Jump to content

End of th line

Recommended Posts

Geplaatst:

Hey people,

I almost got 100% of the game, but I can't seem to finish the "end of the line" mission. I use the PC version for GTA San Andreas and I am at the part you jump in the car and start following that stupid fire truck.

I have ways to always keep up with the fire truck, just after leaving the train tracks, just a minute before the guy starts stamping on sweets feet the firetruck suddenly becomes a little bit faster and I seem to loose a little bit space there.

Then when eventually that police man starts stamping on his foot I never get my car below sweet when he is dropping :duh: i already tried holding back a bit trying to catch him in mid-air...

Any1 has a suggestion on this?

>>> Door -Matthijs-: Uit je overige berichten blijkt dat je prima Nederlands kunt praten, dus gelieve dit ook gewoon te doen. Zowel voor jou als ons een stuk makkelijker om elkaar te begrijpen.<<<

Geplaatst:

I always bump the fire truck in the back, Sweet will than fall into my car. Maybe you could try it to, it works all the time with me. ;)

Geplaatst:

Are you English or Dutch. If you are Dutch please talk Dutch.

You have to be just under Sweet (mayby 1 mtr away) and wait until he falls. After that you have a carchase with Tenpenny but you don't have to kill him but you have to kill the gangmembers on the side of the roads. Tenpenny'll kill himself with his bad driving.

Geplaatst: (bewerkt)

The mission itself can be hard at the beginning but once you do the mission several times it wel get easyer. I suggest you do the mission over and over again until you know the route of the truck exactly. Also it will be handy if you know wen to higher your speed and wen to take a sharp turn, so it will be much easyer.

There is a special site named 'WikiGTA', it describes all the missions, submissions and more. The special thing about it is you have a English and a Dutch version of this site. For the mission 'End of the Line' I suggest you look here, it is the English version. If you want to kow more about the '100%' I suggest you look here, its a special checklist so you are sure to mark of all the submissions and collectables. As you guide yourself around this site you will eventually see more handy page's. Good luck!

Bewerkt: door Jay;
Geplaatst:

You should read WikiGTA first, the link to a page is given by Jay; above this post. There is only one more thing I want to say for this mission. If you are off the tracks and move up to the highway, stay as close as possible behind the truck. He bumps a few cars away at his way, and it can be a disadvantage for you. Keep holding speed if the truck moves away from you (he goes a little bit faster) and keep sliding through the traffic, so you don't lose speed by a car accident.

Hopefully you can use this too. Good luck with the mission!! :tu:

• 1 maand later...
Geplaatst:

ten eerste wou ik nog even iedereen bedanken, en mijn excuses voor het Engels, ik was even vergeten dat het een Nederlandse site was ^_^

Na ongeveer 100x proberen heb ik het maar opgegeven, End of The line is echt de laatste missie die ik nog moet doen en hij wordt ronduit vervelend.

Ik zal nog proberen tegen de achterkant aan te rijden of eventueel iets aan de instellingen te veranderen.

Anders zou ik gaag willen weten hoe ik mijn Feltzer kan opvoeren :D

Mauranius

Dat kan via 3 manieren.

• Noobmode
  • TXD(Via, Car...
  • Nitro PS: (VKYPQCF)

Bewerkt: door Unmountable Tijmen
(...)

