Jump to content

6 vraagjes


gta_fan_123

Recommended Posts

ik wou geen 6 topics maken...

1) op een avond was ik aan het rijden in mn voodoo wagen en opeens kreeg ik geen controle over het stuur..ik kon gewoon niet rechtdoor rijden de wagen week steeds naar links uit net alsof de wielen op links ingesteld stonden :duh: (heeft iemand dat ook meegemaakt?) maar omdat mij dat is overkomen ben ik steeds meer gaan letten of mijn auto's wel constant rechtdoor konden rijden en dat lukt niet echt, de auto's gaan steeds naar links (of rechts) wanneer ik rechtdoor rij op een lange weg.(Dat van mijn Voodoo wagen was gewoon te erg maar de auto's daarna zijn in principe wel goed maar ze wijken wel een klein beetje uit en dan is het steeds mijn taak om de auto weer op de rechte pad te zetten) Nu is mijn vraag hebben jullie dat ook..dat de auto niet constant rechtdoor rijdt??

2) Roman heeft me een keer gebeld en kwam met het idee of ik voor hem wou werken en een lange tijd kon ik voor hem werken(niet dat ik het heb gedaan) maar sinds gisteren is dat optie uit mn telefoonboek verdwenen. is dat ook bij jullie zo???

3)Ik snap nog steeds niet wat ik moet doen wanneer ik met Brucie en een aantal meiden in de helikopter zit..ik krijg steeds 6 sterren en dan ben ik binnen no time dood..

4) Wat moet ik met Michelle doen? Ik heb geen zin om steeds met haar dingen te doen dus kan ik in mn stats ook 100% krijgen als ik haar vermoord?

5) Is het normaal dat ik Mikhail's telefoonnummer heb want hij is dood??

6)Nadat je Vlad hebt uitgeschakeld leer je hoe je iemand voor de kop kunt schieten maar helaas is mij dat nooit meer gelukt steeds wanneer ik iemand lock en ik loop naar dat persoon dan komt er geen rood stipje en dat is ook zo wanneer ik iemand een stomp wil geven in zn buik..

Ik hoop dat jullie me vragen kunnen beantwoorden vooral de eerste want ik let nu de hele tijd waneer ik aan het rijden ben en ik heb dan steeds het gevoel of er iets mis is met mijn game

Bewerkt: door gta_fan_123
Link to comment
Delen op andere websites

1) misschien is je pookje lam?

2) moet je waarschijnlijk eerst betere vrienden met hem zijn, of je bent al zover dat roman zijn taxi bedrijf kwijtraakt door een brand waarna je naar je 2e savehouse gaat op Bohan.[/font]

3) komt doordat je nog niet op de eilanden mag komen waar je overheen vliegt denk ik

4) daten, verder niks. later blijkt dat ze voor de politie werkt en dump je haar dus je hebt er niks aan.[/font]

5) ja dat is normaal. ik zit nu bij de laatste paar missies en ik heb dat nummer ook nog volgens mij

6) is mij ook alleen bij Vlad gelukt

Bewerkt: door danielb
Link to comment
Delen op andere websites

1) misschien is je pookje lam?

2) moet je waarschijnlijk eerst betere vrienden met hem zijn, of je bent al zover dat roman zijn taxi bedrijf kwijtraakt door een brand waarna je naar je 2e savehouse gaat op Bohan.[/font]

3) komt doordat je nog niet op de eilanden mag komen waar je overheen vliegt denk ik

4) daten, verder niks. later blijkt dat ze voor de politie werkt en dump je haar dus je hebt er niks aan.[/font]

5) ja dat is normaal. ik zit nu bij de laatste paar missies en ik heb dat nummer ook nog volgens mij

6) is mij ook alleen bij Vlad gelukt

Dat van mn voodoo was eenmalig misschien kwam het ook door de regen?! maar hebben jullie dat ook dat de auto niet constant rechtdoor kan rijden en maar steeds een beetje naar links uitwijkt ?

Link to comment
Delen op andere websites

over dat 6de vraagje heb ik misschien het antwoord.

je moet je auto aim uitschakelen dan kan je zelf richten en kan je ook door iemand hoofd schieten als je snap je wat ik bedoel, want dat heb ik gedaan omdat ik het irritant vond dat hij automatisch zelf ging richten naar mensen

Link to comment
Delen op andere websites

1) Bij mij rijden alle auto's perfect rechtdoor, maar als ze wat schade hebben gaan ze kut rijden en dan wijken ze soms automatisch uit naar links/rechts

2) Relatieproblemen? Of het taxibedrijf is afgebrand[/font]

3) -

4) Niks, je kan haar gewoon negeren en als ze belt steeds nee zeggen.

5) Dode mensen hou je in je telefoonboek

6) Het is me gelukt met Playboy X en Dimitri[/font]. Loop gewoon met je pistool heel dichtbij, auto-aim en adjust een beetje naar zijn hoofd en hoop dat je geluk hebt.

Link to comment
Delen op andere websites

1) controleer even de voorwiel, band plat? zit wiel vast in de auto zelf?

