BangBros Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 Ik zou ook graag willen dat ze deze GTA zo verschrikkelijk groot maken zoals drie mega eilanden zeg maar die eilanden van GTASA en dan dat dat 1 zo'n eiland is en dat dat verduppelt word dat ze drie van zulke mega grote eilanden hebben
dynastus Geplaatst: 12 januari 2007 Rapport Geplaatst: 12 januari 2007 ik wil dat je mensen als levend schild kunt gebruiken dat ze dan die man neerknallen inplaats van jou of iemand vastpakken als je 2 sterren hebt en een pistool bij zijn slaap houden en onderhandelen met de politie
Silverbyte Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Het idee op zich is wel leuk bedacht ja. Ik vrees echter dat Jack Thompson Rockstar zal aanklagen, omdat de game dan een terroristisch-getinte inhoud heeft.
BigM Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Hm mensen als levend schild gebruiken zou wel leuk zijn . Maar dan wel op de manier als: Van achter pakken en dan pistool tegen het hoofdhouden en dat een druk op de knop ze einde word . Verder was dit ook al in san andreas . Alleen daar kon je het alleen met een mes doen ik de vorm van iemands keel doorsnijden .Verder vind ik wel dat het niet echt heel veel verder gaan . Kijk ik snap ook wel dat sommige mensen boos worden als rockstar ineens een mogelijkheid maakt in de buurt van verkrachten ofzo .Maar volgends mij zijn de makers ook gewoon mensen en weten ze best warneer ze te ver gaan . ==== Ja dat was ik vergeten . De nek breken . Maar ps: Moderators kan iemand dit bericht even samenvoegen met me vorige bericht want ik drukte PERONGELUK op het verkeerde knopje dank u. >>> Door VforV: Zoals u wilt. Maar het was toch geen dubbelpost? <<<
Da Phoenix Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 In VCS kon dat (ongeveer) ook al tog? want je kan met /_\ driehoekje vanachter mensen vastpakken en als de politie schiet dan raakt hij hem ook
Fox Lenny Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 mij lijkt 't wel leuk als je iemand onder schot houdt dat je kan onderhandelen, bijv. dat ie z'n geld geeft en meerdere mensen gijzelen zou ook wel leuk zijn, of iemand in een auto onder schot houden dat diegene jouw ergens heen moet brengen (kan natuurlijk ook gewoon in een taxi, dat je ervoor betaald) of dat jij ook je handen in de lucht kunt houden, bijv als je 5 sterren hebt
MASTERMIND Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Dit zou wel erg vet zijn. Maar dan moet je wel snel een ped vastkrijpen en omdraaien. In die tijd heeft de politie al geschoten. Maar voor de volgende kogels zou het wel handig zijn.
the max Geplaatst: 13 januari 2007 Rapport Geplaatst: 13 januari 2007 Ik vrees echter dat Jack Thompson Rockstar zal aanklagen, omdat de game dan een terroristisch-getinte inhoud heeft. Dit bergijp ik dus niet, zoveel spellen hebben dit. bijv. Splinter cell Double Agent dus ik vind dit echt onzin
Hanneswasco Geplaatst: 14 januari 2007 Rapport Geplaatst: 14 januari 2007 Als er Bigfoot en/of UFO's in zouden voorkomen, zou het niet meer leuk zijn. Het spel is al onrealistisch, maar het is geen science fiction. Dus geen dingen dat niet bestaat, plzzzzzzz!
michelIII Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 ik vind dat het veeeel groter moet zijn dan san andreas lijkt me vet!!!! en dan de tijd ook vet slooom net egt ze moeten dan ook verschillende landen maken vet veel verschillende winkels en huizen die je kan kopen en nog veeeeeel meer missies dan nu in de gta's egt vet lijkt me dat ze moeten europa na maken en ook veeel meer soorten auto's en per land verschillende auto's
BoDyLoTioN Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 Ik vind de grote van Liberty City/Vice City lekker want het is niet TE groot.. SA-grote is veelsteveel rijden maar dan is er in ieder geval veel te zien en raak je neit snel uitgekeken... veel en orginele easter eggs!! Ik hoop op een nieuwe stad trouwens.. geen LC,VC of SA meer maar iets totaal nieuws Ps: Ik had eigenlijk een San Andreas Stories verwacht maarjah rockstar kennende komen ze met iets totaal anders ..
BoDyLoTioN Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 Ik vrees echter dat Jack Thompson Rockstar zal aanklagen, omdatde game dan een terroristisch-getinte inhoud heeft. Dit bergijp ik dus niet, zoveel spellen hebben dit. bijv. Splinter cell Double Agent dus ik vind dit echt onzin Wie is die Jack Thompson precies? ik ben nog geen maand op het forum en wist alleen maar dingen van INgame, sinds wikigta etc.. weetik ook verhalen achter eatereggs etc.. dus zou iemand mij dit kunne vertelle?
GTAVC Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 Een man die R* al meerdere keren heeft aangeklaagd
Koen729 Geplaatst: 15 januari 2007 Rapport Geplaatst: 15 januari 2007 Zou wel cool zijn. De politie raakt omstanders toch wel. Als je naar de Pay'n'Spray gaat en je je WL kwijt bent gaan ze maar op omstanders schieten
weci Geplaatst: 17 januari 2007 Rapport Geplaatst: 17 januari 2007 Ik zou het ook wel cool vinden. Maarja, als het aangeklaagd wordt, dan zijn we wel verder van huis, niet?
Recommended Posts