Jump to content

Politie Geweld?

Recommended Posts

Geplaatst:

Omdat in SA al een in elkaar geslagen mannetje te vinden was in een garage, besloot ik eens rond te kijken in de politie bureau's van Liberty City.

In het 2e eiland vondt ik een mannetje liggend op de grond met wat agenten erom heen:

050708004346pt7.jpg

Geplaatst:
Omdat in SA al een in elkaar geslagen mannetje te vinden was in een garage, besloot ik eens rond te kijken in de politie bureau's van Liberty City.

In het 2e eiland vondt ik een mannetje liggend op de grond met wat agenten erom heen:

050708004346pt7.jpg

Is dat mischien een persoon met een donkere huidskleur?

En nee dat bedoel ik niet racistish maar je hebt veel van die redneck politie daar dus mischien is het een verwijzing?

Aangezien heel veel mensen in gta iv discrimineren.

Geplaatst:

haha ja deze ben ik ook eens tegengekomen toen ik van ieder gebouw wilde gaan skydiven :puh: ik vind hem grappig :puh:

Geplaatst:
haha ja deze ben ik ook eens tegengekomen toen ik van ieder gebouw wilde gaan skydiven :puh: ik vind hem grappig :puh:

kan je dan ff markeren waar het gebouw is

Geplaatst:

050708004346pt7.jpg

En nee dat bedoel ik niet racistish maar je hebt veel van die redneck politie daar dus mischien is het een verwijzing?

Je bedoelt een verwijzing van de arrestatie van Rodney King?

Geplaatst:

Ja hehe heb je zeker die reclame gezien op de TV in je appartement?

Geplaatst:

050708004346pt7.jpg

wist niet dat je de lcpd bureaus inkon.

heb hem voor ps3 ^_^

Geplaatst:

je heb een lcpd bereau in het noord oosten van algonquin, dan heb je een dubbele deur naar een 'flat' en dan de 2e verdieping

Geplaatst:
Hoor ik daar skydiven? Hoe kan dat?

hij bedoelt vast gewoon te pletter storten :puh: heb nog nergens een parachute ofzo gevonden...?

Geplaatst:

ik heb het politie bureau ook gevonden en heb een kaart waar ik het laat zien welke het is..

het is in east holland

DSC00660-1.jpg

Geplaatst:

@hierboven:

Thanks, ik wist het ook niet dat je daarin kon. Maar je had eigenlijk geen foto hoeven te maken want je kan ook de wikiGTA snapmap gebruiken. Moet je maar eens zien: snapmap.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...