Die Hard Geplaatst: 15 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 15 oktober 2006 (bewerkt) Wat ik wil in de volgende GTA? Uhmzzz... - Dat je echt winkels kan overvallen en kassa leeg jatten. - Zelf huizen bouwen - Dieren En het allerbelangrijkste wat ik vind: Vanaf kinds af aan opgroeien, naar school gaan maar dan altijd lekker spijbelen als je wilt. En dat je zoiezo als je uhmz... ongeveer 5 dagen GTA heb gespeeld een jaar ouder wordt. Dat lijkt me vet Greets GTA GG Edit: Jammer genoeg wordt GTA IV kleiner dan GTA SA, hopelijk wordt de GTA na GTA IV groter dan GTA SA. Bewerkt: 15 oktober 2006 door GTA Ganggast
Dx11 Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 Wat ik wil in de volgende GTA? Uhmzzz...Edit: Jammer genoeg wordt GTA IV kleiner dan GTA SA, hopelijk wordt de GTA na GTA IV groter dan GTA SA. dit is echt heel erg onzin waar heb je dat vandaan, een nieuwe gta zal iniedergeval even groot zijn en waarschijnlijk groter
Bassiej Geplaatst: 16 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 16 oktober 2006 (bewerkt) wat mij wel leuk lijkt: - Nieuw luchtvoertuig; zappelin ofzo - Geen jetpack; laten we het realistisch houden.. - Skatboard / Step etc. - Nog meer van die spelletjes (zoals mounth chiliaid en die triatlons ) - Geen girlfriends - Moeilijkere missies.. - Keuze uit verschillende Personages (die misschien het verhaal vanuit een andere kant meemaken; zo kun je dus GTAIV meerdere keren uitspelen zonder dat het gaat vervelen ) - Verder lijkt dieren me niet echt heel boeiend.. (dat wordt er later waarschijnlijk toch weer uitgehaald vanwegen dierenmishandeling oid) - Om het wat moeilijker te maken: Saven kost geld (net als in GTA2) (?) - Net als in SA: Niet zoveel geld verdienen al in het begin - Net als in SA: Weer een paar aparte steden; met daartussen platte land/woestijn, verbonden door snelwegen - Misschien een online mogelijkheid met speciale Destruction Derby maps (zoals MTA) - Weer een geweldige verhaallijn - Auto's tunen EN de-tunen:P (dus alle zooi weer van je wagen afhalen) - Ook met je vuurwapen (pistool, geweer) kunnen slaan (tijdens het realoaden bijv.) - Weer 1 soort hidden package, in totaal een stuk of 200, alleen bovenwater waarbij je weer (zoals GTAIII en GTAVC) bij elke 10 of 20 wat krijgt bij je savehouse. - Racecirquit met echte formule1 wagens - Rallycirquit met echte rallywagens - Red Bull Air Race achtige game - Verder weet ik het zo snel niet. Ik edit me lijst wel Bewerkt: 16 oktober 2006 door Bassiej26
Dx11 Geplaatst: 17 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 17 oktober 2006 wat mij wel leuk lijkt:- Geen jetpack; laten we het realistisch houden.. Verder weet ik het zo snel niet. Ik edit me lijst wel ik zal je eens wat zeggen, er bestaan al jetpacks in de wereld! ze zijn nog in ontwikkeling en worden niet of nauwelijks gebruikt maar ze bestaan wel al! ja echtwaar, dus ik vind dat ze de jetpack er zeker in moeten houden misschien vliegen we er over 10 jaar allemaal wel mee.
Bassiej Geplaatst: 18 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 18 oktober 2006 wat mij wel leuk lijkt:- Geen jetpack; laten we het realistisch houden.. Verder weet ik het zo snel niet. Ik edit me lijst wel ik zal je eens wat zeggen, er bestaan al jetpacks in de wereld! ze zijn nog in ontwikkeling en worden niet of nauwelijks gebruikt maar ze bestaan wel al! ja echtwaar, dus ik vind dat ze de jetpack er zeker in moeten houden misschien vliegen we er over 10 jaar allemaal wel mee. Misschien bestaan ze wel.. Maar in de tijd waar SA zich afspeeld niet.. Maar verder, vind ik dat ding ook wel nep hoor ...
