Jump to content

Jouw wish list voor de nieuwe gta's

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zou graag willen dat je auto helemaal kapot kan.

Daar bedoel ik mee dat de schokdempers, Ruiten, banden, bumpers.

En ook de Motor. zoals de zuigers, krukas, en de filters zoals OlieFilter Brandstoffilter enz.

Dat na een tijdje de onderdelen kapot gaan bv bij een ongeluk.

En dat je ze dan echt moet maken in een Garage.

En dat je daar dan de nieuwe onderdelen moet kopen, tegen een prijs.

En als er iets kapot is moet het ook blijven en de auto moet ook anders dan gaan rijden.

• Reacties 489
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• brbgtaplayer

10

• Da Phoenix

8

• White Gold

7

• BaasB

6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Geplaatst: (bewerkt)

Ik zou graag willen dat:

-Als je ergens tegenaan botst er gezondheid vanaf gaat.

-Meer auto's.

-Meer easter eggs.

-Meer wapens.

-Meer tunings mogelijk.

En dat je mensen kan gijzelen zodat je een menselijk schild hebt.

Bewerkt: door kortman_8
Geplaatst:

als ik er nog wat aan kon veranderen zou ik doen:

-echte ongelukken met politie en ambulance erbij enzo

-auto's moeten in de garage gemaakt worden(ze verslijten na veel gebruik)

-dat je moet tanken enzo

dit waren ze denk ik wel :)

Geplaatst:

1.3 ,4 of 5 banen snelwegen niet 2

2.metro's(denk GTA3)

3.trams (denk GTA1)

4.stadsbussen (met lijnen en destenation TE ZIEN!!! niet zoals coach zoals de connexxion bussen)

5.nederlands talig(niet belangerijk maar leuk)

tja en dan bedoel ik niet met openbaar vevoer maar 3haltes maar heel veel!!

Als je iemand vermoord, komt er een crime scene, en dan gaan ze naar jou op zoek :puh:

Bewerkt: door ICE COLD KILLA
Geplaatst:

band lek je kan m plakkuh.

Gta NEDERLAND(komt tog nooit politie:P).

nederlandse subtitels.

Tune motors

Tune autos met ook neon enz. meer mogelijk heden

Als je dood ga Kom je in het ziekenhuis maar je kan ook in het ziekenhuis rondlopen en er is ook iets zoals dokters mes kan je ziekenhuis docters en assistentes neer steken.

En die Codes zijn een beetje te makkelijk voor t spel Gewoon bijv. je heb alle missies gedaan of je ben 50% met het spel Dan krijg je toegang tot codes kan je ze aanzetten en uitzetten dat sal wel beter zijn anders is allles so makelijk (niet dat ik ze gebruik).

-meer wapens

-meer auto(merken)zoals BMW Peugot Volkswagen. Nog nooit gehoord van een timberland hoe heten die auto's:S/ik noem ze nep merken

-als je bijv. een politie vermoord Ergens waar niemand t ziet Tunnel/ trein stuk

dan krijg je tog 1 ster of 2 wrrm omdat ze je gezien hebben Nee kunnuhy ze ruiken <_< .

- maar een poppetje maken met.

Lengte breedte Gezicht voeten ogen bril kleren man of vrouw kind. Gewoon op het begin alleen.

- JE EIGEN NAAM kunnen invoeren.

-en soort Van vrienden maken bijv je kom iemand tegen en daar kan je mee praten en kan vragen of je vriend wil worden met hem krijg je zijn telefoon nummer kan je m bellen of tie VOOR je huis wil komen/Voor kinderen Moeten eerst op het slegte pad komen kan je Uzi dragen enz beter slegtheid lvl Rocketlauncer ligt eraan wat je wil

-meer missies.

-meer Motors

-ook sporten zoals Voetbal Tennis etc.

Tja k heb er nog veel meer maar k ben een beetje moei van het tpen :)

Geplaatst:

ik heb niet alles gelezen maar dit wil ik zeker: meer opties voor elke auto: ruitenwissers, open dak :puh:, koffer kunnen opendoen en er iets inleggen B) .

en voor de rest: benji jumpen :rolleyes:

wat is jullie wish list voor de nieuwe GTA,

de mijne is :

- ufo's

- meer tuning mogenlijkheden

- meer fietsen

- Big Foot

- aan het begin kiezen of je een man of vrouw wilt zijn

- grotere maps

- meer auto's met echte namen

- echte restaurant zoals Burger King, MC Donalds

- dat het in europa afspeelt

en de nederlandse taal.

Je bedoeld big foot auto of big foot dier? Auto zit er al in iig :lol:

Wat ik wil:

Mooiere huizen (sommige zijn echt lelijk, als je door zon deur moet.. echt lelijk :angry:

Meer missie's!! GTA:SA op XBOX had ik binnen een week uitgespeeld!!

Groter gebied! Het is goed dat er zoveel verschillende gebieden zijn, maar er is niet genoeg ruimte om ze ook echt groot te maken!

