timo207 Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Ik heb GTA IV zelf nog niet, maar in de filmpjes dat ik al heb bekeken zie ik nergens een life bar of %. Hoe kan je nu je leven zien? Reageren
Hackman Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Om de radar zit een strookje... De linker helft is je health en de rechter de armor... Reageren
the max Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 (bewerkt) Ik heb GTA IV zelf nog niet, maar in de filmpjes dat ik al heb bekeken zie ik nergens een life bar of %.Hoe kan je nu je leven zien? er staat om de radar/map een lifebar BTW welkom op het forum! PS: hackman was me voor Bewerkt: 6 mei 2008 door the max Reageren
battle1970 Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 (bewerkt) ja eigenlijk als je valt en je heb armore dan draait je armore gwn mee met je health maar als ik eerlijk ben is het erg moeilijk om te zien als je veel missie gevers op het moment heb EDIT: en ja welcome op de forum de info vliegt hier sneller rond dan een boeing 747 met motor problemen Bewerkt: 6 mei 2008 door battle1970 Reageren
timo207 Geplaatst: 6 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 Ok, bedankt voor de snelle reacties Reageren
Gijsso Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Geplaatst: 6 mei 2008 De linker (de groene) is de life bar en je armor is de rechter (de blauwe volgens mij). Als je down drukt dan krijg je alle info te zien. Hoeveel geld je hebt, welke straat je bent, welke auto, welk gebied, en welk wapen je hebt met het aantal kogels. Dit is denk ik de hele HUD uitleg. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.