Jump to content

Michelle Fondness op 100% Wat moet ik nu doen Wat is de beloning ?

Recommended Posts

Geplaatst:
Ik heb michelle nu op 100%

wat is de beloning ?

of wat moet ik nu doen kwa daten ?

Rutger.

Als het goed is heb je haar gedumpt omdat ze voor de regering werkt. Dus je kunt er niets meer mee.

Geplaatst:
Ik heb michelle nu op 100%

wat is de beloning ?

of wat moet ik nu doen kwa daten ?

Rutger.

Als het goed is heb je haar gedumpt omdat ze voor de regering werkt. Dus je kunt er niets meer mee.

HOE DUMP IK HAAR DAN ALS IK KIJK BIJ STATISTICS EN KIJK BIJ : GIRLS DUMPED STAAT ER : 0

WANNEER EN HOE DUMP JE HAAR DAN ?

Geplaatst: (bewerkt)

dude dat was een spoiler! had je niet meoten zeggen

EDIT: alles gaat van zelf blijf maar verlopig maar daten en geniet van haar .... vrouwelijkheid zolang je nog kan :puh:

Bewerkt: door battle1970

Je moet gewoon missie's gaan doen. Jekrijgt haar niet dood (heb geprobeerd). SPOILER!!! Je komt achter dat ze voor de Regering werkt tijdens missie Snow Storm. Kijk wel uit want er word gezegd dat het moelikste missie van GTA IV is en persoonlijk vind ik het ook.[/font] En er is geen beloning.

Bewerkt: door rhino_
Geplaatst:
Je moet gewoon missie's gaan doen. Jekrijgt haar niet dood (heb geprobeerd). Je komt achter dat ze voor de Regering werkt tijdens missie Snow Storm. Kijk wel uit want er word gezegd dat het moelikste missie van GTA IV is en persoonlijk vind ik het ook.[/font] En er is geen beloning.

Moeilijk?? je moet gewoon uitkijken waar je loopt en als je de drugs hebt de agenten binnen neerknallen en dan naar die bobcat rennen en dan racen tot ze weg zijn.

Geplaatst:

waar 'zeggen' dat het moeilijkste missie van het spel ik vind het zelf het een makkelijk missie en het leukste van allemaal ^_^

Geplaatst:

zo moeilijk is het niet, full armour en health, alle gang gastjes dood knallen, drugs pakken, naar buiten rennen, alleen de mensen doodmaken die in de weg staan, niet te lang over doen, anders komen er meer gastjes, in de bobcat van de gangleden gaan, en weg karren...

bij Michelle krijg je geen beloning...

bij de jongens krijg je wel beloningen, Michelle is alleen een soort van speeltje... als je begrijpt wat ik bedoel..

Geplaatst:

De mensen die zeggen dat Snow Storm de moeilijkste missie van allemaal is zijn waarschijnlijk nog niet zo ver gevordert in het spel. (Als je wilt kan je op het moment dat de politie komt meteen naar de ingang rennen... hoef je maar 3 NOOSE af te schieten en je bent al uit het gebouw)

Michelle wijst je trouwens nooit af als je vraagt of je nog even mee naar binnen mag, waren ze allemaal maar zo! :tu:

Geplaatst:

Michelle kan je wel afwijzen...

als je voor de eerste date alleen met nieuwe jeans op komt dagen, en verliest met bowlen (niet zeker of dat invloed heeft), dan krijg je alleen een kusje :puh:

Ik heb haar over een railing geduwd, toen viel ze 60 meter naar beneden in het begin, er stond echt 'Michelle has been Killed'....

Ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken bij SNOW STORM ??

Bewerkt: door Jok3r
Geplaatst:
Ik heb haar over een railing geduwd, toen viel ze 60 meter naar beneden in het begin, er stond echt 'Michelle has been Killed'....

Ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken bij SNOW STORM ??

Dan moet je haar volgende dag of paar dagen later ophalen in het ziekenhuis

Geplaatst:

dat van michelle is killed ik had gister met haar een date ging vliegen met helicopter me staart knalde eraf ik noodlanding maken staat en you scared michelle ik krijg ondertussen wanted level(was bij een brug en heb die agentjes beschoten met geweer van de heli)cutscene waar in ze zegt dat ze je een freak vind ze je ff niet meer wilt zien en dat ze zelf wel thuis komt ik zo bellen toen ik dood was gegaan door die wanted(werd 6sterren door verzet en agenten vermoorden)zij ze dat ze me niet wilde zien door wat ik haar heb aangedaan ^_^ ik wil r wel is keertje vermoorden :schater::D

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...