fhklaarwater Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 ~Van de week had ik het al een keer na de Puerto Rican Connection en nu weer. Ik heb de missie photoshoot gedaan en moet nu wachten totdat ik word gebeld door het advocatenkantoor waar ik heb gesoliciteerd maar dr gebeurd niks meer. Geen missiegevallen meer op mn kaartje, niemand die belt, geen e-mail, helemaal niks. Het spel staat niet op sleep-mode en het haalt geen ruk uit of iemand bel oid. Weet iemand wat ik moet doen????? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BeForce Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 Je moet wachten tot een mailtje krijgt of gebeld (weet ik neit precies meer) en dan kan je dat interview houden met Tom Goldberg. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 Ja, je word dan gebelt door zijn assistente. En dan heb je een afspraak, die kan je bekijken op je mobiel bij "organizer"! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Rullez Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2008 Let er wel op dat je 'Smart Clothes' moet dragen voor het interview. Dit is een net pak met stropdas en nette schoenen. Deze kan je kopen in de 2 onderste winkels op het 2e eiland. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2008 Misschien heb je niet op door geklikt op die website. Sommige mensen doen het te snel en die klikken alleen op de link van de homepage en dan gaan ze weg. Je moet helemaal doorklikken zodat er staat dat ze je opbellen voor een afspraak. Het kan ook zijn dat ze wel gebeld hebben maar dat je op dat moment bv tegen een auto aanknalde of met iets anders bezig was. Ik heb soms wel is dat ik over straat loop, me telefoon gaat 1x af en er rijdt een auto tegen me aan waardoor het gesprek beëindigt wordt en ik niet weet wie er gebeld heeft. Ik zou in je telefoon ff in je Organizer kijken of er ergens een datum staat en anders opnieuw even een mail sturen via die website. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
fhklaarwater Geplaatst: 8 mei 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 mei 2008 Bedankt voor alle tips maar het helpt allemaal niks helaas. Ook als ik gewoon langs hun kantoor ga gebeurt er niks en een nieuwe mail sturen kan niet.... Het gekke is ook dat ik door niemand anders meer word gebeld voor afspraken oid Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-mike Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2008 Bedankt voor alle tips maar het helpt allemaal niks helaas. Ook als ik gewoon langs hun kantoor ga gebeurt er niks en een nieuwe mail sturen kan niet....Het gekke is ook dat ik door niemand anders meer word gebeld voor afspraken oid bel zelf eens naar het advocatenkantoor. Want als je alles gedaan hebt zoals het hoort, zal hun telefoonnummer in je phonebook moeten staan. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hvmol Geplaatst: 21 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 21 mei 2008 Bedankt voor alle tips maar het helpt allemaal niks helaas. Ook als ik gewoon langs hun kantoor ga gebeurt er niks en een nieuwe mail sturen kan niet....Het gekke is ook dat ik door niemand anders meer word gebeld voor afspraken oid bel zelf eens naar het advocatenkantoor. Want als je alles gedaan hebt zoals het hoort, zal hun telefoonnummer in je phonebook moeten staan. Ik heb precies hetzelfde probleem, heb alles ook doorlopen en heb het nummer in men telefoon staan. (laywers) wanneer ik ze zelf bel krijg ik een vrouwenstem aan de lijn, die zicht dat alle medewerkers bezet zijn.. geen enkel idee wat nu te doen!!! erg frustrerend want ik kan nu niks anders dan met mensen daten.... graag hulp hierbij!!!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
gta-mike Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2008 Bedankt voor alle tips maar het helpt allemaal niks helaas. Ook als ik gewoon langs hun kantoor ga gebeurt er niks en een nieuwe mail sturen kan niet....Het gekke is ook dat ik door niemand anders meer word gebeld voor afspraken oid bel zelf eens naar het advocatenkantoor. Want als je alles gedaan hebt zoals het hoort, zal hun telefoonnummer in je phonebook moeten staan. Ik heb precies hetzelfde probleem, heb alles ook doorlopen en heb het nummer in men telefoon staan. (laywers) wanneer ik ze zelf bel krijg ik een vrouwenstem aan de lijn, die zicht dat alle medewerkers bezet zijn.. geen enkel idee wat nu te doen!!! erg frustrerend want ik kan nu niks anders dan met mensen daten.... graag hulp hierbij!!!! Waarschijnlijk is het afgesproken tijdstip al verstreken. En als je terug online gaat, kun je dan een nieuwe aanvraag doen? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bulldog84 Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2008 Waarschijnlijk is het afgesproken tijdstip al verstreken. En als je terug online gaat, kun je dan een nieuwe aanvraag doen? dat heb ik ook gehad, maar krijg je wel bericht over een nieuwe afspraak. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
hvmol Geplaatst: 22 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 22 mei 2008 ik heb nog geen afspraak gehad... en je kan terug online gaan inderdaad. en soms komt de advertentie nog wel eens in beeld, maar je kan nergens meer op ''doorklikken''. zoals ik al zei, ik heb ook al het telefoonnummer met ''laywers'' in men telefoon, maar krijg enkel voicemail.. Er staat ook niks in men organiser.. Erg frustrerend en erg jammer voor je gameplay. zijn er meer die hier last van hebben?? dank voor jullie reacties!! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MAD murderer Geplaatst: 23 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 23 mei 2008 ik heb nog geen afspraak gehad... en je kan terug online gaan inderdaad. en soms komt de advertentie nog wel eens in beeld, maar je kan nergens meer op ''doorklikken''. zoals ik al zei, ik heb ook al het telefoonnummer met ''laywers'' in men telefoon, maar krijg enkel voicemail.. Er staat ook niks in men organiser.. Erg frustrerend en erg jammer voor je gameplay. zijn er meer die hier last van hebben?? dank voor jullie reacties!! Ik heb precies het zelfde en kom er ook niet uit, en nu. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.