Jump to content

Jouw wish list voor de nieuwe gta's

Recommended Posts

Geplaatst:

In GTA4...:

Missies/gameplay:

*moeten langer, ingewikkelder en op het eind veel en veel moeilijker zijn

*de storyline moet veel en veel langer zijn

*een minder van te voor gedetermineerde storyline lijkt me beter

*je moet kunnen kiezen bij welke gang je je aansluit, dat was ook het idee bij eerdere GTA's

*je moet veel meer kleine/losse missies kunnen doen, dus niet alleen maar taxichauffeur, politieagent, enzovoort, maar ook buschauffeur, treinmachinist, piloot, de mogelijkheid je aan te sluiten bij het leger, hotdogverkoper... en nog veel meer

*sommige dingen moeten veel later in het spel mogelijk zijn, bijvoorbeeld: in het begin kun je bij de pimpshop alleen andere bumpertjes kopen, pas veel en veel later kun je je kar ook laten bepantseren

Mensen/Personages:

*misschien is het een idee om met wat meer georganiseerde misdaad iets te doen. Ik vind dat verhaal van die gangs persoonlijk een beetje slap en niet erg realistisch, want waar ter wereld, behalve in Afrika, gebeurd zoiets nog? doe iets met mafia o.i.d.

*de mogelijkheid om met mensen bevriend te kunnen raken die je zelf kiest

*de mogelijkheid om te kiezen wie je bent, voor dat het spel start

*veel meer mogelijkheden tot kleding kopen, kappers, tattoos, piercings, noem maar op

*mensen die je in kunt huren (chauffeurs, bedienden, bodyguards)

*sex moet gewoon mogelijk zijn, het spel is überhaupt niet geschikt voor kleuters...

Kaart:

*moet verschrikkelijk groot zijn, zo groot dat je eindelijk eens ècht kunt verdwalen, want dat lukt me in GTA: SA nog steeds niet :sigaar:

*liever 2 grote steden en wat dorpjes dan dat ze proberen heel amerika in één map proberen te proppen

*moet eigenlijk een ondergrondse wereld hebben, met kelders, geheime tunnels tussen huizen, riolen waardoor je andere huizen kunt bereiken, en een compleet net met ondergrondse treinen en metro's

*grotere huizen, veel groter. met bijvoorbeeld een ondergrondse parkeergarages waar je tientallen auto's kwijtkunt (zoals in GTA3, dat vond ik erg vet), privévliegvelden, etc, etc

*spullen voor je huis om te kopen

*veel meer openbaar vervoer, die achterlijke trein in GTA: SA rijdt gewoon een rondje... neen, iets met echte verkeersvliegtuigen, trams en bussen lijkt me wat beter

*je moet in elk gebouw kunnen komen, dat sommige huizen het zelfde interieur hebben vind ik op zich niet zo erg

*iets van een race circuit, een kloon van area 51 waar je buiten missies wèl wat mee kunt, een ruimtevaartbasis, een uitgebreide legerbasis waar je niet meteen aan puin wordt geschoten als je even naar binnen loert... een gevangenis...

Politie e.d.

*FBI? CIA? KGB? geheime dienst? eigen voertuigen? eigen hoofdkantoren? de mogelijkheden zijn legio...

*de mogelijkheid dat je een beroep kunt doen op de politie als ze je auto jatten of als ze een kameraad van je hebben doodgeschoten of whatever...

*die politie moet toch echt wat slimmer zijn, inderdaad...

Voertuigen:

*veel, en veel meer voertuigen, kleine variaties op hetzelfde thema lijkt mij prima... scooters, motors met zijspan, maar ook auto's die zeldzaam zijn, waar er gewoon maar één van is...

*veel meer pimpmogelijkheden (bijvoorbeeld ook de mogelijkheid om je wagen te pantseren, ramen te blinderen, etc)

*het ultieme voertuig zou eigenlijk zo'n vliegtuig moeten zijn waar je voertuigen mee kunt vervoeren, of een james-bond-achtige limo waar je jezelf in kunt later rondrijden, met allerlei technische snufjes enzo; een zeppelin is ook wel een erg gaaf idee, maar dat is zo log, daar kun je verder niet zoveel mee... voertuigen waarin iemand anders rijd, en waar jij achterin zit om te schieten..

Oh, geen creatieve ideeën meer over...

/flushes the toilet 8)

:sigaar: DOPE!

