Jump to content

Geen voortgang meer


fhklaarwater

Recommended Posts

dan zou ik, als ik jou was, een back-up maken van dit spel, voor als er een oplossing komt in een patch (als je online kan dan), en dan bij een ander save-game opnieuw beginnen...

ik zou nu even geen andere oplossing kunnen bedenken...

denk idd dat dit de enige oplossing is.

Maar wat moet ik dan in een volgende savegame doen om dit geklooi te voorkomen? Wil gewoon gebeld worden en mn missie kunnen af maken

zorg dat je dit allemaal doet voor de nacht, heel vroeg, iets van 8 uur ('s ochtends!!!) ofzo, en ook saven voor je het doet... dan heb je de beste kansen tot succes :puh:

Pfff. Kan ik dus 26% van t spel weer overnieuw gaan doen. Das echt wel heel erg k*t!. Zou t niet net als op de PS3 helpen als ik internet eruit trek?

Link to comment
Delen op andere websites

ik denk niet dat je zelf langs kan gaan...

je kan het ook proberen, je moet om twaalf uur ('s middags) dan naar een gebouw gaan... ik weet alleen niet hoe het heet en of het werkt... denk van niet, aangezien het een afspraak is...

misschien bij de organizer van je mobiel?

kan je hun ook bellen?

vind dat smsje terug, en druk dan op call bla bla... (tijdens kantooruren)

en nee, ik denk niet dat het helpt als je internet eruit haalt, omdat dit niks met het laden gedeelte te maken heeft...

maar je zou het kunnen proberen....

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

ik denk niet dat je zelf langs kan gaan...

je kan het ook proberen, je moet om twaalf uur ('s middags) dan naar een gebouw gaan... ik weet alleen niet hoe het heet en of het werkt... denk van niet, aangezien het een afspraak is...

misschien bij de organizer van je mobiel?

kan je hun ook bellen?

Kan hun wel bellen maar dan krijg ik een antwoordapparaat.

Wat ook vreemd is is dat ik door helemaal niemand meer word gebeld om af te spreken oid....

Link to comment
Delen op andere websites

zou ook kunnen...

probeer een pak van Perseus te kopen, stopdas, ook mooie schoenen!

Heb ik al maar bedankt. Kan je op een of andere manier niet de locatiegegevens die op de site staan in je map terug vinden?

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...