Jump to content

Jouw wish list voor de nieuwe gta's

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

-Nederlandse ondertiteling

-Blue hell

-hidden ineriors

-lekker veel easter eggs om te zoeken

-een fictionele stad die gebaseerd is op een echte

- veel voertuigen (geen echte namen)

-nu ook onderzeeërs

-uitgebreide vechtmoves zoals in VCS

-GROOOOOOOOOTE map

-veel huizen en gebouwen waar je ook echt in kan

-een strand

-goeie verhaallijn, geen afgezaagd verhaal

-goeie voice actors

-een overval/berovingsfunctie (je kunt warenhuizen of baken overvallen, en je hoeft mensen niet meer te killen om hun geld te krijgen)

-realistischer politiesysteem (ze zoeken je, en ze weten niet meteen waar je zit of wie het gedaan heeft)

-je moet ook kunnen meewerken met de politie (je wordt toch meteen doodgeschoten of geslagen)

-lollige cheats

-uitgebreide, maar ook weer eens korte missies

-genoeg zijmissies om 2 jaar bezig te zijn

-als je een missie faalt door dood te gaan, begin je de mssie niet opnieuw, maar moet je opnieuw naar de opdrachtgever die dan iets zegt als: "Why you screwed it up?".

-geen onrealistische dingen (ufo's of bigfoot)

-wel geheimzinnige zaken (zoals een ronddwalende seriemoordenaar)

-mooie kill moves met messen ofzo

-als je iemand neerschiet dat dan ook echt kogelgaten in hem/haar komen

-als je iemand onthoofd met een samuraizwaard (katana), moet zijn hoofd er ook af-val-len...niet verdwijnen ofzo

-ledematen die eraf kunnen

-bloedspetters en vegen langs een muur als een vermoord iemand langs een muur afgleidt

-behalve steden ook weer platteland (alleen wat groter)

-weer een geweldige soundtrack

-in San Andreas was het zo dat er vonken van een bloem in een vaas afkwamen als je erop schoot. Dat ding moet toch kapot kunnen hè?

-in boten kun je toch ook best vooruit schieten? en in cabrio's ook wel

-dat je ook gewoon voorwerpen kunt pakken als wapens, zoals een afgebroken tafelpoot

-meeeeeer soorten wapens

-dat je een losse demper of telescoop kunt kopen bij Ammunation en die op een willekeurig geweer zetten

-nu ook met messen kunnen gooiten

-hoger vliegen

-grotere draw-distance

-dat mensen je niet kunnen zien als je je ergens verstopt (als je in SA achter een muur staat praten de mensen aan de andere kant nog steeds tegen je)

-zwemmen natuurlijk

-aan muurtjes hangen

-nu ook vrachtschepen besturen

-orkanen en tornado's

-je eigen huis inrichten

-huizen van andere mensen overnemen of huizen kraken

-huizen gaan ECHT kapot als je er met een bazooka tegenaan knalt

-ook dat je terug kan naar de andere steden (VC, SA, LC)

-op een skateboard en BMX! (met trucjes en stunts)

-fietsen

-jetpack

-NATUURLIJK VLIEGEN

-je eigen gang oprichten en kiezen wat voor soort gang het is (mafia, streer gang, drugs gang)

-huurmoordenaar zijmissies :)

-verschillende combo's wapens vasthouden (linker hand microSMG, rechterhand sawn-off shotgun)

-meer, beter en realistischer klimmen (over richels schuifelen en hangen)

DAT WAS MIJN HEEEEEELE WISHLIST (wat veel he) :sigaar:

als er dingen bijstaan van anderen, wil dat zeggen dat ik het een goed idee vind en het ook wel zou willes (DUS zet ik het in m'n wish list)

Bewerkt: door MartyCeha
  • Reacties 489
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• brbgtaplayer

10

• Da Phoenix

8

• White Gold

7

• BaasB

6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

- Dat je met (bijna) alle vuurwapens uit het raam van je auto kunt knallen

- Deals sluiten met de politie

- Als je kleren gaat kopen dat er dan niet maar 1 dure winkel is maar echt veel.. of bijv. juweliers etc... dat je ze ook kan beroven

- Dat je de politie kan helpen zoals iemand vloeren als ie word achtervolgd door de politie waardoor je weer geld krijgt

- Dat je een beetje kunt kiezen hoe je je kleren draagt... lage broek of pet op de manier dat jij wil

- Ergens gewoon kunnen zitten

- Dat er echt rijke gebieden zijn waar ook echt rijke mensen wonen, filmsterren ofzo... misschien nog zo een filmstudio als in vice city

- Ik heb in SA nog helemaal geen politie pakje aangehad.. misschien ben ik gewoon zo scheel of kan het echt niet?.. dat zou ook wel weer leuk zijn

- Ik heb maar 3 of 4 verschillende politie mannen gezien (op tenpenny enzo na).. zou wel lachen zijn als er net iets meer mensen zijn