• Reacties 489
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• brbgtaplayer

10

• Da Phoenix

8

• White Gold

7

• BaasB

6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

inderdaad de kaart in de volgende gta moet zo gruwelijk groot zijn dat je lekker kan verdwalen in de middle of no where :puh:

Geplaatst:

1 ding dat je veel en veel moelijker aan je geld komt

niet zo dat je op het eind vna het spel 9999999999999 heb door alleen maar te gokken dat is saai..!

betere inbraak mogelijk heden is ook van hartewelkom

Geplaatst: (bewerkt)

Wat verandering aan vliegtuigen wil ik wel zien :Y

Namelijk:

- Je moet andere vliegtuigen zien taxien, landen, opstijgen

- Je moet mensen vanaf hun gatyes kunnen ophalen met vliegtuigen

- Reverse Thrust bij landen, zodat het afremmen harder gaat

- Opstijgen gaat veel te snel.. In het echt kan er wel 30 seconden voorbij gaan totdat je in de lucht zit :duh:

- Grotere en meer vliegvelden, vliegtuigen

Op snelwegen zijn er ook wat problemen:

- Anderen verwisselen te snel van rijbaan zodat je er achter op knalt :duh:

- Baggagge Cars gaan even hard als hotrings :?

- Autos moeten niet verdwijnen als je even achter je kijkt

- Anderen moeten netter rijden

Bewerkt: door Bart f1
  • 2 weken later...
Geplaatst:

- dat iedereen even snel dood gaat als jij ( nat. wel verschil oudere eerder enzo)

- dat autos harder gaan en niet bijna net so snel as fietsen

- dat je bomen enzo kan beklimmen

- dat driving skill ook egt effect heeft

- dat er vliegtuigen landen op het vliegveld en dat je ze kan kapen en dergelijk

- dat je info nodig hebt voor een bepaalde missie ofso dat je dan kan hacken in een comp enzo

- dat je humeur effect heeft enzo

- dat als je heonger hebt dat je dan sneller moe wordt en minder snel kan renne en dat je dan niet dood gaat

- dat je alles kan mollen

- dat je meer reliëf hebt bergen heuvel enzo

- dat je weer een gereedschaps winkel hebt en dinge kan oppakke en weg kan gooien naar iemand( zoals leeg pistool of m16 enzo

dat was het maar ik heb nog 1000000x meer

Dat de auto's knipperlichten hebben.Ik bots soms heel snel tegen een auto aan als die ineens een hoek om gaat

Bewerkt: door Natasja24
  • 3 weken later...
Geplaatst:

vrachtvliegtuig met zon laatklep en dat de cokpit alleen door de laad ruimte te berijken is maar dat je der ook gewoon een auto in kan rijden hup klep dicht en vliegen in mid air op automatiche piloot klep open in de auto en volgas eruit jumpen! :klap:_O_:tu: :td:

Geplaatst:
In GTA4...:

Missies/gameplay:

*moeten langer, ingewikkelder en op het eind veel en veel moeilijker zijn

*de storyline moet veel en veel langer zijn

*een minder van te voor gedetermineerde storyline lijkt me beter

*je moet kunnen kiezen bij welke gang je je aansluit, dat was ook het idee bij eerdere GTA's

*je moet veel meer kleine/losse missies kunnen doen, dus niet alleen maar taxichauffeur, politieagent, enzovoort, maar ook buschauffeur, treinmachinist, piloot, de mogelijkheid je aan te sluiten bij het leger, hotdogverkoper... en nog veel meer

*sommige dingen moeten veel later in het spel mogelijk zijn, bijvoorbeeld: in het begin kun je bij de pimpshop alleen andere bumpertjes kopen, pas veel en veel later kun je je kar ook laten bepantseren

Mensen/Personages:

*misschien is het een idee om met wat meer georganiseerde misdaad iets te doen. Ik vind dat verhaal van die gangs persoonlijk een beetje slap en niet erg realistisch, want waar ter wereld, behalve in Afrika, gebeurd zoiets nog? doe iets met mafia o.i.d.

*de mogelijkheid om met mensen bevriend te kunnen raken die je zelf kiest

*de mogelijkheid om te kiezen wie je bent, voor dat het spel start

*veel meer mogelijkheden tot kleding kopen, kappers, tattoos, piercings, noem maar op

*mensen die je in kunt huren (chauffeurs, bedienden, bodyguards)

*sex moet gewoon mogelijk zijn, het spel is überhaupt niet geschikt voor kleuters...

