Jump to content

Jouw wish list voor de nieuwe gta's

Recommended Posts

Geplaatst:

Ja dat zou wel vet zijn :Y bijvoorbeeld: Je gijzelt iemand en je kan de politie dwingen de pistolen los te laten of je schuilt bijv. achter iemand en als de politie schiet, je hem op hen af gooit :schater:

• Reacties 489
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• brbgtaplayer

10

• Da Phoenix

8

• White Gold

7

• BaasB

6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst:

Ik denk dat dit wel een heel erg goed idee is :D. Als echte crimineel zou je dit ook doen :D. Van mij mogen ze deze functie erin stoppen :D.

Geplaatst:

Lijkt me zeer top!

Dan ben je ook niet zo snel dood met de politie achter je aan!

Boris H.

Geplaatst:

Zoals eerder gezegd: een foto en filmcamera ingame!

Dat lijkt me echt tof!!!

Boris H.

Geplaatst:

mij lijkt het leuk als je door haaien gebeten kan worden of Tae-Kwondo leren inieder geval als het maar realistisch is 8)

Geplaatst:

Ik denk niet dat R* hiervoor aangeklaagd kan worden. In het eerste deel van Splinter Cell kan dit namelijk ook en dat spel kwam al een tijd geleden uit. :engel:

Geplaatst:

-Weer het Bedrijven Gedoe, het liefst heb ik dat dat 75% procent van de Storyline is.

-Leuke beloningen, dan niet allemaal tegelijk bij 100% maar stapje bij stapje.

-Vette muziek

-Niet meer dat 'Gangsta' gedoe.

-Mogelijkheid om je eigen gang een 'tintje' te geven, zoals je gangkleur of wagen. En dat je zelf natuurlijk een outfit in je gang kleur krijgt :)

Geplaatst:

Ik wil:

- Meer auto's

- Meer uitgaansgelegenheden

- Meer Easter Eggs (heel veel, maar niet allemaal simpel te vinden)

- Veel Hidden Interiors

- Nog een ietsjes groter spel dan SA

- En nog veel meer

En absoluut geen bullshit als UFO's en Bigfoot, want Bigfoot bestaat niet en zal ook nooit bestaan

Geplaatst:

Ik zou het wel leuk vinden als je nu iets met de vuilniswagen kan, want hij zit al vanaf Vice City erin, maar je kan er niks mee terwijl je wel overal vuilniszakken en dozen ziet liggen.

Het zou grappig zijn als je dan als submissie vuilniszakken en dozen moet ophalen met een vuilniswagen.

En dat als je de submissie hebt gehaald je sterker word met de vuist en dat als de vuilniswagen vol is, je hem moet legen op een vuilnisbelt ofzo.

Dat zou mij wel leuk lijken.

Want nu is de vuilniswagen echt nutteloos en ziet hij er nep uit aan de achterkant.

Terwijl je met veel andere auto's wel iets kan met num lock cijfer 8 en 2.

&

Dat je Postbode kan spelen, want je ziet ook al vanaf Vice City overal brievenbussen liggen.

Dat je dan die brievenbussen moet legen.

Dat zou mij wel TOF lijken ^_^

Geplaatst:
Ik zou het wel leuk vinden als je nu iets met de vuilniswagen kan, want hij zit al vanaf Vice City erin, maar je kan er niks mee terwijl je wel overal vuilniszakken en dozen ziet liggen.

Het zou grappig zijn als je dan als submissie vuilniszakken en dozen moet ophalen met een vuilniswagen.

En dat als je de submissie hebt gehaald je sterker word met de vuist en dat als de vuilniswagen vol is, je hem moet legen op een vuilnisbelt ofzo.

Want nu is de vuilniswagen echt nutteloos en ziet hij er nep uit aan de achterkant.

&

Dat je Postbode kan spelen, want je ziet ook al vanaf Vice City overal brievenbussen liggen.

In Liberty City Stories kan je vullis op halen

Geplaatst: (bewerkt)

&

In Liberty City Stories kan je vullis op halen

Lol, maar ik heb geen LCS :N

En is het leuk :?

Want dan zou het vast ook bij VCS kunnen alleen heb ik die ook niet :duh:

Dan is het dus ook bijna zeker dat het in de volgende GTA kan :*D

Edit: Ik heb ff op WikiGTA gekeken, maar volgens mij kan je bij VCS niets met de vuilniswagen behalve rondrijden.

Bewerkt: door SlayerTwist
Geplaatst:
In VCS kan het niet IDD.

maar ik vond dat in LCS wel leuk

Nou maar hopen dat je er in GTA IV wel iets mee kan doen ^^

Geplaatst:

My wish list voor de nieuwe GTA (IV):

- Verschillende landschappen

- Met verschillende cultuuren: Bijv: Japans gebied, Chinees gebied, Westers gebied.

- Politie die wat aan de ''slimmere kant'' zijn.

- Wat groter dan Gta Sa maar niet overdreven groot als ''Just Cause'', dan gaat de lol ervan af wegens lange reizen..

- Verschillende gevecht stijlen, die je weer kunt leren, alleen da nu die je met aparte knoppen kunt toepassen in een gevecht (niet dat je eerst weer naar de ''sportschool'' moet om dat te leren)

- Mogelijk om te kunnen ''relaxen'' dus dat je kunt zitten, op bed liggen om uit te rusten ect.

- Graag poppentjes die niet idooit reageren dat als jij perongeluk tegen hun auto aan botst dat ze met een schep op je wagen beginnen te slaan. Maar dat ze tegen je babbellen en zeggen van doe even normaal. (Als jij dan slecht reageert gaan vechten e.v.t.)

Dat was wel ongeveer wat in mij opkomt :engel:

Global.

Geplaatst: (bewerkt)
My wish list voor de nieuwe GTA (IV):

- Verschillende landschappen

- Met verschillende cultuuren: Bijv: Japans gebied, Chinees gebied, Westers gebied.

- Politie die wat aan de ''slimmere kant'' zijn.

- Wat groter dan Gta Sa maar niet overdreven groot als ''Just Cause'', dan gaat de lol ervan af wegens lange reizen..

- Verschillende gevecht stijlen, die je weer kunt leren, alleen da nu die je met aparte knoppen kunt toepassen in een gevecht (niet dat je eerst weer naar de ''sportschool'' moet om dat te leren)

- Mogelijk om te kunnen ''relaxen'' dus dat je kunt zitten, op bed liggen om uit te rusten ect.

- Graag poppentjes die niet idooit reageren dat als jij perongeluk tegen hun auto aan botst dat ze met een schep op je wagen beginnen te slaan. Maar dat ze tegen je babbellen en zeggen van doe even normaal. (Als jij dan slecht reageert gaan vechten e.v.t.)

Dat was wel ongeveer wat in mij opkomt :engel:

Global.

En een hele grote multiplayer mode :sigaar:

mr singeplayer mag er ook nog goed wezen hoor :puh:

Bewerkt: door PilotMax
Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...