- Verbeterde grapichs

- Dat je grote dingen kunt laten ontploffen ofzo.. zoals bruggen, gebouwen en vrachtschepen

- Dat er dikke cruiseschepen zijn ofzo

- Terug kunnen naar andere steden maar dat die reizen dan ook echt ff duren

- Dat de beesten die er nu inzitten wat realistischer worden.. als je in SA een granaat op een school vissen gooit dat beginnen ze te trillen en komen ze boven water en vliegen ze dr vandoor :ch:

- Meer misterieuze dingen zoals rare verschijnselen... misschien een soort van bermuda driehoek? :puh:

- Zoals hierboven al werd gepost.. seriemoordenaars lijkt me echt vet

- Mensen in de gevangenis ook echt criminelen zijn en niet oude onschuldige vrouwtjes ofzo :duh:

kortom wat meer realisme :puh:

Geplaatst:

De Nieuwe Gta moet

- Veel Voertuigen ( allé veel verschillende zoals bv : Ford ; Ford Focus

Cheetah ; Cheetah Cheater bv eh :puh: )

- Veel Missie's maar niet zo'on belachelijke missies als op Gta Vice City :puh: die vind ik echt dom :bonk:

- Kiezen in het begin uit een Reeks personages Bv : Man , Vrouw

Blank , Bruin , Zwart , Chinees ..

Groot , Klein

Sterk , Small *

* ik weet het het kan ook bij San Andreas maar ik vind het echt zooo dom dat je er elke keer trug moet voor te gaan traine :bonk:

- Niet TE real

- de missies moeten :

- niet dom zijn zoals ik hoerbove al zei :puh:

en ook niet als je bv iemand hebt vermoord en de politie pakke u gwn die opnieuw vermoorden in een andere missie want da is onrealistisch :bonk:

voor de rest :) ist okee

ciaooo

Geplaatst:
en ook niet als je bv iemand hebt vermoord en de politie pakke u gwn die opnieuw vermoorden in een andere missie want da is onrealistisch :bonk:

Dit begrijp ik niet echt. :?

Verklaar u nader.

Geplaatst:

Ik hou 't lekker makkelijk:

Een videocamara waar je mee kan filmen en dan de bestanden kunnen doorsturen naar je ps3 en dan kan de ps3 de film weer doorsturen naar de computer of PSP.

çiao! :cya:

Geplaatst:

Het lijkt me leuk als je in missies meer keuzes zou kunnen hebben. Dat als je wordt achtervolgd niet altijd jij degeen moet zijn die moet rijden, maar dat je kunt kiezen om ook eens uit de auto te hangen ^^ Als je het na het uitspelen dan nog eens opnieuw speelt is het ook niet altijd hetzelfde.

Verder veel kleine dingetjes zoals er hier al veel zijn gezegd: snelheidmeter, openbaar vervoer/taxi's, gangmembers die je volgen in hun eigen auto, ...

• 2 weken later...
Geplaatst:

Ik wil dat je veel soorten auto`s hebt zoals Mercedes,Bmw,Volkswagen,Ford,Porsche,Ferrari,Honda,Daihatsu

en je hebt auto`s die kan vliegen. Je hebt ook auto`s net als bij halo en je kan alles doen wat je ook bij gta San Andreas kan doen. JE kan bijv. van Vice city naar Liberty city en je kan ook naar San andreas en er zijn nieuwe steden erbij gekomen zoals Washington en Chicago. je kan eigen gang beginnen. als je veel geld hebt.en als je ver bent met de missies kun je bank beroven winkels beroven juwelier beroven. JE kunt ook zaakjes overnemen net als bij the Godfather. je kan ook hotels,vliegvelds,fabrieken,pakhuizen en juweliers kopen. je hebt dieren in de spel en als je een villa koopt kun je heleboel bodyguards camera beveiliging en pittbuls hebben want soms komen gangs naar je villa om je te doden.als je in een limousine bent kun je achterin zitten en jou bodyguard rijd je kan ook 2 auto`s achter je hebben en 2 voor je en je kan ook dat doen bij motors. en als je heel beroemd bent en je rang is heel hoog dan heb je beveiliging van de politie net als bij een koningin als ze voorbij gaat dan is heel de weg vrij voor je. je hebt knipperlichten bij auto`s enzo. als je in een bus bent kun je de deur open doen wanneer je wilt.en als je gangwar hebt en als je mannetjes dood zijn die je mee hebt genomen. kun je een telefoontje bellen naar je gang en dan zeg je bijv. dat er 100 mannetjes moet komen en dan komen ze.

Geplaatst:

Ik zou het wel leuk vinden als je nu iets met de vuilniswagen kan, want hij zit al vanaf Vice City erin, maar je kan er niks mee terwijl je wel overal vuilniszakken en dozen ziet liggen.

Het zou grappig zijn als je dan als submissie vuilniszakken en dozen moet ophalen met een vuilniswagen.

