T-Bone7 Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Hallo, ik ben nu op het 2e eiland bij de missie snowstorm. ik kan nergens een heli vinden, weet iemand die te staan? Reageren
Adren4Line Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Volgens mij kun je dan nog niet in een heli vliegen Reageren
angie Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 (bewerkt) kijk onderaan tweede eiland bij de helitour...daar staan er 3, kun je jatten (rechts onderaan op een plateau in zee) Bewerkt: 7 mei 2008 door angie Reageren
osmgek11 Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 ja er staan een stuk of 4 helicopters bij Helitours. hier een kaart: http://snapmap.wikigta.org/index.php?map=I...amp;set=474,487 je kan gewoon zelf vliegen of de piloot gaat een ritje met je maken. daarvoor moet je Driehoekje ingedrukt houden. Reageren
Hackman Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 (bewerkt) Niks van waar... Hier is een kaartje... je moet bij een helitour icoon zijn... Edit: Zooo, wat ben ik sloom Bewerkt: 7 mei 2008 door hackman Reageren
Billyd12 Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Hallo,ik ben nu op het 2e eiland bij de missie snowstorm. ik kan nergens een heli vinden, weet iemand die te staan? je kan wel heli vliegen het is een beetje op 2e eiland rechts onder op een soort houten brug daar staan ze allemaal Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Hallo,ik ben nu op het 2e eiland bij de missie snowstorm. ik kan nergens een heli vinden, weet iemand die te staan? je kan wel heli vliegen het is een beetje op 2e eiland rechts onder op een soort houten brug daar staan ze allemaal Aanvulling hierop, ik ben tijdens een missie wel eens naar Helitour gevlucht, maar tijdens een missie staan er geen heli´s. Dus van tevoren voor de de missie start een heli ophalen en in je gele parkeervak neerzetten, dan heb je er één! Reageren
nljesse Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Hallo,ik ben nu op het 2e eiland bij de missie snowstorm. ik kan nergens een heli vinden, weet iemand die te staan? je kan wel heli vliegen het is een beetje op 2e eiland rechts onder op een soort houten brug daar staan ze allemaal Aanvulling hierop, ik ben tijdens een missie wel eens naar Helitour gevlucht, maar tijdens een missie staan er geen heli´s. Dus van tevoren voor de de missie start een heli ophalen en in je gele parkeervak neerzetten, dan heb je er één! mar als je wil vluchten neem een taxi Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Hallo,ik ben nu op het 2e eiland bij de missie snowstorm. ik kan nergens een heli vinden, weet iemand die te staan? je kan wel heli vliegen het is een beetje op 2e eiland rechts onder op een soort houten brug daar staan ze allemaal Aanvulling hierop, ik ben tijdens een missie wel eens naar Helitour gevlucht, maar tijdens een missie staan er geen heli´s. Dus van tevoren voor de de missie start een heli ophalen en in je gele parkeervak neerzetten, dan heb je er één! mar als je wil vluchten neem een taxi Ey, da's ook een goeie! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.