Jump to content

Kan je kassa's overvallen???

Sc0p3hUnt3r

Recommended Posts

1. in GTA VICE Kon je geen GunShop's overvallen ( er was btw maar 1 soort : AmuNation)

2. In Vice voor de rest wel normale

3. nee jammer genoeg kan je geen winkels overvallen in SAN (ten minste je krijgt geen geld je kan het altijd nog naspelen:P:P lol)

Delen op andere websites

1. in GTA VICE Kon je geen GunShop's overvallen ( er was btw maar 1 soort : AmuNation)

Je kon wel Gunshops overvallen in Vice City dee ik toen altijd maar daar had je zoon speciale manier voor!1 :D Maaar naarspelen is een goed idee LoL :puh:

Delen op andere websites

ik vind het niet lui. volgens mij hebben ze het bewust gedaan er zijn zoveel manieren om geld te verdienen dat je winkels beroven toch niet nodig hebt om geld te verdienen :puh:

dan konden ze dat toch erbij doen.maar ja zou leuk geweest. zijn ook wat jammer is dat je. geen schroevendraaiers en dat soort leuke shit.

Delen op andere websites

er zijn zoveel manieren om geld te verdienen dat je winkels beroven toch niet nodig hebt om geld te verdienen 

zit wat in, maar het is wel gangster en had wel gepast in de scene van LS

elke rapper rapt er wel een keer over, of in een video clip zie je het wel.

Delen op andere websites

ik vind het gewoon dik lui van de makers van de makers zo moeilijk was het toch niet.

Waarom is R*ckstar in jouw ogen nou weer lui? Ze hebben dat er niet in gedaan en dan kun je nog zo kwaad zijn het komt er ook niet meer in. R*ckstar heeft zat andere manieren in het spel gedaan om geld te verdienen.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...