En dat als je de submissie hebt gehaald je sterker word met de vuist en dat als de vuilniswagen vol is, je hem moet legen op een vuilnisbelt ofzo.

Dat zou mij wel leuk lijken ^_^

En

Dat je Postbode kan spelen, want je ziet ook al vanaf Vice City overal brievenbussen liggen.

Dat je dan die brievenbussen moet legen.

Verder heb ik er niet echt wensen voor ;)

SlayerTwist

Geplaatst:

Ik ga ook voor Eastereggs zodat je extra lang het spel kan blijven spelen en ook op dieren waar interactie met mogelijk is, en dat je met mensen op straat ook dingen kan doen, zoals praten of relaties maken, en dat ieder mens apart is en dat de bugs weggaan.

Geplaatst:

- alle werelden bij elkaar LC VC SA + een nieuwe wereld

- aan het begin je eigen mannentje maken

- eigen auto's kunnen maken

-meer schade aan auto's kunnen zien

- meer bekende auto's

-nog leukere cheats

- en als je je auto ergens neer zet dat hij niet zomaar verdwijnt maar gewoon blijft staan

- gebouwen kunnen beschadigen met bazooka

- dat je met auto's moet tanken

- en nog een heleboel dingen maar kan ff nergens meer op komen

Geplaatst:

- Ten eerste natuurlijk alles wat je in GTA SA ook kan, maar ook nog...

- Dat je in een supermarkt ook daadwerkelijk iets kan kopen.

- Meubelen, auto's en dat soort dingen kunnen kopen.

- Minder makkelijk auto's kunnen jatten.

- Auto's gebaseerd op echte of zelfs gewoon echte auto's (het uiterlijk zou al genoeg zijn)

- Zelf kunstwerken kunnen maken op muren met die spuitbussen.

- Als je botst met je auto of motor of fiets tegen iets dat er dan wat levens vanaf gaan (hoeft niet zo heel veel te zij)

-Dat je werk zou kunnen gaan zoeken

- Meer wapens kunnen kopen.

- Niet meer zo dat je gewoon wapens op straat vindt (niet zo veel dan)

- Met de tram, metro, bus of de boot kunnen reizen

- Meer schade aan auto's

- auto's op slot kunnen zetten (kan nu trouwens ook hoor, met ARMax)

- Een schademodel voor bijna alles.

- Iemand kunnen beroven ( dus niet hem vermoorden en dan zijn geld pakken )

- Naar sportwedstrijden kunnen gaan.

- Op echt paardrennen inzetten.

- Ook nog dat je tijdens de storyline naar verschillende plekken, staten of zelfs landen afreist.

- een paar dingen van de Sims en The Warriors.

- Brandstof verbruik.

- meer tuningopties voor ELKE auto en misschien ook motors.

- Skateboarden of zelfs skeeleren en heel misschien ook snowboarden

- In het begin als niemand beginnen en zo je weg naar de top werken

- Meer invloed in het spel door de natuurkrachten.

- Goede en realistische storyline en natuurlijk ook mooie steden.

- Drive By met bijna elk wapen kunnen doen.

- Meer arcade games kunnen spelen.

- Ziek kunnen worden.

- Meer zij-missies

- En tot slot drugs kunnen kopen of ook zelf dealen.

Aardig lijstje he :bier::bier:

Geplaatst:

Eigen creatie van personage!

En al het geen wat m'n 371 voorgangers gepost hebben.

Geplaatst: (bewerkt)

:Y Ik hoop dat de volgende gta een beetje met Saints row te maken heeft meer tuning mogelijkheden en dat je je eige poppetje :puh: kan maken en dat je ook ( net als in Saints Row ) huurmordenaar kan zijn

Dion aan de mackt ^_^

Bewerkt: door dion aan de macht
Geplaatst:

Ik heb niet echt een verlanglijstje. Ik speel gta meer om de hele verhaallijn het gaat mij erom dat er weer eens wat fris in de nieuwe gta zit. maar eens wat anders. En dat je je eigen gang kan oprichten en je eigen Character huis en gang kan op-in richten. Of dat je je eigen voertuigen kan bouwen en exporteren.

Naar landen die verschillen van kosten. Denk aan Benzinekosten en dus de materiele kosten (van de auto's en de gestolen goederen) Bijv.

China: 40.000$ goederenkosten 20.000$ benzinekosten

Londen: 34.670 goederenkosten 5678$ benzinekosten

Enz. Enz.

Ook coolere kleding en dat je zaakjes en bedrijven kan overvallen (dus juweliers boerderijen en shit)

Geplaatst:

ik zou wel willen dat er meer auto en vlieg mogelijk heden zijn

wat meer gangs

meer wapens

meer schade aan huizen en nog veel meer

je eigen personage maken

een reusachtige wereld liberty city + vice city + de staat san andreas + 3 nieuwe stadjes

dat je moet gaan tanken

meer goederen om te kopen

en meer jobs om te doen

EN NOG VEEL MEER

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...