cyg.BE Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 Vooral Gang: Je eigen gang oprichten:kan keizen - kleren v gangmembers -auto's v gangmembers -wapens v gangmembers -specialtiteit (drugs, wapenhandel) -mensen inviten nr je gang en dit allemaal in MULTYPLAYER modus
Bradley H. Geplaatst: 2 november 2006 Rapport Geplaatst: 2 november 2006 ***** dat is toch niet leuk dan word het heel erg nep behalfe die echte auto's enzo dan m,aar idd dat zou het wel duurder maken Lol, je quote iets van meer dan anderhalf jaar geleden, ik denk niet dat diegene nog de reacties op zijn bericht nakijkt . wat wil ik ? - Meer missies zonder geweld, bijv piloot zijn op een lijnvlucht ofzo. - Een niet te gecompliceerde engine zodat wij modders niet uitsterven of blijven haken en dus niet verder komen dan GTA SA. - Onderzeeer, goed idee M_K , lijkt mij ook leuk.
White Gold Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 (bewerkt) Vind ik goed idee, onderzeër. Dat gangs gedoe in SA vond ik iets minder. Het liefst een verhaal in de 80's zoals Vice City en Vice City Stories. Palmbomen enzo. En seizoenen. Sneeuw enzo, ook is het belangrijk dat als het regent er plassen kommen die ook wegspatten. En eigenlijk heel veel dingen die al gezegd zijn:D EDIT: Ook moet het niet zoals in SA een rotzooitje zijn op de wegen. Bijvoorbeeld op de snelweg als je botst dat die gasten krank zinnig worden of dat opeens een opstopping is en mensen anderen gaan slaan enzo, dat mag wel beter! Bewerkt: 3 november 2006 door Stefantjuh
NineEleven Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 als ik dat hier zowat lees willen we gewoon meer dagelijkse dingen in het spel. ik zou het in het begin ook veel simpeler willen met primitieve wapens en dan het gang sfeertje erbij.
Mythbuster Geplaatst: 3 november 2006 Rapport Geplaatst: 3 november 2006 -Seizoenen, vooral winter, met veel effect op het rijden (misschien bij tuning opties/nieuwe garage optie voor schadeherstel zeg maar, dat je winterbanden en/of sneeuwkettingen op je auto kan zetten.. ) -Als het regent inderdaad echte plassen op de weg enzo(of net als de weg was bij NFS Underground 1, dat de weg een beetje glimt als het regent) Misschien aquaplanning, dat als je heel hard door een plas rijdt dat je auto ineens zomaar half onbestuurbaar wordt.. Zou wel mooie acties kunnen maken denk ik. -Lichten aan/uit zetten: b.v. je rijdt op de snelweg 's nachts met politie achter je aan, je doet je lichten uit en je maakt een powerslide de berm in... en dat de politie dat dan niet opmerkt en gewoon door rijdt... en je de politie kwijt bent.. Maar dat lijkt me weer erg moeilijk te maken.. -Zeker betere AI, ik bedoel, de ambulance rijdt mensen plat om andere te genezen.. hmm -Meer tuning opties, zoals: misschien een chopshop(dat je b.v. het dak van een auto kan verlagen), hem lager tegen de grond kan leggen(zonder hydrolica), verbredingskits misschien, meer velgen(niet teveel, anders wordt het NFS Underground...) en daar horen ook natuurlijk SPINNERS bij en misschien dat je de grootte van je wielen kan bepalen.. (niet dat je ze super groot kan maken, maar b.v. bij een auto met standaard 19'', dat je tussen de 17'' en 21'' kan kiezen) -VEEL snellere kleding wissels (bij SA is het erg irritant) -Veel woestijn, dat was echt top bij SA, -Hopelijk weer een soort eigen vliegveld -Vliegverkeer ook als je zelf vliegt, misschien een radar?? Dat als je die niet checkt dat je dan kans hebt om in mid-air tegen een ander vliegtuig aan te vliegen.. en dat er ook vaak vliegtuigen landen, dat je b.v. met een Andromada/AT-400 aan komt vliegen, en je kijkt op de radar en er is al een vliegtuig aan het landen, dus dat je weer een rondje moet vliegen(misschien zelfs bruikbare berichten over de vliegtuig radio..airtraffic-control dus.. maar dan niet zoals de zooo random/niet nuttige berichten over politie radio) -Andromada MOET er echt wel inzitten, zoniet een ander groot transport vliegtuig.. MET RUIM!!! dat je achterin auto's enzo kan zetten.. + Dat je de klep dicht kan doen zeg maar(Misschien zelfs b.v. mid-air dropping van auto's op vijandig territorium enzo). -Radio MOET zeker wel doorspelen als je uit de auto gaat, net als bij SR.. Misschien ook dat je de radio van andere auto's hoort als ze langs rijden. -Grotere map dan SA.. 2 keer, misschien 3 keer zogroot, dat je echt kan verdwalen als je de hud niet volgt.. (of dat je alleen een hud hebt bij missies, dat je in normaal vrij spelen zeg maar die map die bij Sa bijvoorbeeld zat echt moet gebruiken.. Kan ook irritant worden..) -Benzine tanks.. maar wel met aan/uit functie Dat is alles wat ik nu even kan bedenken..