2) check danielb zijn post

3) check danielb zijn post

4) simpel, pot bowling spelen, retaurant diene 69st street restaurant dichtbij je eerste savehouse

5) mja er zit geen "member delete" functie in gsm he =)

6) speel jij op X360 of PS3? ikzelf heb een X360 dus moet jij LT op helft doen voor free aim en volledig ingedrukt is automatisch richten maar op PS3 weet ik niet hoe het zit van toetsen zoals L2 enal

Link to comment
Delen op andere websites

1) Bij mij rijden alle auto's perfect rechtdoor, maar als ze wat schade hebben gaan ze kut rijden en dan wijken ze soms automatisch uit naar links/rechts2) Relatieproblemen? Of het taxibedrijf is afgebrand[/font]

3) -

4) Niks, je kan haar gewoon negeren en als ze belt steeds nee zeggen.

5) Dode mensen hou je in je telefoonboek

6) Het is me gelukt met Playboy X en Dimitri[/font]. Loop gewoon met je pistool heel dichtbij, auto-aim en adjust een beetje naar zijn hoofd en hoop dat je geluk hebt.

Ja kijk het is niet zo dat ze teveel naar links uitwijken maar een heel klein beetje en dan is het mijn taak om de auto weer op het rechte pad te zetten maar als ik niks zou dan dan zou de auto langzaam helemaal naar links uitwijken! en dat is nadat ik een paar meters rechtdoor heb gereden Herkent iemand dat?

@ SWYF hoe moet ik de banden controleren?

en ik heb nog een laatste vraag soms als ik achter andere auto's rijd dan zie ik dat de auto's een signaal kunnen geven of ze rechts of links een bocht nemen is dat ook voor mij mogelijk?

Bewerkt: door gta_fan_123
Link to comment
Delen op andere websites

1) Bij mij rijden alle auto's perfect rechtdoor, maar als ze wat schade hebben gaan ze kut rijden en dan wijken ze soms automatisch uit naar links/rechts2) Relatieproblemen? Of het taxibedrijf is afgebrand[/font]

3) -

4) Niks, je kan haar gewoon negeren en als ze belt steeds nee zeggen.

5) Dode mensen hou je in je telefoonboek

6) Het is me gelukt met Playboy X en Dimitri[/font]. Loop gewoon met je pistool heel dichtbij, auto-aim en adjust een beetje naar zijn hoofd en hoop dat je geluk hebt.

Ja kijk het is niet zo dat ze teveel naar links uitwijken maar een heel klein beetje en dan is het mijn taak om de auto weer op het rechte pad te zetten maar als ik niks zou dan dan zou de auto langzaam helemaal naar links uitwijken! en dat is nadat ik een paar meters rechtdoor heb gereden Herkent iemand dat?

@ SWYF hoe moet ik de banden controleren?

en ik heb nog een laatste vraag soms als ik achter andere auto's rijd dan zie ik dat de auto's een signaal kunnen geven of ze rechts of links een bocht nemen is dat ook voor mij mogelijk?

Ja, het is herkenbaar! Daarom zit je vader op de snelweg ook niet met zijn handen op zijn rug, een auto wijkt altijd een beetje naar links of rechts. Dat heeft te maken met het realisme in de game! Wat er ook voor zorgt dat je je continue noet bijsturen zijn de wegen zelf en de reactie van de wagen erop: Een kleine verzakking ingame zorgt er al voor dat je moet bijsturen, ook al rijdt je in het midden van de weg.

Banden controleer je door er naar te kijken, wil e goed kunnen zien of ze leeg gelopen zijn, gebruik dan de zoom van je sniper. Maar in principe kan je het ook zien als je uitstapt en je camera erop richt.

Nee helaas, een signaal geven is niet mogelijk bij het afslaan.

Link to comment
Delen op andere websites

1) Bij mij rijden alle auto's perfect rechtdoor, maar als ze wat schade hebben gaan ze kut rijden en dan wijken ze soms automatisch uit naar links/rechts2) Relatieproblemen? Of het taxibedrijf is afgebrand[/font]

3) -

4) Niks, je kan haar gewoon negeren en als ze belt steeds nee zeggen.

5) Dode mensen hou je in je telefoonboek

6) Het is me gelukt met Playboy X en Dimitri[/font]. Loop gewoon met je pistool heel dichtbij, auto-aim en adjust een beetje naar zijn hoofd en hoop dat je geluk hebt.

Ja kijk het is niet zo dat ze teveel naar links uitwijken maar een heel klein beetje en dan is het mijn taak om de auto weer op het rechte pad te zetten maar als ik niks zou dan dan zou de auto langzaam helemaal naar links uitwijken! en dat is nadat ik een paar meters rechtdoor heb gereden Herkent iemand dat?

@ SWYF hoe moet ik de banden controleren?

en ik heb nog een laatste vraag soms als ik achter andere auto's rijd dan zie ik dat de auto's een signaal kunnen geven of ze rechts of links een bocht nemen is dat ook voor mij mogelijk?

Ja, het is herkenbaar! Daarom zit je vader op de snelweg ook niet met zijn handen op zijn rug, een auto wijkt altijd een beetje naar links of rechts. Dat heeft te maken met het realisme in de game! Wat er ook voor zorgt dat je je continue noet bijsturen zijn de wegen zelf en de reactie van de wagen erop: Een kleine verzakking ingame zorgt er al voor dat je moet bijsturen, ook al rijdt je in het midden van de weg.

Banden controleer je door er naar te kijken, wil e goed kunnen zien of ze leeg gelopen zijn, gebruik dan de zoom van je sniper. Maar in principe kan je het ook zien als je uitstapt en je camera erop richt.

Nee helaas, een signaal geven is niet mogelijk bij het afslaan.

Danke :tu: nu ben ik ervan overtuigd dat het volkomen normaal is en dat dat bij iedereen zo is ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...