Velaro Geplaatst: 16 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2005 -Hij bedoelt als je te snel rijd (of iets anders) dat je dan een boete krijgt
frank05 Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 dat gebouwen enzo wel kappot kunnen gaan meer verschillende mense als je iets gedaan heb dat niet mag dat je ook eerst een boete kunt krijge want die polities wille alleen maar vechte
BaasB Geplaatst: 18 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2005 (bewerkt) Sorry misschien heeft iemand al veel dingen die ik ga noemen al in zijn lijstje staan, maar ik had geen zin om al de pagina's te gaan lezen. :$ -Dat er net als in San Andreas weer de underground style is. (dat je weer een zwarte ghetto gangsta bent met veel problemen en weinig geld) -Dat je voor alles een aparte winkel hebt. Dus voor sieraden en horloges een juwelier, voor schoenen een schoenenwinkel en voor kleren een kleren winkel. Dus niet dat je kleren, schoenen, kettingen, horloges, enz. in de zelfde winkel koopt. (dit is in San Andreas wel zo) -Dat je gaatjes in je oren kan laten schieten en er dan diamantjes/oorbellen in kan doen. -Dat je gel/wax kan kopen. -Meer communicatie mogelijkheden. (dat het een beetje op de sims gaat lijken, maar niet te veel, want het moet wel GTA blijven en niet the sims worden) -Dat je het goed kan maken als je ruzie hebt. Je botst bijvoorbeeld met jou auto tegen de auto van iemand anders aan. De man/vrouw waarvan je de auto net gebeukt hebt stapt uit, en komt je in elkaar slaan. En dat je dan kan zeggen: 'sorry ik deed het niet expres. Hier heb je $100,- schadevergoeding.' -Dat je je over kan geven. Je bent bijna dood, je hebt nog maar 2 HP van de 100 HP over. Als je nog een keer geraakt wordt door een pistool of iets anders ben je dood. En je hebt 5 sterren achter je aan. Dat je je dan kan over geven, omdat je toch weet dat je dood gaat. (dat je dan je handen omhoog doet, en dat de agenten je dan niet schieten) En dat je langzaam naar de politie auto moet lopen met je handen op je rug. (en dan snel proberen te ontsnappen ) en dat je dan in de passagiers stoel van de politie auto moet gaan zitten en dat je dan naar het politie bureau wordt gebracht. (Dit moet ook kunnen op straat. Bijv. iemand is op je aan het schieten, dat je dan je handen omhoog kan doen en hem bijv. je geld geeft ofzo. -Dat er ook kinderen in het spel zitten. (niet onder de 10 jaar oud, da's zielig om die overhoop te knallen ) -Dat als je iemand hebt gemept ofzo, je niet gelijk in elkaar geslagen wordt door de politie, maar dat je aan de politie uit kan leggen dat het puur zelfverdedeging was ofzo. En als ze dat niet geloven dat je dan gewoon een boete kan betalen. -Boetes voor door het rood rijden. (alleen als de politie ziet dat je het doet, anders wordt het spel wel ERG saai) -Bij San Andreas was het zo dat als je auto liet ontploffen de politie al gelijk wist dat JIJ het gedaan had, terwijl ze het niet eens gezien hadden. Dit is nogal onlogisch, en zou veranderd mogen worden. Het zou leuker zijn als de politie gewoon naar de plek zou gaan waar de auto ontploft was, en dat voorbijgangers dan zouden zeggen: 'HE DID IT!!' En dat je dan pas politie achter je aan kreeg. -Dat er dieren in het spel zitten. (maar ik wil niet dat je dan een huisdier zou kunnen kopen, dan gaat het teveel op sims lijken) -Dat je je rijbewijs moet halen. (Dat je wel al kunt rijden als je je rijbewijs nog niet hebt, maar dat de politie je aanhoudt als je gevaarlijk rijdt. En dat ze dan naar je rijbewijs vragen... en als je die niet hebt dat je dan zwaar de ... bent) -Dat je beroofd kan worden. -Dat als je iets knaps doet (bijv. de wheelie) dat mensen dan gaan klappen en aan je vragen: 'waar heb je dat geleerd? Ik wou dat ik dat ook kon!' -Dat je met bijv. een gangmember van de Ballas gaat vechten, je slaat hem kei hard tegen z'n kop, of je schiet hem door zijn armen & benen, dat ie dan echt op de grond gaat liggen, en gaat smeken om genade. (Dus niet zoals bij San Andreas, dat de voorbijgangers nog gewoon vrolijk door gingen met vechten terwijl je ze al 5 keer door hun handen/armen/benen/buik/hoofd had geknald. -Dat je mensen kan beroven zonder ze te vermoorden. En dat de beroofde mensen dan huilend naar een agent toe kunnen rennen -Dat je mensen vast kan binden. -Dat er een soort 2e CJ (ofzo, weet niet hoe de hoofdpersoon in het volgende spel gaat heten) in het spel zit, die bestuurd wordt door de computer. Die 2e CJ koopt ook z'n eigen kleren, loopt ook met wapens op zak, jat ook auto's, en kan ook 6 sterren achter zich aanhebben. En je moet hem tegen kunnen komen en er mee kunnen vechten. Maar als ie dood is moet ie net als jij weer levend gemaakt kunnen worden bij een ziekenhuis. -Dat de politie agenten ook andere mensen arresteren/in elkaar slaan. Laatst liep ik rond in Los Santos. Een van de Ballas begon met mij te vechten, hij sloeg me helemaal verrot. En er liep gewoon een politie agent langs, die deed er niks aan. Maar toen gaf ik één miezerig klapje terug aan die Balla (niet om hem in mekaar te meppen, maar gewoon ter zelfverdediging), en dan krijg IK die politieagent achter me aan En dan wil ik er nog iets over kwijt: van mij hoeft het grafisch niet beter. Het spel is grafisch niet perfect, maar dat maakt mij helemaal niks uit. Het speelt gewoon super, en als ze nou weer heel veel aan de grafische dingen gaan doen kost dat weer heel veel tijd & geld en dat gaat dan van de andere leuke dingen af. Dit was het denk ik wel. (EINDELIJK!!!) Misschien edit ik deze post nog een keer om nog wat nieuwe ideeën of wat dingen te veranderen. Bewerkt: 10 november 2005 door BaasB
CesarVialpando Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Ik wil: - Kids - Dieren - Ufo's - Veel meer missie's - 5x grotere map, met 10 grote steden - Veel meer soorten poppetjes - Meer wapens, hardere wapens Verder nog gewoon wat verbeteringen van bugs:)
frank05 Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 hallo, als ufo's in het spel komen, is het dan nog gta
BaasB Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 Sorry ik wil geen ruzie maken ofzo, maar frank heeft wel gelijk... met ufo's wordt het een spel met veel fantasie, en het is net zo leuk dat GTA zo realistisch is. Dus als je het mij vraagt: GEEN ufo's!
