Jump to content

Carmen


Vercetti24

Recommended Posts

serieus, dat staat ook op dr advertentie...

ts echt n slette bak, je kan bij de 2e keer r al naaien ;)

alleen onderhoud r goed, mij heeft ze al gedumpd... :schater:

de service die ze geeft, geeft ze ook niet altijd zomaar...

veel plezier :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

ze houdt ook van cabaret en de comedy show.

ze houd bijna overal van , maar ik word echt gek van haar kapsones, kga haar dumpe denk ik of krijg je later iets van haar? nee zeker

Link to comment
Delen op andere websites

ze houdt ook van cabaret en de comedy show.

ze houd bijna overal van , maar ik word echt gek van haar kapsones, kga haar dumpe denk ik of krijg je later iets van haar? nee zeker

Ja je krijgt iets van haar.

Bewerkt: door gta-mike
Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb deze trut zelf gedumpt. Zoals al eerder gezegd is hierboven heeft ze kapsones en dat maakt haar irritant. Aangezien ik geen irritante wijven om me heen wil hebben in het spel, heb ik momenteel geeneens een date. Ik neem wel wat vrienden mee om te zuipen. Aan Dwayne heb je meer bijv.

Link to comment
Delen op andere websites

Ze vindt de Strip Club en de Burgershot leuk. Maar pas op! Na 5 dates dumpt ze je al! Je kunt haar wel om Health Boost vragen aan de telefoon. Ze is een verpleegster en ze verteld je aan de telefoon wat je moet doen en dan krijg je wat health erbij. Ik ben nu met Lawchick!

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu 3 (Kate, Kiki, Carmen), maar straks 2, want ik ben van plan om Carmen op 4 date te vermoorden (niet op gewone manier want dan lukt het niet). Ik wist dat ze hele tijd zeikt en je na 5 dates dumpt, maar ik vind het toch leuk om haar af te maken :Y (had ze niet zo moeten zeiken :Y) .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb nu 3 (Kate, Kiki, Carmen), maar straks 2, want ik ben van plan om Carmen op 4 date te vermoorden (niet op gewone manier want dan lukt het niet). Ik wist dat ze hele tijd zeikt en je na 5 dates dumpt, maar ik vind het toch leuk om haar af te maken :Y (had ze niet zo moeten zeiken :Y) .

Naast die 3 heb ik ook nog Alexandra. Ik zit dus met 4 dates. :engel: [/font]

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...