Jump to content

Op hoeveel procent kan ik van jacob wapens kopen


Billyd12

Recommended Posts

ik zie nergens guns staan :S

je moet alle 10 de kleine pakket jobs gedaan hebben voor Jacob. dus niet de hoofdmissies, maar pakketjes wegbrengen. Daarna kun je wapens kopen via hem

Niet waar dit.

Jij hebt over Respect 79%. Je moet op Like 75% staan. Je krijgt meer Like% door met hem te gaan bowlen of drinken of eten en die shit.

Link to comment
Delen op andere websites

ik zie nergens guns staan :S

je moet alle 10 de kleine pakket jobs gedaan hebben voor Jacob. dus niet de hoofdmissies, maar pakketjes wegbrengen. Daarna kun je wapens kopen via hem

Niet waar dit.

Jij hebt over Respect 79%. Je moet op Like 75% staan. Je krijgt meer Like% door met hem te gaan bowlen of drinken of eten en die shit.

Klopt! Een vriend van mij had zijn wapens ability al bij iets van 16%, omdat hij in eerste instantie veel ging daten met LJ. Bij idd 75% kreeg hij al een telefoontje van LJ dat ie wapens kon kopen via hem.

Misschien, even zomaar een gedachtengang, ben je door LJ hierover gebeld tijdens een missie en heb je per ongeluk zijn oproep daarover weggedrukt?

Link to comment
Delen op andere websites

Little Jacob

Likes: Darts, shows, pool, drinking, eating, strip clubs

Special ability: Unlocked at 60%. Call Little Jacob and he will drive out a car to you, with guns that you can buy.."

Vanaf 60% dus...

Bewerkt: door Kai-ShockWave
Link to comment
Delen op andere websites

Little Jacob

Likes: Darts, shows, pool, drinking, eating, strip clubs

Special ability: Unlocked at 60%. Call Little Jacob and he will drive out a car to you, with guns that you can buy.."

Vanaf 60% dus...

Dat zal dan samenhangen met respect, want hij belde mij toch echt pas bij 75%... Zat er namelijk vanaf 60% al op te w8en! :Y

Link to comment
Delen op andere websites

sommigen begrijpen het hier niet...

sommigen hebben het over game progress, maar je moet naar General gaan kijken, en dan naar beneden scrollen, tot je respect en like van Little Jacob ziet, Like moet bij ong. 70 - 80 of hoger zijn, respect ong. 90...

je hoeft er geen jobs voor te doen, en game progress maakt niet uit...

je kan de perenctages verhogen door met hem uittegaan, maakt niet uit waar naar toe

ik zit nu al op de 90% respect bij hem maar is het niet een blauw poppetje op je kaart? waar je het kan kopen. want dit is wel heel erg vreem

Link to comment
Delen op andere websites

sommigen begrijpen het hier niet...

sommigen hebben het over game progress, maar je moet naar General gaan kijken, en dan naar beneden scrollen, tot je respect en like van Little Jacob ziet, Like moet bij ong. 70 - 80 of hoger zijn, respect ong. 90...

je hoeft er geen jobs voor te doen, en game progress maakt niet uit...

je kan de perenctages verhogen door met hem uittegaan, maakt niet uit waar naar toe

ik zit nu al op de 90% respect bij hem maar is het niet een blauw poppetje op je kaart? waar je het kan kopen. want dit is wel heel erg vreem

Link to comment
Delen op andere websites

Je moet hem bellen daarvoor en de optie "Guns" kiezen...

ik zie geen guns staan :S alleen bowling darts drinking eaiting strip club dart soort dingen geen guns en als ik hem heb weggedrukt wat dan? tijdens een missie ofsow.?

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nog nooit een job gedaan, en ik kan alsnog wapens van hem kopen...

maar probeer gewoon met hem uittegaan...

je kan het ook zelf proberen he...

toon es wat initiatief...

Hij mag toch wel vragen ho je het moet doen hij vraagt toch niet meteen iemand om het VOOR HEM te doen... :duh:

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb nog nooit een job gedaan, en ik kan alsnog wapens van hem kopen...

maar probeer gewoon met hem uittegaan...

je kan het ook zelf proberen he...

toon es wat initiatief...

Hij mag toch wel vragen ho je het moet doen hij vraagt toch niet meteen iemand om het VOOR HEM te doen... :duh:

Dankje Dat je het voor me opneemt ik zal het weer is gaan proberen met dat like:S want die wapens zijn toch wel goedkoper:d

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...