Jump to content

Jouw wish list voor de nieuwe gta's


SILVER 910

Recommended Posts

  • Reacties 489
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • brbgtaplayer

    10

  • Da Phoenix

    8

  • White Gold

    7

  • BaasB

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

wil je mijn wenstlijstje zien

honden

hondenpoep

katten

paarden

en alle dieren die er zijn

een dierentuin om d dieren te killen

kinderen

een echte koelkast

een vrouw

dat je alles kan oppakken en ermee slaan als je genoeg power heb

tommy vercetti

claude afmaken

cj dood schieten met een m4

kinden afschieten

dieren afschieten

op de polietie plassen

in de polieties mond kan schijten

geen race missies

en wat echt moet

dat je een kind bent die opgroeid je kan zo oud worden als je wilt dus eerst ben je baby met een m4 die je ouders verrot schiet dan ben je een puber die een bank overvalt dan een opa die kan breakdancen

(je benen breken en ermee lopen :puh:)

Link to comment
Delen op andere websites

-meer soorten vliegtuigen

-dat je ook de gashendel van vliegtuigen rustig kunt bewegen ( weinig/veel gas precies )\

-Dat je kunt zien uit je vliegtuig dat andere vliegtuigen landen/starten/taxien

- gewoon dat Luchthavens veel actiever worden

Link to comment
Delen op andere websites

-meer auto's

-auto's en boten kunnen kopen en ook een plaats in een jachthaven voor je boot neer te zetten

-bedrijven kunnen kopen hoe in GTA VC

-winkels kunnen overvallen

-meer kleren kunnen kopen

-kleren van mensen pikken

-...

Link to comment
Delen op andere websites

-geen nfsu spel , beetje modden a-la

-geen sims ... - keer een chickie a-la

-geen danswedstrijden - gezeur om eten, gymmen

-natturlijk wel mooier, groter , beter, meer geintjes - kleine spellen

-mooiere save-houses en geen rare (grote) mapbugs (bijvoorbeeld in de buurt van cj - gebouw waar boom en elec-mast+draad inzit en stukje boom uitsteekt) [klein foutje moet kunnen

(de 10 cm zwevende lantarenpaal zal niet boeien), maar ook dat natuurlijk liefst zo min mogelijk]

-limmere AI , vooral van medespelers maar ook gewone poppetjes , politie (maar die natuurlijk niet te slim :D )

-meer gesprekken

-walkman

- Dat je een beperkt aantal liter benzine hebt en daarna moet tanken.

Of dat je mensen kunt gijzelen om ze als menselijk schild te gebruiken.

Wat ook beter zou kunnen is dat je de politie makkelijker afschudt.

-geen benzine

mensen gijzelen zal niet gebeuren - het moet leuk blijven (en met dat soort dingen gaan ze het never door de keuring krijgen) en al helemaal niet met dieren / kinderen :sst:

(vergeet even niet de rel om de hot coffee mod .... )

en als je de politie niet kan afschudden doe je iets niet goed

Link to comment
Delen op andere websites

het lijkt me mooi als er 3 verschillende staten komen met water er tussen net zo groot als san andreas ieds meer autos en vooral vliegverkeer en verkeer over het water bijv dat boten zand vervoeren autos en al die zooi en dat je een eigen auto dealer hb en autos kan verhandelen en opkopen en tunnels naar andere eilanden en wat ook mooi is dat je vliegtuigen kan kapen en dat er net zoals op vlieghaven mensen vertrekken en aankomen en dat er bezine meter is dat je benzine op kan en dat je km tellen en km stand hb dat je je auto kan verkopen en andere kan kopen enz. maar dan word het een echt zwaar spel:P dan speel jet het spel denk nieteens op 1gb ram:P

Link to comment
Delen op andere websites

-meer dieren zoals paarden,geiten en koeien in de wei

-als je dood gaat dat je in een ziekenhuis terecht komt en niet voor de deur.

-als je word opgepakt moet je nog 10 min (in het spel) in de gevangenis zitten, maar je kan natuurlijk ook ontsnappen,

dat was het zon beetje

:klap: :klap: :klap::klap::klap::klap:

Link to comment
Delen op andere websites

Nou hier komt mijn lijstje voor wat is graag in de nieuwe Grand Theft Auto zou willen hebben.

-Een grotere map ( Denk maar aan ongeveer 3 keer zo groot als San Andreas )

-Dat er meer auto's in het spel komen.

-Dat je in veel gebouwen kan

-Dat er een bank in het spel komt zodat je Pistolen, geld, kogels en al die andere dingen op kan doen

-Je meer sporten kan doen ( Denk maar aan voetbal enzovoort )

-Dat er ook een wintersportgebied komt je weet wel dat je kan schaatsen en skieen.

-Het zou ook wel leuk zijn als er dieren in het spel komen

-Dat je gebouwen kan slopen en dat je bouwvakkers de volgende dag eraan ziet werken:P

Wat ik absoluut niet wil is...

Dat het spel niet Nederlands gesproken gaat worden, dat verpest gewoon het spel het is een Amerikaans spel dus het hoord ook Engels gesproken te worden ( Ik heb roddels gehoord over dat GTA IV mischien Nederlands gesproken gaat worden maar ik weet haast wel zeker dat niet gaat gebeuren.