Typhoon Geplaatst: 19 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2005 nee geen ufo domme dingen gta moet gta blijfen niet ineeens onrealistische sooi, en de garages moeten verbeterd worden ik vind het zo dom dat je in sa zo'n dikke hangar hebt en dan kunnen er maar 4 dingen in nou eh dat is wel wat nep gewoon wat meer doen
BaasB Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 @ Iedereen van het GTA forum: Gaan jullie ook wat doen met de wensen van de leden? Want jullie hebben toch contact met Rockstar? Zou vet zijn als dan de 10 beste wens lijsten naar Rockstar werden gestuurd. (maar dan wel in het Engels natuurlijk )
DunaX Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 Bekeurings zijn niks aan, rij je iets te snel, bekeuring, geen zak aan, kan je nooit te snel rijden
frank05 Geplaatst: 22 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2005 De politie moet je dan eerst nog volgen, en als je dat niet leuk vindt, kan je toch gewoon weg rijden.
AmsterdamBoy Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 Knipperlicht.. Grote snelwegen (3 of meer rijkstroken) Openbaar vevoer(tram metro bus trein) en bestuurder kan zijn.. Echte auto merken (zeker als het een cool GTA wordt heb je echte merken nodig.) GTA Amsterdam:) Drugs.. Sigaret/Sigaar Het jaar moet afspelen in 1992 of 1996...(coole jaren) Veerboten zodat je naar de andere kant wordt gezet.
pluutje Geplaatst: 26 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2005 (bewerkt) Dit zijn de dingen die ik eigenlijk wel wil zien, - Dat je, je eigen wijken kunt besturen, beschermings geld ontvangen (en niet alleen kunt veroveren). - Dat deze wijken ook zo gevaarlijk kunnen worden dat zelfs de politie daar niet meer durft tekomen - Dat je uigroeit tot een soort van wereld mafia baas. - Dat je bekendheid krijgt en de mensen op straat weten wie jij bent bv. je beukt een auto, in het begin van het spel, de man/vrouw stapt uit en gaat je dan slaan/schoppen/uitschelden, aan het einde van het spel wordt er dan in dezelfde situatie gesmeekt voor hun leven. - en verder verschillende dingen die anderen al beschreven hebben Bewerkt: 26 oktober 2005 door pluutje
LucasV Geplaatst: 29 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 29 oktober 2005 -Hij bedoelt als je te snel rijd (of iets anders) dat je dan een boete krijgt Dat weet ik... Mijn vraag was ook waarom? Lijkt mij echt niet leuk.
Rekam Geplaatst: 30 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 30 oktober 2005 - Gebouwen in opbouw; - Dieren; - Sneeuw; - Weer hoge bergen en gebouwen; - ... Ga zo maar door. Het lijkt wel een tof idee om de wenslijsten te sturen naar R*. Dan kunnen ze ons vermelden in de credit's.
Shorty_D Geplaatst: 31 oktober 2005 Rapport Geplaatst: 31 oktober 2005 -Meubels kunnen kopen als je een huis gekocht hebt -Auto's op de zwarte markt verkopen of andere artikelen zoals horloges etc. -Een rijdende wagen kunnen jatten zodat je er aan hangt de deur open rukt en met een pistool hem doodschiet of hem eruit trekt. -meerdere sporten zoals wedstrijd basketbal of voetbal zodat ook filmploegen achter je aan gaan als je aan die sporten meedoet. -Gebouwen die kapot kunnen worden geschoten en na enige tijd weer gemaakt worden (en je in die tussetijd ook de werkzaamheden ziet) -het kunnen bekijken van een wedstrijd baseball,basketbal of voetbal en dan de wedstrijd verstoren en een hele horde mensen achter je aan krijgen die woedend zijn geworden omdat jij de wedstrijd hebt verstoort. Verder heb ik nog genoeg ideeen die ik eventueel toe zal voegen.
Recommended Posts