Darth Maul Geplaatst: 30 januari 2006 Rapport Geplaatst: 30 januari 2006 Een keugel die je kan vernietigen schoten vertragen nieuwe auto's
larscaspers Geplaatst: 6 februari 2006 Rapport Geplaatst: 6 februari 2006 Ik hoop dat er: - seizoenen komen (dat de bladeren van de bomen vallen in de herfst, in de winter sneeuw ligt, enz.) - De map groter wordt en je in ALLE gebouwen kan - Dat er meerdere dieren in voorkomen (honden, katten, koeien, enz.) en je ze ook kan raken. - dat je moet tanken met auto's (maar dan moet je wel 24 minuten rond kunnen rijden op een volle tank) - meer verschillende vliegtuigen, boten, auto's, motoren, fietsers, skelters, enz. - Je kan kiezen wie je ben (Jongen/Meisje, Ras en naam) - nog minder laadtijden - meer kleren - meer tuning - dat je nu echt moet eten als je honger hebt en dat het save niet meer helpt. - meer verschillende wapens - Als je een bedrijf krijgt het geld niet meer op hoeft te halen maar automatisch gestort word - Meteen een echte multiplayer mode (split screen) - en nog veel meer. - dat je zelf je huis kan bouwen - zelf een bedrijf op kan zetten - zelf een missie in gang zetten (iemand ontvoeren en dan losgeld vragen) - dat al je acties gevolgen hebben - wapens voor in het water - meer criminelen in de stad (grote en kleine criminelen)
Bling Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 ik hoop: - dat je gebouwen ook kunt slopen als je er bijv. met een rocketlauncher tegen aan schiet. - dat je ook met lijken kunt slepen en ze bijv. in je koffebak kan doen van je auto. - dat er ook dieren inzitten zoals honden die in de stad uitgelaten worden en koeien en paarden die op het platteland in de wei staan. - dat er seizoenen zijn, in de winter sneeuw, in de herfst veel regen en wind, in de zomer de hele tijd zon en in de lente willekeurig. - dat het er grafisch een stuk beter uit gaat zien dan de vorige GTA's. verder heb ik nog even geen wensen, laat dit zowieso eerst maar gebeuren, dan ben ik tevreden.
VforV Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 -Dat je kan inbreken in huizen van mensen en sieraden en ander waardevols stelen, verpanden aan zo'n winkel die alles opkoopt en terug verkoopt. -Als je voor een gesloten deur staat dat je ze kan forceren met een koevoet of een raam ingooien zodat je in elk gebouw binnenkan.
Markolie Geplaatst: 7 februari 2006 Rapport Geplaatst: 7 februari 2006 Mijn wenslijstje: -Huis zelf inrichten -Nederlands gesproken -Zelf een gang maken -Meer voertuigen -Meer kleren -Groter Land -Gebouwen kapot maken -Dieren -Jongen of meisje en ook naam kiezen -Wat je kunt worden zoals Drugsdealer, zakenman, gangster enz. -Een eigen bedrijf -Een opdrachtgever worden -En als je dan iets wordt dan kun je ook eigen gebouw zeg maar bij zakenman ook eerst Stagiare en dan kun je later eigen bedrijf -Mensen gijzelen -En nog veel meer
iman Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 ik wil eigenlijk niet zoveel dingen. als de volgende gta maar leuk is. het hoeft voor mij ook geen gta sims zijn.
-Matthijs- Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Ik ben nu wel tevreden met de GTA-serie, maar stiekem hoop ik er toch een keer op dat: - Je in meer huizen kan, dat bijvoorbeeld mensen tv aan het kijken zijn. - Je seizoenen hebt. (Herfst, Lente, Zomer, Winter.) - Je dieren hebt - Kleine kinderen hebt. - Dat je in slowmotion kan gaan, weet niet hoe dat heet. (Heb je geloof ik ook bij Max Payne.) Beetje gespiekt bij anderen, maar dit is zo ongeveer mijn wenslijstje. En die dingen zie ik als ''extra's'', ik vind alles wat je nu hebt al top!
nasdreas Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 -Dat je drugs kan kopen. -Dat je seizoenen hebt. -Dat er dieren zijn. -Kinderen zijn, en dat je ook opgroeit als gangster van kinds af aan. -Dat je echte bommen hebt bijv dyamiet om hiuzen op te blazen. -Nederlands gesproken. -Dat je bijv iemand kan geizelen en om los geld vragen. Ander lijstje komt nog.
