Jump to content

Jouw wish list voor de nieuwe gta's

Recommended Posts

Geplaatst:

ik zou graag dat:

meer auto,s

meer gebouwen waar je in kan

dat je een baan kan krijgen

dat je passagier kan vervoeren met de vliegtuig

meer easter egg,s

minder bugs

groter dan SanAndeas

dat iedere huis wat je kan kopen apart eruit ziet van binnen

dat je een bedrijf kan runnen

dat als je met een auto overdekop vliegt dat dan het dak ook induikt

meer tuning mogelijkheden

dat je met een jetski kan varen

dat je echt de binnenkant van het dashboard ziet als je in een auto zit

dat je vrienden op straat kan maken of in een cafe ontmoeten

en dat er weer een lamborghini in het spel komt

dat was mijn wishlist voor de next Grand Theft Auto _O_

• Reacties 489
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• brbgtaplayer

10

• Da Phoenix

8

• White Gold

7

• BaasB

6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

1. kinderen
  2. brommers
  3. meer opties zoals speciale actie knop om deuren te openen
  4. meer een relief rijker gebied
  5. straten die kronkollen

Geplaatst:

• Dat je in het leger kan
  • Eigen gangs oprichten met eigen gebouwen

• Politie omkopen
  • Vissen(LOL)

Geplaatst:

Wat ik wil!

1.meer interiors!

2. treinen en vliegtuigen waar je ondertussen de rit in kan rondlopen.

3. Mooie lekker grote boten.

4. dat je op het begin je oogkleuren je haarkleur je huidskleur en nog een paar details kan kiezen.

5. Dat je op het begin ongeveer 5 tot 10 namen kan kiezen!

6. Dat er katten honden en bijvoorbeeld koeien in het spel zijn.

7. Een super groot landschap.

8. Meer Easter Eggs!

9. Dat je een baantje kan kiezen.

10. Dat je soms kan kiezen tussen een bepaalde missie ofzo en dat dat dan een deel van de storyline veranderd.

Geplaatst:

Als de kunstmatige intelligentie en het detail perfect is kan niemand meer bitchen op Grand Theft Auto!

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb al een paar keer een wishlist gepost, maar m'n grootste wens is dat ze die hele gangstah-zooi in de prullenbak deponeren.

EDIT: Grappig trouwens dat ik precies dezelfde lijst als die van kingofthehill ook op een ander forum heb gezien, maar dan in het Nederlands

Bewerkt: door Piet-Herr
Geplaatst:

Ik wens er zo veel nog bij maar

dan krijg je een post te groten van een boek of 15 in plaatjes van een post.

Maar me groot wens is dat gta 12+ word.

Ik bedoel niet minder geweld of zo.

Maar gewoon hoef ik niet meer me moeder of vader mee tenemen als ik gta wil kopen :@ .

Ik weet niet waarom gta18+ is.

Maar vind het jammer.

Ieder kind van deze eeuw.

Ken houdt van geweld enz en ken er makkelijk tegen

Geplaatst:

Wat ik in GTA zou willen is:

- Betere physics, betere rag doll physics

- HD graphics

- Japanse en Europese wagens.

- Meer interactiviteit met voorwerpen/ gebouwen/personen

voorbeeld: als je een hotel binneloopt dat je dialogen kan voeren met klanten of met het personeel daar (beetje RPG style).

nog een voorbeeld: dat je elk gebouw in kan lopen en dat ze ook volledig ingericht zijn en dat er ook mensen zijn die hun ding doen (beetje The Sims achtig).

- Dat het ook kan sneeuwen en stormen (Tornado's etc).

- dat je het ook kan spelen zowel in 3th person als in 1th person aspect (3d shooter/racer)

- MULTIPLAYER optie!!!!!!!!

- Leuk is als je in multiplayer ook in dezelfde wijk kan wonen als een vriend van je/ of in een zelfde gang zit en samen missies doet (beetje world of warcraft idee)

- Meer Skinmodels voor je karakter, dat je net als in veel EA games je poppetje tot in de details zelf kan maken (goed voorbeeld The Sims 2).

- Dat er een Sandbox editor bij zit om eigen levels/ missies te ontwerpen en te delen op internet.

- politie ook andere mensen kan inrekenen als ze iets tegen de wet in doen. en dat als je voor een politieagent zijn neus niet zoveel dingen kan flikken zoals nu nog is in diverse GTA games (door het rood rijden terwijl er een politieauto voor je staat kan nog steeds!)

- Meer Gore/Bloed/Ledenmaten die de lucht in vliegen!

- ETC ETC ETC ETC!

:klap::klap::klap:

Geplaatst:
Wat ik in GTA zou willen is:

- Betere physics, betere rag doll physics

- HD graphics

- Japanse en Europese wagens.

- Meer interactiviteit met voorwerpen/ gebouwen/personen

voorbeeld: als je een hotel binneloopt dat je dialogen kan voeren met klanten of met het personeel daar (beetje RPG style).

nog een voorbeeld: dat je elk gebouw in kan lopen en dat ze ook volledig ingericht zijn en dat er ook mensen zijn die hun ding doen (beetje The Sims achtig).