Gta-Master100 Geplaatst: 19 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2006 wat is jullie wish list voor de nieuwe GTA,de mijne is : - ufo's - meer tuning mogenlijkheden - meer fietsen - Big Foot - aan het begin kiezen of je een man of vrouw wilt zijn - grotere maps - meer auto's met echte namen - echte restaurant zoals Burger King, MC Donalds - dat het in europa afspeelt en de nederlandse taal. GTA`s hebben nooit echte plaatsnamen,behalve GTA London.Maar het lijkt het er altijd op . Zoals de Mesa in GTA VC en SA
Multi-gunner Geplaatst: 22 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 22 oktober 2006 (bewerkt) jetpack , hydra , rhino , hunter , shamal , spas 12 , colt python , .357 , vlammenwerper , rpg , heatseaking rpg , rpg met brandbommen , rpg die verschillende (brand) raketten wegschiet , zeppelin , minigun , duikboot met torpedos en dieptebommen , molotov cocktail , 9 mm , silenced 9 mm , granaten , remote granades , walton , washington , admiral , jetski , manana , katana , mes , bokshandschoenen , dat voertuig uit gta vcs waarmee je zowel op land als op zee kan rijden/varen (kzou er wel nog een minigun/m 60 op geinstaleerd willen zien) , mp 4 en 5 , mp 60 , spuiten met : gif , verlammend gif , waarheidsserum , willoosheidsmiddel en pijnverzachtende vloeistof , breinaalden , bommenwerpers met gewone bommen , brandbommen en een enorm verwoestende bom , 4 of 5 landen waar je naar toe kan vliegen (elke land is 1 x gta sa) , brass knuckles , night vission goggles , heat vission goggles , kneedbommen , touw om mee te wurgen met 2 gewichten aan om iemand te doen doen vallen of om tegen zijn kop te knallen , loden pijp , stun gun , dieren , de mogelijkheid om elke ledemaat af te hakken en af te schieten , een over de rooie meter , mijnen , dieptebomen , zeemijnen , perennial , moonbeam , een rpg met een heel verwoestende raketten , wagen op zonne-energie , koevoet , inbreek missies met bijbehoorende koffer (met daarin brandweerbijl , koevoet , hamer , schroevendraaier , silenced 9 mm , vulkaan , draaikolken , vijl , sniper met laserscope , kneedbommen , beitel , mes en remote charges) , van alle singelehand vuurwapens ; dat je er 2 van kan dragen (van messen ook) , dat je er een laserscope kunt op zetten en een demper , ijs in het landschap , orkanen , schaatsen , duikerspak , dieren in het spel , jachtgeweer (enkel en tweeloop) , sniper (met laser) , squalo , kuruma , idaho , esparento , ferry , troppic , beitel , ijshockeystick , reefer , rio , sloep (met roeispanen en motor) , dinghy , schroevendraaier , pony , (campaign) rumpo , sloophamer , tuning voor autos ; boten en vleigtuigen , traumaheli , grote bijl , brown streak , tug , towtruck , sweeper , hoverboat , utillity van , dozer , dumper , roadtrain , packer , dozer , dumper , tanker , tractor , bandito , tram , traumaboot , handboeien , sachez , pcg 600 , comet , banshee(vc en sa) , kogelvrije en brandvrije en explosievrije wagens die zomaar rondrijde , (yakuza) stinger , (diablo) stallion , verrekijker , stinger , truck , flatbed , coach , cheetah , infernus , stretch , bf injection , fire truck , manana corpse (liefst ander voertuig , want de manana suckt zwaar) , (leone) sentinel , sandking , hotring racer , hotring banger a+b , bloodring banger a+b , caddy , sentinel xs , romero's hearse , sabre turbo , deluxo , phoenix , marquis , taxi , ambulance , police , barracks ol , (fbi) rancher , enforcer , patriot , packer , linerunner , trashmaster , coast guard , freeway , angel , pizzaboy/faggio , bickle 76 , thunder rodd , avenger , noodle boy , phobos vt , v8 ghost , deimos sp , hellenbach gt , securicar , cement truck , hotknife , super gt , blade , savanna , voodoo , (cuban) hermes , rc goblin , rc bandit , rc tiger , rc baron (dus top van busjes) , adromada , at 400 , cropduster , cargobob met magneet , leviathan , hpv 1000 , wayfarer , bf 400 , mower , launch , votex , quad bike , mothership , camper , cart , monster , bmx , mountain bike , bike , nrg 500 , fcr 900 , journey , bandito , zr 350 , remmington , broadway , slamvan , tornado , alpha , feltzer , picador , bobcat , windsor , hustler , mesa , sindaco argento , solair , stratum , landstalker , solair , fbi truck , benzine meter , meter die toont hoe snel je rijdt , , zwemmen , elegy , flash , uranus , chainsaw , night stick , pool stick , micro mp 5 , uzi , sawn-off shotgun , shotgun , tear gas , remote sachel explosives , ak 47 , parachute , cane , flowers , fire extinguiser , spray can , camera , , shovel , vijl , brandweer bijl , kleine hamer , meat cleaver , manchete , sea sparrow , skimmer , stunt plane , dodo , rustler , sultan , jester , buffalo , clover , bullet , turismo , euros , f1-wagens , vele kleine eilanden , elk klimaat ; vegeatatietype en weersomstandigheden , en nog dingen die ik later zal aanvullen. Bewerkt: 31 oktober 2006 door Multi-gunner
