Jump to content

Beloning 100%


BeForce

Recommended Posts

wat was de beloning in SA want die had ik niet 100% uitgespeeld?

zoiezo een tank bij de Grove street en een Hydra op het dak van het huis van sweet(Grove street) volgens mij meer maar ik weet niet alles meer.is al weer een 2 jaar geleden dat ik hem uitgespeeld heb volgensmij.

Link to comment
Delen op andere websites

zijn er ook tanks in gta IV?

Misschien handig om zelf eventjes een topic aan te maken. De topicstarter heef namenlijk een andere vraag gesteld dan jij nu doet :Y

Op deze walktrough vind je alle missies in het gehele spel. Op enkele missies na zit bij elke titel een filmpje, wat het spelen ervan wat gemakkelijker maakt.

Maar zelfs op de Walktrough-links onderaan de pagina staat niet wat voor 'beloning' er zou moeten komen na het voltooien van de 100%.

Waarschijnlijk is dit niet zoiets bijzonders zoals een onreële tank onder de brug in Grove Street, en een Hydra op het dak in San Andreas. Ik kan je er desondanks uitgebreide informatie vanuit internet helaas geen antwoord op geven :N

Misschien is het al iemand gelukt op dit forum, en kan diegene het je wel vertellen. Ga er in ieder geval niet vanuit dat het iets héél speciaals is, anders stond het écht wel op een van de Walktroughs :Y .

Link to comment
Delen op andere websites

ja , ik had ook al even gezocht op internet, maar ik kon niets vinden. Ik dacht misschien heb je hier addicted mensen die de 100% al hebben. Maar alvast bedankt voor de reacties

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...