Piet-Herr Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Voor een groot deel ben ik het wel met Cesar-Vialpando eens.Geen grotere map, SA was groot genoeg, de genoegdoening van spelen gaat eraf als afstanden zoals van Bayside naar Los Santos Int. Airport een doorsnee afstand gaan worden. Natuurlijk mogen er wel verschillende eilanden zonder wegverbinding komen (dat verhoogt het gebruik van boten. Want eigenlijk zie ik het nut van het gebruik van een boot in SA niet. True, ik zou dan ook graag grote boten zien waarmee je kunt varen, het hoeft niet meteen zo een te zijn zoals je in de haven van Los Santos ziet liggen (mag wel ), maar zeker iets groter dan de Reefer. Verder zou een duikboot waar je in kunt varen leuk zijn. De uitleg over Wasted, Busted als je dat voor de eerste keer bent is onnodig en houdt het spel alleen maar op, het lijkt me dat voor enkele voor rede vatbaar zijnde-figuur deze begrippen duidelijk zijn. En de consequenties ($100 minder en alle wapens kwijt) zijn merkbaar en hoeven dus niet uitgelegd te worden. Dat kan allemaal in het begeleidende boekie. Precies, daar erger ik me ook aan, ookal mag het best blijven mits je het weg kunt drukken. Ook zou ik graag een comeback zien van de RC's. Ik wil het dan net als in Vice City, dat ze ook buiten missies beschikbaar zijn en ze mogen ook wel wat vaker in missies terugkomen. Ik zie ook geen probleem met een nog grotere map, zolang er een trein-en vliegtuig verbinding is en snelwegen met -zoals Mr. X al zei- betere rijvaardigheid van de andere weggebruikers. Wat ook leuk zou zijn is een wapenkluis bij elk safehouse. Je hebt bijvoorbeeld een minigun met 5000 kogels, maar voor een missie heb je een rpg nodig. Je legt dan je minigun met 5000 kogels in die kluis en pakt een rpg. Na die missie kun je weer de minigun met 5000 kogels nemen, in plaats van dat je weer opnieuw moet sparen voor die 5000 kogels. Verder zijn er nog wat dingetjes die beter zouden kunnen: -Snelheidsmeter in alle voertuigen -klein voorbeeld naast de naam van een kledingstuk in kledingwinkels, zodat je het niet aan hoeft te trekken om überhaupt te kunnen zien wat het is (nu duurt het zolang) -meer verschillende tattoo's en van elke tattooshop maar één in het hele spel, dus elke winkel heeft weer iets anders (zelfde mag overigens gelden voor de kapper) -meer bergen -mp3-speler, zodat je altijd naar muziek kunt luisteren -metro voor binnen de steden (of tram, echt een misser van Rockstar dat je niet in de trams van San Fierro kon ) -jetski's -andere vliegtuigen in de lucht als je zelf in de lucht zit -restaurants waar je kunt eten i.p.v. alleen maar fastfood -veerpont/lijnboot -elk safehouse heeft een verschillende binnenkant waar je afhankelijk van de prijs van het huis ook echt iets speciaals kunt. In SA was het raar dat je in een huis van $10.000 evenveel kon als in een huis van $100.000 -garages waarin je evenveel auto's kwijt kunt als er ook in past, dus niet dat er twee auto's in kunnen, terwijl er ruimte is voor 7. -een garage voor je boten -weer bedrijven die je kunt kopen, zoals in Vice City -een eigen haven, net zoals jouw vliegveld in San Andreas -een vliegtuig, waarmee je bommen kunt laten vallen (dus niet alleen zoals de Hydra waarmee je bommen vooruit kon schieten
Colonel Cortez Geplaatst: 28 februari 2006 Rapport Geplaatst: 28 februari 2006 Hier komt mijn wishlist voor de volgende gta - Mag wat kleiner in vergelijking met San Andreas - Betere muziek( Ik denk aan meer variatie zoals een rockkanaal, rapkanaal, oldies kanaal, buitenlands muziek enz) - Meer variatie in voertuigen( Meer types motoren, boten en fietsen enz) - Seizoenen moet voorkomen in de nieuwe gta - Mogelijkheid om politie en leger om te kopen
nasdreas Geplaatst: 8 maart 2006 Rapport Geplaatst: 8 maart 2006 Ben ik weer. Ik heb eens weer naa gedacht. -Radiozenders-hiphop, rap, rock, haus. eminem, 50 cent enz. -meer variatie in aoto's in soorten. -huizen overvallen. (Lijkt me wel cool)
killerfist Geplaatst: 9 maart 2006 Rapport Geplaatst: 9 maart 2006 mijn wishlist -zeer grote map -huisdieren -veel koopbare bedrijven en dat je ze echt moet runnen -banen zoals brandweerman ofso -nieuwe wapens -veel meer nieuwe voertuigen(vliegtuigen,boten,motors,auto's,fietsen,winkelwagentjes -veel koopbare huizen die je zelf kan inrichten <--------\ -meer shops meer kunnen kopen(kleren,tv's bedden)--/ -theaters en bioscopen -muziek uit oude G.T.A's en nieuwe muziek dat is alles wat ik kan verzinnen
Typhoon Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 -Dat je kan inbreken in huizen van mensen en sieraden en ander waardevols stelen, verpanden aan zo'n winkel die alles opkoopt en terug verkoopt.-Als je voor een gesloten deur staat dat je ze kan forceren met een koevoet of een raam ingooien zodat je in elk gebouw binnenkan. Die dingen die VforV zegt lijken me ook leuk, dat maakt het wel heel wat realistischer. Ik wil eigenlijk mee dingen met stelen. Maar mij lijkt het vet dat je een soort opslagplaats hebt, bij je hide-out waar je gewoon je wapens e.d. kunt opslaan, dat je ze later weer kunt ophalen voor een bepaalde missie of iets.
Rullez Geplaatst: 17 april 2006 Rapport Geplaatst: 17 april 2006 echt dat je moet tanken beeldt van binnen echte namen grotere steden
Juju Geplaatst: 22 april 2006 Rapport Geplaatst: 22 april 2006 Mijn wishlist: - dieren - meer auto's - toegang tot andere landen, SA, LC. Ik weet, dit gaat niet, maar het zou toch chill zijn - iedereen van de straat kunnen daten - toegang tot huizen zonder boxville en weet ik veel wat allemaal - Businessman mode, je begint met 0 dollar, en gaat soliciteren en de hele mikmak totdat je een huis en auto kunt kopen - een onderzeeër en jetski - vliegtuigen van binnen bekijken - meer hoge gebouwen - meer badlands - grotere steden - enz. - enz.
Recommended Posts