sigrid Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 (bewerkt) mijn wensen zijn -seizoenen zoals in de winter sneuw en ijs -dat je drugs kunt gebruiken en dan niet meer kunt rennen etc. -dat gebouwen als je ze in brand steekt ook echt afbranden -dat je zelf een ambulance brandweer en politie kan bellen als bijv. je health laag is of er brand is -dat er echt een hoerenbuurt komt zoals de wallen. -dat je thuis meer dingen kunt gebruiken -en meer primitievere wapens zoals stenen en lantaarens zijn -een duikpak waarmee je langer onderwater kunt blijven -als er ijs is dat je kan schaatsen -en eilanden lijt me ook leuk dit was het zo'n beetje Bewerkt: 25 oktober 2006 door sigrid
GTA Fanaat Geplaatst: 25 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2006 Mijn wens lijst voor de nieuwe GTA is: - Seizoenen, zoals Sneeuw enz. - Zelf bedrijven kunt kopen en die vervolgens kunt runnen. - Huisdieren. - Je huis helemaal in kunnen richten. - Meer dingen kunt kopen, zoals andere kleding, en nieuwe dingen voor je Huis. - Misschien dat je in de Winter kunt schaatsen. - Grotere eilanden. - Nieuwere auto's, Motors, Fietsen enz. - Veel meer verschillende mensen op straat. - Voertuigen met echte namen. - Moeilijkere missies. - Meer verschillende Treinen. - In de tram kunnen. - Bij de politie, brandweer enz. kunnen werken. - Winkels kunnen overvallen. - meerdere missie's. Dit was wel zo ongeveer mijn Wens lijst.
gtajohan Geplaatst: 26 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 26 oktober 2006 ik hoop dat je ook treinen en bussen en vliegtuigen kunt kapen -dat je met de bus kan reizen -dat er kenteken op alle autos staan en dat je een auto tegen komt met een kenten 89-pk-65 of zo en dat je die op een andere plek ook weer tegen komt
Rinaldootje Geplaatst: 27 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 27 oktober 2006 Ik zou graag willen dat je er een gevangenis in hebt en als je bijvoorbeeld iets hebt gedaan zoals een winkel beroen en je word gepakt dat je dan ook echt de binnenkant van de gavangenis ziet en dat je dan ook echt kan rondlope enzo. en bijvoorbeeld dat als je 20 agenten hebt vermoord dat je dan ook bijvoorbeeld 10 dagen gevangenis straf hebet en dat je dan bijbvoorbeeld ook gevangenis missies kan doen zoals bijvoorbeeld een opstootje kaan veroorsaken. Dat je op begeven moment de broer van de vice-president moet vermoorden en dat je levens lang krijgt maar door mssies die je in de gevangenis uivoert dat je dan eenmaal moet gaan ontsnappen. dat je je broer uit de bak moet helpen uitbreken dat je 24 ur perdag kan bellen met mensen voor de lol. dat je missies krijgt van je opdrachtgever via de telefoon terwijl je in de bak zit. dat je nu ook echt zelf moet koken. en dat michel scofield/sucre/lincon burrows/d.b.cooper/Abruzzi/Theodore "T-Bag" Bagwell of C-Note de hoofdrol speler is en het liefst hoop ik michel scofield.
nickelback Geplaatst: 28 oktober 2006 Rapport Geplaatst: 28 oktober 2006 mijn lijst kun je samenvatten tot REAL PHISICS
Dx11 Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Ik hoop dat de graphics veeel beter worden, een beetje als need for speed most wanted zou al een hele verbetering zijn. gewoon betere effecten enz.
M__K Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 goh... wat ik sou willen... - meer verschillende steden - eilanden - cruise ship - step of skatebord - onderzeeer - weer iets vice city achtig iets (maimi styl) - vrienden die je in missies ontmoet ook bij het vrijspelen mee kunnen nemen of sub missies mee doen - minder geld - losse cheat voor geld en niet geld + leven ofzo - meer missies met boten - meer missies in de lucht - WEER IN GEWELDIG GAME
BigM Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 wat is jullie wish list voor de nieuwe GTA,de mijne is : - ufo's - meer tuning mogenlijkheden - meer fietsen - Big Foot - aan het begin kiezen of je een man of vrouw wilt zijn - grotere maps - meer auto's met echte namen - echte restaurant zoals Burger King, MC Donalds - dat het in europa afspeelt en de nederlandse taal. dat is toch niet leuk dan word het heel erg nep behalfe die echte auto's enzo dan m,aar idd dat zou het wel duurder maken
Recommended Posts