Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Voor gamers die geen zin meer hebben om voertuigen te gaan zoeken in VC is dit de ideale oplossing: Je spawnt een voertuig door een bepaalde toetsencombinatie in te drukken. In zo'n voertuig zitten wapen, 2 à 3 per wagen. In sommige voertuigen zit ook nog armor. Je hoeft nu dus niet meer lang te gaan zoeken naar een voertuig! In totaal zitten er 34 toetsencombinaties in de v 0.1. Een paar voertuigen hieruit zijn: Hunter, Rhino, Caddie, FBI Rancher, Cheetah, Voodoo, Cuban Hermes, Sanchez, PCJ600, Faggio, Police Maverick, VCN Maverick, Baggage Handler en nog veel meer..........

mod_spawn001asjklfas.jpg

mod_spawn002asfdasfd.jpg

Vragen en reacties kunnen hier natuurlijk altijd gepost worden

Geplaatst:

Mooie mod...hij is inderdaad heel handig als je ff een PCJ600 wil krijgen want ik ken geen enkele trainer of cheat waarme die moter gespawnt word...knap werk...ga zo verder! :)

Geplaatst:
waar kan je hem downloaden ??

Als je wauzies handtekening aanklikt ( je weet wel, dat plaatje onder aan z'n post )

kom je op zijn site terecht, en daar staat o.a. de spawnmod

• 3 weken later...
Geplaatst:
waar kan je hem downloaden ??

Als je wauzies handtekening aanklikt ( je weet wel, dat plaatje onder aan z'n post )

kom je op zijn site terecht, en daar staat o.a. de spawnmod

mag zo´n link wel dan ? rare regels die van jullie...

Geplaatst:

Zolang het een _persoonlijke_ gta related site is met nuttige informatie.

Dus b.v. geen teletubbies, geen GTA downloadsite of GTA forumsite.

Dit is echter slechts een richtlijn, de crew kan bepaalde links desondanks nog afkeuren....

• 6 maanden later...
  • 1 year later...
Geplaatst:

:$ ik heb ooit ook zo'n trainer gehad waarmee ik alles kon laten spawnen wat ik wou in vice city maar zit nu al 3 uur hopeloos te zoeken.

Hoop dat iemand weet waar ik de spawnmod kan downloaden voor vice city

alvast bedankt

Geplaatst:
:$ ik heb ooit ook zo'n trainer gehad waarmee ik alles kon laten spawnen wat ik wou in vice city maar zit nu al 3 uur hopeloos te zoeken.

Hoop dat iemand weet waar ik de spawnmod kan downloaden voor vice city

alvast bedankt

In de Ultimate Trainer zit denk ik een carspawnerinbegrepen volgens de beschrijving. Start hem op, en dan Vice City. Alt-Tab nu naar Windows en druk op de optie die je wilt, in dit geval de carspawner. Je zegt het maar als je nog vragen hebt over het gebruik van deze tool.

Geplaatst:

ik heb inderdaad ook de ultimate trainer maar bij elke combinatie krijg ik steeds dezelfde auto

de romeo horse ofzo beetje een soort van limo/lijkenwagen

heb van alles geprobeerd maar krijg alleen die te spawnen :(

wel enorm jammer want het duurt gemiddeld 10 minuten voor ik eindelijk een pcj gevonden heb

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...