kamranoi Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 exstra lowriders onderandere: voodoo tornado savanna en remington
kamranoi Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 hoi-UFO's natuurlijk(wie wil dit nu niet) ik...haha
kamranoi Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Ik zou ook willen dat iemand van GTA SA terug komt
.Sharingan Geplaatst: 9 maart 2007 Rapport Geplaatst: 9 maart 2007 Waarom 3 keer posten ? Er is toch de Edit knop ?. Naja, Mazzel zal dit wel samenvoegen. -- Mijn wishlist voor GTA IV ? Die heb ik niet echt. Mooie sportwagens. Mafia Sentinel erin. en hoppa klaar.
lamborghini2006 Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 dat je met een raket naar de maan kan vliegen! en die "buiten aardse" wezentjes dood schieten en dan komen die "buiten aardse" wezen leger achter je aan en bekogelen je met een kots of zo
Da Phoenix Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 (bewerkt) Kan het wel een beetje Echt blijven. Dit is een beetje overdrijven Bewerkt: 10 maart 2007 door Da Phoenix
lamborghini2006 Geplaatst: 10 maart 2007 Rapport Geplaatst: 10 maart 2007 jah... maar in iedergeval naar de maan vliegen... voor een missie of zo...
bootje30 Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 - natuurrampen, maar als je dood bent dat de stad dan nie kapot is - kinderen die je nie kunt doden en dieren die je wel kunt doden:P - speciale cheat voor zombies - keuze man of vrouw, maar dat als je de man kiest de vrouw ook in ut spel voorkomt en andersom (twee verhaallijnen) - meer interactie met mensen - multiplayer ook voor offline - dat ie op de ps2 komt want ps3 is zonde van me geld:P - meer kledingmogelijkheden - meer huizen waarin je ook echt kunt leven zoals ete, slapen tv kijke enz. - andere mensen ook zwemmen - sneeuw:P - dat het in ut heden afspeelt in amerika bijv. hawaii washington chicago alabama:P ofzo - meer wapens en verschillende voertuigen - meer verschillende mensen
khymani Geplaatst: 18 maart 2007 Rapport Geplaatst: 18 maart 2007 zelf je popetje ontwerpen meer wapens surfboard meer vechtstijlen
FireMike Geplaatst: 19 maart 2007 Rapport Geplaatst: 19 maart 2007 -Scooters -Minibikes -Meer rare wapens zoals een taser , stroomstok , rookgrentaten , -Meer auto,s -Eventueel dieren -Meer dingen die kapot kunnen bevoorbeeld dat je gebouwen kan opblazen en dat je dan de volgende dag echt mensjes eraan ziet werken -Meer realisctisch dag en nacht bevoorbeeld overdag oma,s op straat en langzaam rijdende auto,s , savond,s tuner auto,s van die rare mensen zoals junks , enzo, -En meer mooie restaurants -Pretparken En veel meer ........... Groeten Mike,
Sierra Leone Geplaatst: 21 maart 2007 Rapport Geplaatst: 21 maart 2007 Ik zou willen dat: - Er dieren in voor komen - Kinderen, baby's - Lente/Zomer/Herfst/Winter - Eigen personage maken
Sierra Leone Geplaatst: 23 maart 2007 Rapport Geplaatst: 23 maart 2007 oohja en ook dat je een bootgarage
BigT Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 Lol dikke spam hierzo. Gangleden met een betere AI Minibikes (als je erop rijd dat er politie achter je aan komt en dat je sneller kan vallen dan bij gewone 2wielers) Formule 1 Autos Kleding voor andere mensen kopen (gangleden) Kleding voor je chimeid kopen (vriendin) Je kan condooms kopen en daarna boemshakalakaboem xD Meer easter Eggs Moeilijkere missies (met moeilijkheidgraad) Mooiere grapics. Gtaforum als spanbord. BigT als BigBoss of New York of waar het ook afspeeld. Gang heet MWG Je Gang members kunnen beter richten Dat was het
Dx11 Geplaatst: 24 maart 2007 Rapport Geplaatst: 24 maart 2007 oohja en ook dat je een bootgarage Daar heb je in sa ook 1 van
gtamick Geplaatst: 28 maart 2007 Rapport Geplaatst: 28 maart 2007 van mij mag IV groter, veel groter! mijn mening is: hoe groter, hoe realistischer ... en verder zouden snowboards of skateboards echt vet zijn. zo jammer dat ie op de ps3 komt ik heb alleen een gamecube en ps2
Recommended Posts