Kaart:

*moet verschrikkelijk groot zijn, zo groot dat je eindelijk eens ècht kunt verdwalen, want dat lukt me in GTA: SA nog steeds niet :sigaar:

*liever 2 grote steden en wat dorpjes dan dat ze proberen heel amerika in één map proberen te proppen

*moet eigenlijk een ondergrondse wereld hebben, met kelders, geheime tunnels tussen huizen, riolen waardoor je andere huizen kunt bereiken, en een compleet net met ondergrondse treinen en metro's

*grotere huizen, veel groter. met bijvoorbeeld een ondergrondse parkeergarages waar je tientallen auto's kwijtkunt (zoals in GTA3, dat vond ik erg vet), privévliegvelden, etc, etc

*spullen voor je huis om te kopen

*veel meer openbaar vervoer, die achterlijke trein in GTA: SA rijdt gewoon een rondje... neen, iets met echte verkeersvliegtuigen, trams en bussen lijkt me wat beter

*je moet in elk gebouw kunnen komen, dat sommige huizen het zelfde interieur hebben vind ik op zich niet zo erg

*iets van een race circuit, een kloon van area 51 waar je buiten missies wèl wat mee kunt, een ruimtevaartbasis, een uitgebreide legerbasis waar je niet meteen aan puin wordt geschoten als je even naar binnen loert... een gevangenis...

Politie e.d.

*FBI? CIA? KGB? geheime dienst? eigen voertuigen? eigen hoofdkantoren? de mogelijkheden zijn legio...

*de mogelijkheid dat je een beroep kunt doen op de politie als ze je auto jatten of als ze een kameraad van je hebben doodgeschoten of whatever...

*die politie moet toch echt wat slimmer zijn, inderdaad...

Voertuigen:

*veel, en veel meer voertuigen, kleine variaties op hetzelfde thema lijkt mij prima... scooters, motors met zijspan, maar ook auto's die zeldzaam zijn, waar er gewoon maar één van is...

*veel meer pimpmogelijkheden (bijvoorbeeld ook de mogelijkheid om je wagen te pantseren, ramen te blinderen, etc)

*het ultieme voertuig zou eigenlijk zo'n vliegtuig moeten zijn waar je voertuigen mee kunt vervoeren, of een james-bond-achtige limo waar je jezelf in kunt later rondrijden, met allerlei technische snufjes enzo; een zeppelin is ook wel een erg gaaf idee, maar dat is zo log, daar kun je verder niet zoveel mee... voertuigen waarin iemand anders rijd, en waar jij achterin zit om te schieten..

Oh, geen creatieve ideeën meer over...

/flushes the toilet 8)

:sigaar: DOPE!

AMEN!

Geplaatst:

Dat je poppetje eruit ziet zoals je wilt (net zoals bijv. ES4& Saints Row).

Dat er ook kinderen en dieren (nee niet om te vermoorden :')) lopen.

Dat je je eigen weg in mag slaan goede kant of slechte kant.

Geplaatst:

als je de auto van iemand naar de kant probeert te dringen dat die het dan ook doet

en niet zo als in gta vice city ze dom recht door rijden zou je in het echt ook niet doen met je dure ferrari :D

Geplaatst:

Mijn lijst:

-Allereerst, meer A.I

-De mogelijkheid vliegtuigen te kapen, maar ook de goede kant kiezen en zelf piloot van een luchtvaart maatschappij worden.

-Geen wanna-be gangstertje spelen, maar de realiteit van het leven onder ogen zien.

-Meer motoren,scooters en andere dingen...

-Inderdaad via spraakherkenning praten.

-Een mobieltje waarin je echt kan bellen.

-Verschillende mini-games.

-Maar ook, gewoon normaal kan werken.. Zoals piloot, of treinmachinist, rij-instructeur.

Geplaatst:

jep niet meer dat gangster shit gedoe..

gewoon zoals nu dat je kunt kiezen uit. bijv.

Gabber

alto

gotic

punker

normaal

r&b gastjes

dan kiest iedereen natuurlijk gabber :D en dan dat je zelf je poppetje kan maken,en de rest van je gabber groepje dus gabber kleding draagt ect. !

-meer soorten figuuren op straat niet dat je steeds het zelfde poppetje ziet,en all helemaal niet dat precies de zelfde er achter loopt dat is zo nep :|

wat ik wil ?

- meer schoeters.

- bromers er in.

- mini bikes er in.

- en verschilede soorten karts.

en (het zal wel nooit geburen)

een stad die op een nederlandse stad lijkt.

trouwens gta san andreas mist dit voor me maar vedder een top spel (stad ook trouwens)

Edit: oo jah en dat je zelf je karakter kan maaken (niet alleen kleeding en haar)

Bewerkt: door tomiboy
en voor jouw mischien een taalcurses ?

mischien is hij wel dislextisch dus niet te snel oordelen

Ontopic : ik zou wel graag meer wapens willen, en dat je wapens aan kan passen met extra mods etc

oja en graag een blanke speler. niet racistisch bedoelt maar ik hou niet van die gangah stijl

Bewerkt: door Dikbuik
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...