Slimm Geplaatst: 6 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 6 mei 2008 Omdat in SA al een in elkaar geslagen mannetje te vinden was in een garage, besloot ik eens rond te kijken in de politie bureau's van Liberty City. In het 2e eiland vondt ik een mannetje liggend op de grond met wat agenten erom heen: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
.Exorcist Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2008 Omdat in SA al een in elkaar geslagen mannetje te vinden was in een garage, besloot ik eens rond te kijken in de politie bureau's van Liberty City. In het 2e eiland vondt ik een mannetje liggend op de grond met wat agenten erom heen: Is dat mischien een persoon met een donkere huidskleur? En nee dat bedoel ik niet racistish maar je hebt veel van die redneck politie daar dus mischien is het een verwijzing? Aangezien heel veel mensen in gta iv discrimineren. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jozz Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2008 haha ja deze ben ik ook eens tegengekomen toen ik van ieder gebouw wilde gaan skydiven ik vind hem grappig Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nljesse Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2008 haha ja deze ben ik ook eens tegengekomen toen ik van ieder gebouw wilde gaan skydiven ik vind hem grappig kan je dan ff markeren waar het gebouw is Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jozz Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2008 volgens mij noord algonquin Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Disturbed Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2008 Omdat in SA al een in elkaar geslagen mannetje te vinden was in een garage, besloot ik eens rond te kijken in de politie bureau's van Liberty City. In het 2e eiland vondt ik een mannetje liggend op de grond met wat agenten erom heen: Is dat mischien een persoon met een donkere huidskleur? En nee dat bedoel ik niet racistish maar je hebt veel van die redneck politie daar dus mischien is het een verwijzing? Aangezien heel veel mensen in gta iv discrimineren. Je bedoelt een verwijzing van de arrestatie van Rodney King? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
shoarmavlees Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 7 mei 2008 Is dat mischien een persoon met een donkere huidskleur?En nee dat bedoel ik niet racistish maar je hebt veel van die redneck politie daar dus mischien is het een verwijzing? Aangezien heel veel mensen in gta iv discrimineren. Ja hehe heb je zeker die reclame gezien op de TV in je appartement? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 9 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 9 mei 2008 Mij mag je vertellen hoe je in een politiebureau komt. Want bij mij kun je alleen in ziekenhuizen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ricovs Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2008 Omdat in SA al een in elkaar geslagen mannetje te vinden was in een garage, besloot ik eens rond te kijken in de politie bureau's van Liberty City. In het 2e eiland vondt ik een mannetje liggend op de grond met wat agenten erom heen: Is dat mischien een persoon met een donkere huidskleur? En nee dat bedoel ik niet racistish maar je hebt veel van die redneck politie daar dus mischien is het een verwijzing? Aangezien heel veel mensen in gta iv discrimineren. wist niet dat je de lcpd bureaus inkon. heb hem voor ps3 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jozz Geplaatst: 10 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 10 mei 2008 je heb een lcpd bereau in het noord oosten van algonquin, dan heb je een dubbele deur naar een 'flat' en dan de 2e verdieping Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
js007 Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 Ik heb het ook al tegen gekomen, ik wouw ze helpen waar de politie moest het niet weten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nurf Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 Hoor ik daar skydiven? Hoe kan dat? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Sifaka Geplaatst: 12 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 12 mei 2008 Hoor ik daar skydiven? Hoe kan dat? hij bedoelt vast gewoon te pletter storten heb nog nergens een parachute ofzo gevonden...? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
achterhoeker15 Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2008 ik heb het politie bureau ook gevonden en heb een kaart waar ik het laat zien welke het is.. het is in east holland Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 13 mei 2008 Rapport Share Geplaatst: 13 mei 2008 @hierboven: Thanks, ik wist het ook niet dat je daarin kon. Maar je had eigenlijk geen foto hoeven te maken want je kan ook de wikiGTA snapmap gebruiken. Moet je maar eens zien: snapmap. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.