapt die op de lijst staat krijg je een 'pop-up' met de mededeling dat je dat voertuig kan exporteren. Zet dan dat voertuig naast de kraan, stap uit het voertuig en in de kraan (kleine rode marker onder de kraan). Vervolgens moet je met de kraan dat voertuig in de rode marker op het schip plaatsen. De rode marker staat dus niet op de grond maar op het dek van het schip, succes.

PS: Op de grond zie je de schaduw van de gele magneet, als je je voertuig precies in die schaduw zet hoef je de magneet alleen maar te laten zakken om 'm op te pakken.

Bewerkt: door _KoE_Mzungu

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...