Jump to content

GTA_SA.EXE Not Working - SAMI.

Recommended Posts

Geplaatst:

Ok dus ik heb GTA SA, gewoon gekcoht op CD geinstalleerd

gedowngrade, naar v1.0 SAMI geinstalleerd en ik heb wat mods geinstalleerd

( wat auto's en Bike's )

Maar nu doet die GTA het niet meer, ik wil een savegame laden... ( die ik heb gedownload )

Werkt niet! halverwege het laden stopt hij en krijg ik zo'n error van windows van ja GTA_SA.exe werkt niet goed blablabla die je altijd krijgt

en als ik nieuw game doe krijg ik hetzelfde

kan iemand aub helpen, heeeeeeeel wanhopig

want het gaat altijd maar fout bij MIJ!

Geplaatst:

Het bestandje GTA_SA.EXE doet het niet meer? Dat is vervelend, daarmee speel je als het ware.

Ten eerste raad ik je aan om 'nooit' meer de SAMI te gebruiken. Daar zitten meer bug's in dan in de Atari 2600. Download, en installeer de IMG-Tool, voor o.a voertuigen en wapens.

Uitleg IMG-Tool

Download IMG-Tool

Verder zul je hoe vervelend ook, je spel eventjes opnieuw moeten installeren. Tenzij je Back-ups hebt gemaakt van je spel voordat je mods hebt geïnstalleerd. Zorg er in ieder geval voor dat al je mods uit het spel gehaald zijn, en installeer ze vervolgens (met mate) via de IMG-Tool opnieuw in het spel.

Je Savegame zou het gewoon moeten doen, indien je deze op de gebruikenlijke manier in de goede map hebt geplakt.

Succes ermee! :cya:

Geplaatst:

Eerst even het probleem dat je geen enkele savegame kan spelen, dat komt door een verkeerde versie. Met bepaalde versies kun je niet modden, dat zijn V1.01 en V2.00. Je hebt ook V1.00, waar je wel mee kunt modden. Je kunt rechtsonder zien welke versie je hebt. Als er niets staat kan je modden, staat er wel wat (dus V1.01 of V2.00) dan kan je niet modden. Om dan wel weer te kunnen modden, moet je deze patch downloaden. Start hem op, paar keer op 'Next' drukken, totdat er om een locatie wordt gevraagd. Er zal al een locatie staan, dit is de locatie die standaard bij de installatie-procedure van GTA San Andreas wordt gebruikt. Als je hem daar ook daadwerkelijk hebt geïnstalleerd, kun je verdergaan. Is dat niet zo, moet je even de map opzoeken. Klik weer een paar keer op 'Next', en tot slot nog even op 'Exit' om af te sluiten. Je kunt nu modden.

Als je gedownloade savegame niet werkt, maar 'New Game' al wel, moet je even de volgende tekst doorlezen. Als beide correct werken dan ben je klaar.

Mocht hij dus niet werken, je hebt ook een verkeerde versie savegame gedownload. Het klinkt vreemd, maar er zijn twee versies. Zie hieronder (de link) hoe die versies in elkaar steken. Dan nu over naar het probleem: je hebt een verkeerde versie. Voor savegames zijn er twee versies: V1 en V2. Je kunt zien welke versie je hebt door naar de 'data'-map en vervolgens de 'script'-map te gaan. De 'data'-map vind je in je GTA San Andreas-map. In de 'script'-map vind je het bestand 'script.img', kijk hoe groot het is:

Grootte Versie
568 KB V1
562 KB V2

Download savegames van die versie. Als het goed is, is dit probleem nu ook verholpen.

Het hele verhaal, zodat je weet hoe al die versies in elkaar steken: Klik

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...