Echte zeeën tussen gebieden!

Terug naar andere eilanden! (geen missies ofzow, maar wel, huizen kopen, bedrijven kopen, packages, politie, brand weer, boeven missies etc)

Meer bedrijven om te kopen. Ik vind dat echt te weinig in SA.

En last; Veranderend weer! Als het winter is, dat het soms sneeuwt, en dat t ook glad is, en sneeuwschuivers.

-------

@ Arno:

Wel goede ideeën. het moet eigenlijk een mix worden tussen GTA en de Sims. Dan heb je me tog een goudmijn te pakken... Maar het moet wel meer gerciht worden op het GTA gedeelte he.

Bewerkt: door Proximo
Geplaatst:

heel europa

veel fietsen

tunen echt alles er aan kan verander

en veel meer voertuigen

@ Arno:

Wel goede ideeën. het moet eigenlijk een mix worden tussen GTA en de Sims. Dan heb je me tog een goudmijn te pakken... Maar het moet wel meer gerciht worden op het GTA gedeelte he.

ja maar k vind dat gewoon leuwk Lijk mij Maar als alles was wat iedereen leuk vind zijn ze veel ste lang bezig en ik denk dat er heus wel 1 van onze iedeeen erin kom omdah die dat all wouden ;)

EDIT:slegt getypt maar ok :puh:

Bewerkt: door arno

't moet mooier..

De AI moet véél beter..

Meerdere optie's bij tunen. Zoals nummerborden veranderen.

Beter schademodel.

Realistischer, en dan bedoel ik dus dat als je op de kop beland met een auto dat de auto dan niet meteen ontploft. <_<

Betere infrastructuur. :angry:

KNIPPERLICHTEN, of zorg er gewoon voor dat 'r geen auto's van de linkerbaan rechts een afslag pakken.. <_< :angry:

Zorgen dat auto's/fietsen rijden waar ze behoren te rijden, dus geen fietsen op de snelweg.. <_<

Snelle auto's rijden links, langzamere auto's rijden rechts..

Politie accepteert meer, bedoel ik mee te zeggen: Als de politie in ''Hot Pursuit'' is, en hij botst tegen je aan, dat je dan geen sterren krijgt. <_<

Als je een gangmember of drugsdealer neer-/ dood schiet, dat je dan niet meteen sterren krijgt. <_<

Als er geen politie in de buurt is, of als de politie agent 't niet kán zien, dat je geen sterren krijgt als je iemand bijvoorbeeld neerslaat. <_<

Als je een agent in de ''Country Yard'' een headschot geeft (zodat ie geen versterking kan vragen), en er is niemand bij, dat je dan geen sterren krijgt. :unsure:

Op de ''Country Yard'' is 't rustig, 'r rijden ook geen Cheetah's ofzo..

Je moet de tijd kunnen instellen zoals nu (24 minuten en 'r is een ''GTA dag'' voorbij) of dat je kunt instellen dat een ''GTA dag'' 48 minuten duurt. Dit houd in dat je dus ook file's, de spitstijden erin kunt verwerken bijvoorbeeld. :o

EDIT

Je moet een taxi kunnen bellen. Als je dan in de taxi stapt krijg je een kaart, en kan je (zoiets als in GTA SA met de ''target'') een plaats selecteren waar je heen wilt.

Beter openbaar vervoer.

Wel in de USA. 't liefste een mix van Miami, Cuba/ Columbia en Florida.

Het RPG gedeelte in 't spel moet niet té groot worden. 't mag wel uitgebreider dan in GTA SA, maar wat ik hierboven allemaal lees is dikke onzin..

Niet meer verschillende voortuigen ofzo, auto's, motors, boten enz is genoeg. Maar bijv. bij de Rancher kan je 't achterste gedeelte eraf halen, dat je dus een laadklep hebt, en tadaa.. Je hebt een nieuwe auto.

Het tunen van auto's moet ook niet uitgebreider. Ik lees een aantal keer dat je dus ook de moter van de auto moet kunnen tunen. Kom op zeg, dit is géén NfS Underground.. <_<

Als ik me nog wat bedenk zal ik dit bericht editten. Ik hoop dat 'r wat met de reactie's gedaan wordt.. :rolleyes:

Wees Gegroet,

Bobbiescie

Bewerkt: door Bobbiescie
Geplaatst:

ik hoop -meer wapens -meer auto-meer soorten mensen-mooie auto-groter - realistiser dan sa - en nog veel meer missies en nog veel dingen die het leuk maak :lol: :lol: :lol: :lol: :D:D

Geplaatst:

dat je die pistool van tony montana hebt :puh:

dat er een hummer H2 in het spel komt

dat de volgende auto's in het spel komt

-nissan skyline

subaru impreza

volkswagen golf gti

volkswagen eurovan

en noem maar op gewoon egt chille auto's moeten er komen

Geplaatst:

ik wil graag dat er kinderen rond lopen met ouders en douane bij grenzen meer fietsen, fietspaden meer autos van porschhe ofzo .. enz.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...