Hieruit kan ik opmerken dat het gedeelte in 'Big Smoke's Crack Fortress' behaald is. In het derde en laatste gedeelte zul je Tenpenny moeten achtervolgen met een Feltzer. Tenpenny zelf bestuurd een Brandweerwagen, aan deze brandweerwagen is Sweet aan het hangen. Ik weet niet waar vooral het probleem bij jouw ligt maar misschien dat het je niet lukt om Tenpenny bij te houden. Of dat juist je auto het tijdens de missie begeeft. Dat laatste komt wel weinig voor aangezien de Feltzer het grootste deel van de missie kogelvrij is. Het zal beginnen met een achtervolging door de Noordoostelijke straten van Los Santos. Na een gegeven moment zul je vast merken dat Vagos zich ermee zullen bemoeien en met Molotov cocktails op je zullen werpen. Op ditzelfde moment zal Tenpenny over een zandweggetje gaan rijden. Doe geen moeite en blijf op de normale autoweg rijden want je zal hem niet kwijt kunnen raken en je riskeert ook geen problemen zoals controle over je voertuig verliezen waarna hij op kop belandt. Probeer door middel van L2 (Ps-2) te kijken waar Tenpenny nog rijd. Hij zal een lange tijd zo blijven rijden tot hij tussen 2 kleine huisjes komt rijden. Hierna kun je gelijk verder met de achtervolging. Op den duur zul je steeds meer Vagos tegenkomen die met Molotov Cocktails werpen. Na een wat snelle achtervolging zal Tenpenny vol op de rem gaan en tussen wat huizen door rijden. Tijdens deze gedeeltes zal het wat minder snel gaan. Maar hou er rekening mee dat de 'Fire truck' snel kan optrekken, wat niet geldt voor de Feltzer. Dit blijft zo een lange stuk doorgaan. Maar als je een beetje goed kan rijden zal het vast wel lukken. Na een tijdje geen last te hebben van Vagos zullen ook Ballas met Molotov Cocktails gaan gooien. Kijk vooral uit bij de brug die Jefferson met Ganton verbindt. Hier zal er een andere auto ontploffen waar je voor moet uit kijken dat 'ie voor jou beland. Na een lange achtervolging over de treinrails zal Tenpenny de snelweg opgaan. Na een tijdje zal er een lastig stukje volgen waar mensen vaak de fout in gaan. Er zal een politieman op de ladder gaan staann, die begint op Sweets vingers te stampen. Hierdoor zal sweet grip verliezen en is de kans groot dat hij valt. Er zal een balkje verschijnen die aangeeft hoeveel grip Sweet nog heeft. Nadat je Sweet gered hebt zal de volgende gedeelte van deze gedeelte beginnen. Sweet zal het stuur overnemen. Je krijgt een Micro-SMG en er zal een opnieuw een balkje verschijnen. Deze geeft aan hoeveel schade de de feltzer heeft. De 'Feltzer' waarin je zit zal niet meer kogelvrij zijn. Politie zal het nu ook voorduren op jou gemunt hebben. Om Tenpenny hoef je je dan ook niet meer druk te maken. Deze zal Sweet wel bijhouden. Na verloop van tijd zullen ook Vagos op je komen schieten. Probeer het een lange tijd vol te houden. Op een gegeven moment zal Tenpenny verongelukken. Hierna zal je de missie behaald hebben.

Veel succes nog^^

Bewerkt: door GTA-fan2
Geplaatst:

het stukje waar het misgaat is wanneer tenpenny de trainrails verlaat en vervolgens enorme vaart maakt op de snelweg, hierzit ik meestal nog vlak achter hem, en soms zelfs nog voor hem. En toch lukt het niet om sweet op te kunnen vallen wanneer die valt :duh:

Als iemand enig idee heeft hoe je op de PC dichter bij tenpenny kan blijven als die over de snelweg sheurt, deel het dan met mij _O_ ik heb dus ook al geprobeert een stuk af te snijden door bij de bocht van de rails rechtdoor te gaan en dus voor tenpenny te belanden, maar hij zal je dan alsnog voorlangs scheuren...

:bonk:

Geplaatst:

Of je rijdt heel belabberd of je scherm-instellingen staan zo zwaar dat je spel op de 1 of andere manier hapert waardoor je alleen maar een grotere achterstand oploopt. Volgens mij is dit al een keer geopperd: plaats je savegame bij 'Savegame Aanvraag' en ik haal die missie met alle plezier voor je. Je zit nu al een tijdje met dit probleem wat in principe toch geen moeilijk gedeelte zou hoeven te zijn. :7

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...