Jump to content

Geen voortgang meer

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

~Van de week had ik het al een keer na de Puerto Rican Connection en nu weer. Ik heb de missie photoshoot gedaan en moet nu wachten totdat ik word gebeld door het advocatenkantoor waar ik heb gesoliciteerd maar dr gebeurd niks meer.

Geen missiegevallen meer op mn kaartje, niemand die belt, geen e-mail, helemaal niks.

Het spel staat niet op sleep-mode en het haalt geen ruk uit of iemand bel oid.

Weet iemand wat ik moet doen?????T gaat om de 360 versie trouwens

Bewerkt: door fhklaarwater
Geplaatst:

Misschien moet je hun bellen. Soms moet je de contactpersoon bellen voor een missie en niet andersom.

Geplaatst:

even oftopic bij sleepmode stoppen je vrienden dan ook even met bellen? als ik lol wil maken wordt ik gebelt door LJ of zo :puh:

ontopic: probeer iedereen te bellen die je kent of check je Email is misschien hoor je hun te bellen en krijg je een email met een nr er in of zo?:)

Geplaatst:

bedankt voor de hulp maar zoals ik al zei heeft het helemaal geen zin wat ik ook doe. De storyline is gewoon gestopt na de missie photoshoot....

Weet niet meer wat ik moet doen. Kan overnieuw beginnen maar dan zal je zien dat het spel weer kapt als ik hier ben aanbeland.

Geplaatst:

kijk naar je email...

met dat solicitatie gesprek gedoe, ben je wel naar de site geweest enzo?

heb je een sms ofzo ontvangen dat ze je terug bellen tijdens kantoor uren? want er is een bekende bug dat hij dan niet meer terug belt...

Geplaatst:
kijk naar je email...

met dat solicitatie gesprek gedoe, ben je wel naar de site geweest enzo?

heb je een sms ofzo ontvangen dat ze je terug bellen tijdens kantoor uren? want er is een bekende bug dat hij dan niet meer terug belt...

Ohhhh. Dat zou m kunnen zijn. Verder heb ik op dat moment alle mogelijke missies al gedaan dus...

Ben naar de site geweest en heb idd een sms gehad dat ze tijdens kantooruren bellen.

Kan ik hier niet iets aan doen?

Geplaatst:
ik ben niet op de hoogte van een oplossing voor dit probleem...

heb je een back up?

Nee, ben een andere missie gaan doen toen ik niet werd gebeld....

Heb dus geen backup en ik speel op de 360 dus ook geen mogelijkheid om een savegame te krijgen van iemand

Geplaatst:
ja ga even lol maken tot ze bellen :) duurt ongeveer 1-2 dagen :)

Duurt al meer dan 6 dagen ondertussen....

Geplaatst:

dan zou ik, als ik jou was, een back-up maken van dit spel, voor als er een oplossing komt in een patch (als je online kan dan), en dan bij een ander save-game opnieuw beginnen...

ik zou nu even geen andere oplossing kunnen bedenken...

Geplaatst:
dan zou ik, als ik jou was, een back-up maken van dit spel, voor als er een oplossing komt in een patch (als je online kan dan), en dan bij een ander save-game opnieuw beginnen...

denk idd dat dit de enige oplossing is.

Maar wat moet ik dan in een volgende savegame doen om dit geklooi te voorkomen? Wil gewoon gebeld worden en mn missie kunnen af maken

Geplaatst:

uhhm misschien nog heel even wachten of anders bel je zelf of ga je zelf even langs ? :O want tis wel raar bij mij belde ze binnen 1-2 dagen

Geplaatst:

denk idd dat dit de enige oplossing is.

Maar wat moet ik dan in een volgende savegame doen om dit geklooi te voorkomen? Wil gewoon gebeld worden en mn missie kunnen af maken

zorg dat je dit allemaal doet voor de nacht, heel vroeg, iets van 8 uur ('s ochtends!!!) ofzo, en ook saven voor je het doet... dan heb je de beste kansen tot succes :puh:

Geplaatst:

uhhm misschien nog heel even wachten of anders bel je zelf of ga je zelf even langs ? :O want tis wel raar bij mij belde ze binnen 1-2 dagen

Zelf langs? Geen idee hoe en waar

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...