Naja, dit was wel zo'n beetje me eerste bericht:P

post-46349-1150910630_thumb.jpg

Bewerkt: door mikeydondon
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou willen, dat je aan het begin van het spel, verschillende "personages" kan kiezen. Bijvoorbeeld dat je aan het begin kiest voor zo'n personage zo belangrijk als "CJ" in San Andreas, alleen dan in GTA IV, en dan na het uitspelen met die personage, dat je dan kiest voor de kant in de politie, en dat je dan ook jouw vorige personage precies die dingen ziet doen. Als voorbeeld: jij begin met een personage, in een missie heb je een harde politieachtervolging, en later vanuit de politie kant, achtervolg jij weer dat personage, zoiets lijkt me grappig. Je kunt het vergelijken met Half-life en Half-life:Blue Shift, als je dit kent natuurlijk. Het zou heel vet zijn!! :engel:8)

Link to comment
Delen op andere websites

Nou dan komt mijn lijstje hoor :Y

-Dat je medeweggebruikers niet zo achterlijk meer doen, en die kettingbotsingen die om de 5 seconden gebeuren gaan natuurlijk ook nergens over, dat zou ik graag veranderd zien.

-Meer tune mogelijkheden, zowel motorish als het uiterlijk, beetje pimp my ride style :D

-Realistishere gameplay, denk aan mensen begroeten, complimentjes geven(versieren) of juist uitschelden.

-Je gang members een omdracht kunnen geven, bv. ga hier en daarheen. Je gangmembers wapens kunnen geven of de Gang-Car van je eigen gang kunnen bepalen.

-Meer bestaande auto's (niet de namen) maar dat er meer auto's komen die op bestaande auto's gebaseerd zijn.

-1 savehouse per eiland, en niet in elke straat een huis hebben:N maar bv. wel in hotels kunnen saven.

-Meer sub-missions denk aan, busschauffeur(gta vc). zelf ook in de Well Stacked Pizza kunnen werken.

-Peds kunnen gijzelen

-Meer In-Game games, pacman enzo.

-Meer EE's

-Al dat getrouw-bullshit hoeft van mij niet, maar misschien wel een serieuzere relatie met een vriendin, en niet uit eten gaan, neuken en morgen weer.

-Meer keuze uit radio stations.

-In huizen in kunnen breken en bv de ruiten ingooien.

-Meer soorten voeruigen, denk aan: skateboard(tony hawk) step, jetski, onderzeer.

-Meer gadgets in het spel. nieuwe telefoons kopen en mp3 spelers en dat soort dingen.

-Graffiti tags maken(soort van paint) ook dat je auto's kunt onderspuiten.

-Laserlampje om mensen mee te fokken :schater:

-Auto's aan of uit kunnen zetten

-Meer openbare gebouwen, denk aan bibliotheek, disco ( en dan niet dat rare gedans :t ) misschien een zwembad?

-Dieren, maar niet dat elke ped met een ped loopt (ped=huisdier :puh:) maar misschien hier en daar een zwerfkat ofzo.

-Meer dingen kunnen oppaken om mee te gooien ( lege flessen ect. )

-Meer dingen met je wapens kunnen doen, denk aan stabben, pistol whip. of met messen kunnen gooien.

-Betere gore details, niet het hele hoofd eraf kunnen schieten in 1x, maar bv ook schietwonden en snijwonden enzo, en niet als je 3 kwartier met een minigun op iemand staat te rausen dat er een ambulance aan komt rijden, een dokter uitstapt, 3x over t slachtoffer zn borst aait en dat ie dan weer vrolijk verderloopt

-En boetes hoeven er van mij ook niet in, of je moet het uit en aan kunnen zetten.

dit was het wel zo een beetje, natuulijk wil je altijd meer. als dit uitkomt wilt iedereen weer nieuwe dingen. maar het moet nog wel te doen blijven en GTA blijven natuurlijk :D

Greetz Chris

Link to comment
Delen op andere websites

soort van Hot Coffee mod zonder Hot Coffee :klap::bonk:

een bugatti veyron erin _O_

een huisdier..een echt gezin ;) (als je ze zat bent maak je er een familie drama van :bonk: )

dat gebouwen egt kapot kunnen...niet zoals je in gta:sa tegen een toren aan vliegt met een boeing dat je dan zelf kapot gaat en de toren blijft staan.

dat je na de grote moordaanslagen naar huis kan gaan naar het nieuws kijken wat je precies had gedaan

en daarna

sex!!! (ps..ik heb geprobeerd het te censureren maar weet niet heo het anders moet)

:puh::puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Weetje wat ik nog een keer zou willen !

zo'n zweertje uit Vice City (echt de 80's en die Scarface zweer)

met palmbomen, mooie vrouwen, eventueel gewoon weer in Vice City spelen maar dan wel verniewde huizen enz., ook zou ik graag weer zo'n huis willen hebben als Tommy Vercetti (of Tony Montana)

je weet wel gewoon weer zo'n licht en kleurijk spel !!!!

dus niet donker!...

Link to comment
Delen op andere websites

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...