Jump to content

Politie Geweld?


Slimm

Recommended Posts

Ik heb ditzelfde ook al eens gezien met ook 3 agenten er omheen en ook zonder agenten. Die gast blijkt er altijd te liggen. Volgens mij slaapt hij daar. :? Een beetje vreemde plaats om te slapen, klopt. Maar loop maar eens over hem heen. Dan staat ie op en loopt ie weg. En meestal gaat ie dan telefoneren met iemand. Niet omdat je op hem gestaan hebt, maar gewoon een doelloos telefoongesprek. Heel vreemd. Trouwens, als je 1 verdieping hoger gaat daar, staat er een Annihilator[/font] voor je klaar. 8)

Link to comment
Delen op andere websites

Volgens mij moest je via de parkeerplaats daar ergens naarbinnen, maar kan nu niet kijken om het te controleren.

ja, je meot via de achterkant van het politiebureau naar binnen. Dit is wel toeval want dit heb ik gister per toeval ontdekt. Ik wist al dat die ergens in een politiestation lag, maar ik was maar een beetje aan het klote in het spel 8)

Link to comment
Delen op andere websites

geen rodney king gebeuren lijkt mij, want bij mij was het een blonde dame die ineens opstond toen ik der aanraakte..... Is bij de achterkant van het politie buro, ik kwam er door door een smal steegje te lopen.

Alleen klote dat die chopper er niet staat!!!

Bewerkt: door stoney268
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...