chopperboy Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 misschien een mp3 speler? ik ben zelf ook a aan het ontwerpen voor een nieuwe GTA. de oude porka en porka turbo komen er weer in, evenals de eddy, ook in fbi uitvoering
White Gold Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Eigenlijk willen we GTA meer realistischer als ik het zo begrijp, de dagelijkse dingen zoals gezegd. Misschien verliest het dan wel GTA sfeer omdat je daar altijd alles kon doen... Maar een nieuwe serie, nieuwe dingen zal ik zo maar zeggen
justinW Geplaatst: 4 november 2006 Rapport Geplaatst: 4 november 2006 Ik wens dat de reisafstanden tussen de steden groter zijn, ik vind het altijd leuk om op het landschap te kloten en vooral tussen (nu) SF en LS. Justin W
GTAfelix Geplaatst: 5 november 2006 Rapport Geplaatst: 5 november 2006 mijn lijstje: Als auto's ontploffen moeten ze na de hand blijven branden. Zelf mensen kunnen bellen. Eigen gangster bende oprichten. meer vecht functies. Sluip acties, mensen zien dan niet wat je van plan bent.. Duikboot. Skateborden door de buurten.. Verder zou ik het niet weten..
Insanity Prawn Boy Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 (bewerkt) Ik had het geloof ik al ergens anders gezegd, maar ik schrijf het nog maar een keer; Locatie: Cuba (met nog een paar extra eilandjes), met al die oude auto's, de sfeer en de muziek. Jaar: 1975-1989 Verbeteringen: Betere AI, meer weerseffecten, zo'n systheem als by motorstorm (ps3) waarbij je zelf het terein kan beïnvloeden, file's op de wegen, politie die bij iedere overtreding achter je aankomt (bv. te hard rijden, door rood rijden...), een betere storyline, meer verschillende voertuigen, auto's mogen niet meer zomaar ontploffen, en veel minder bugs. Extra's: Extra content om te downloaden, zoals extra eilanden met elk nog een eigen aanvulling op het verhaal en eigen extra voertuigen. Bewerkt: 6 november 2006 door Insanity Prawn Boy
erterer0 Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Missies de de loop van het verhaal kunnen veranderen...
katalizt Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 haha kinderen erin? dieren? ik denk dan dat deze game het heel erg moeilijk krijgt om uit te brengen.. krijg je de kinder/dieren bescherming meer muziek erin zou ik al heel mooi vinden. dus oud en nieuwe muziek, meer zenders ! een dierentuin ^^ een stad waar ineens rellen uitbreken , huizen in de vik kunnen gaan en echt afbranden. (dus ook jouw huis) Je eige huis kan bouwen, (zelf inrichten) .( nee niet in de richting van de sims) dus ook een eige grond hebben en zelf bepalen wat je erop wilt. Online multiplayer (niet alleen missies maar ook gang fights) een goeie economie met wapens en vervoer dat online ook leeft. Online huizen kan veilen . ONLINE kan gaan met mensen van PS3 en xbox360 tegelijk (of ook PC) dat is voor mij een beetje de droom GTA waar ik een ps3 voor koop .
.Sharingan Geplaatst: 6 november 2006 Rapport Geplaatst: 6 november 2006 Mijn Wishlist voor de Nieuwe GTA: Dat je autos kan afsluiten Dat je je lampen aan/uit kan zetten De auto onder het rijden kan uitzetten (ook als ie stil staat) Grotere steden, max 4 + wat eilandjes Weer een Skinny White Boy zijn Skateboards Auto Tuning Meer soorten Peds Meer soorten van elk voertuig, bijvoorbeeld een Greenwood en dan een Offroad uitvoering en sport uitvoering Dat was het wel zo'n beetje !
356 Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 ik merk dat veel mensen het in de jaren 70-80 willen laten afspelen. Dat vond ik nou juist het irritante van de vorige GTA's, de oude auto's en wapens! Laat het gewoon lekker zoals in saint's row nu afspelen. Dan heb je hummers, ferrari's, porsche's, etc.
brbgtaplayer Geplaatst: 7 november 2006 Rapport Geplaatst: 7 november 2006 EDIT: Ook moet het niet zoals in SA een rotzooitje zijn op de wegen. Bijvoorbeeld op de snelweg als je botst dat die gasten krank zinnig worden of dat opeens een opstopping is en mensen anderen gaan slaan enzo, dat mag wel beter! ja dat is echt dom dat bij een klein botsinkje een grote rel ontstaat! maar dat van die gangs ontwerpen vind ik ook wel leuk ja. maar ik wil dat het niet in de 80's of 90's speelt maar in 2006 of 2015 ofzo maar niet in de 80's of 90's want daar zijn al teveel gta's van en het is wel leuk maar ik heb liever nu of de nabije toekomst.
Recommended Posts