- Dat het ook kan sneeuwen en stormen (Tornado's etc).

- dat je het ook kan spelen zowel in 3th person als in 1th person aspect (3d shooter/racer)

- MULTIPLAYER optie!!!!!!!!

- Leuk is als je in multiplayer ook in dezelfde wijk kan wonen als een vriend van je/ of in een zelfde gang zit en samen missies doet (beetje world of warcraft idee)

- Meer Skinmodels voor je karakter, dat je net als in veel EA games je poppetje tot in de details zelf kan maken (goed voorbeeld The Sims 2).

- Dat er een Sandbox editor bij zit om eigen levels/ missies te ontwerpen en te delen op internet.

- politie ook andere mensen kan inrekenen als ze iets tegen de wet in doen. en dat als je voor een politieagent zijn neus niet zoveel dingen kan flikken zoals nu nog is in diverse GTA games (door het rood rijden terwijl er een politieauto voor je staat kan nog steeds!)

- Meer Gore/Bloed/Ledenmaten die de lucht in vliegen!

- ETC ETC ETC ETC!

:klap::klap::klap:

dat zijn wel geweldige ideeen

maar warschinlijk komt veel ervan niet in :-(

als je door rood rijd en er komt cops achter je aan is het spel saai

Geplaatst:

een groot schip da e kan besture

meer vliegtuigen

mooiere wapens

meer lollige easters

meer soorten tanks en oorlogsvoertuigen

en verder de map mag groter met exotische eilanden

en ijskoude vlaktes :sigaar:

en oh ja een stuk grond waar je je eigen gebouwen kan neerzette

je eigen vehicle spawns kan make

je eigen weapon spawns kan make

savepoints kan neerpleure enz.

• 2 weken later...
Geplaatst:

alle delen zijn idd wel goed en er komen wel steeds meer coole dingen bij. maar tanken is niet luek neej

wat ik er wel in zou willen hebben is:

-zo`n vet groot cruiseschip dat waar je op kan en die je dan naar de andere kant vaart, en dat je hem dan ook kan kapen of laten zinken met al die gastjes erop :schater:

-lopen in de trein,

-betere snelwegen en realistischere weggebruikers, dat ze niet opeens naar links of naar rechts komen. en dat die auto`s daar minder snel rijden maar gewoon hun eigen snelheid aanhouden want bij SA rijden ze altijd even hard als dat jij rijdt :ch:

- huizen/berdriven bouwen of iig inrichten naar eigen smaak. dat je bijvoorbeeld naar een bouwmarkt gaat en daar allemaal meubels gaat kopen.

- pyromaantje spelen, alleen dan wat beter uitgewerkt dat je bijvoorbeel een huis binnen gaat en dat in de fik steekt en dat `t dan helemaal afbrand.

- meer gebouwen in kunnen.

- met de trein kunnen en dan ook stationetjes in de middle of noware in zo`n kleine mini dorpje, en dat ze beide kanten oprijden, en wissels bedienen.

- auto`s op bijvoorbeeld een schip/trein/vrachtwagen zetten en ze dan vervoeren naar een andere stad en ze daar weer vekopen.

- seizoenen, met sneeuw in de winter en dat dan ook blijft liggen en dat ut dan glad word.

- mensen uitsgelden of aanspreken.

- een soort tropisch eiland met allemaal van die mooie vrouwen en stranden :bier:

- auto`s opvoeren en mooier tunen.

- weer zon aerea 51, alleen dan als je een legerpakje aantrekt dat je daar gewoon kan ronlopen zonder helemaal overhoop geschoten te worden,

nou dat was um wel zon btje 8)

Geplaatst:

Weetjuh,,

Ik zou wel graag kinderen in het spel willen zien

En al heb je bij san an bijvoorbeeld 7 mannen in je gang hebt kan je ze niet alle 7 meenemen in de auto (mss moet in de volgende gta wel komen dat je ze de opdracht geeft ergens heen te rijden dan hoef je niet zo'n end met die gasten te lopen.

Dat was uht wel wweeer

Geplaatst:

Wat ik zou hopen bij de nieuwe GTA:

* Dat CJ terug komt.

* Dat je een gezin kunt starten, zodat je bijvoorbeeld: je zoon tegen komt op straat & moet beschermen,

* Politie beter kunnen ontvluchten bij 2 a 3 sterren door ergens goed achter te schuilen (schaduw). en niet elke keer langs een auto pray shop,

* Politie honden,

* Meer missions,

* Groter verhaal,

* echte merk auto's, kleding, eet tenten, als het spel daarmee duurder moet mee worden geen probleem, want deze spel is beste van alles!

* meer dieren in het land/stad/eiland wat het ook wordt,

* meer verschillende mensen en niet allemaal de zelfde soort praten en van doen. Vele karakter's.

en verder misschien nog wel veel meer, maar verder weet ik het niet meer.

Nu alleen nog maar wachten :?

maja postitief blijven 8)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...