Joeyafca Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Hallo, Waneer kan ik met die ene Kiki (lawchick) waar iedereen het over heeft daten? waneer ontmoet ik haar? Ik las namelijk in de sectie Missiehulp dat iemand bij de missie snowstorm zei dat je kiki kon bellen, maar toen ik bij die missie was kende ik haar nog niet eens en nu nog steeds niet....? 0 Reageren
SUPERKoRT Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 gewoon blijven proberen mate, als ik je vertel wanneer, vertel ik n spoiler 0 Reageren
Joeyafca Geplaatst: 7 mei 2008 Auteur Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 gewoon blijven proberen mate, als ik je vertel wanneer, vertel ik n spoiler ok, maarhet komt nog wel? en als het klop dat je met haar ook je wanted level kan kwijtraken(net als francis) dan kan ik natuurlijk ook gewoon francis killen ipv derrick. (tegen de tijd dat ik daar ben)...?klopt dat? 0 Reageren
nljesse Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 gewoon blijven proberen mate, als ik je vertel wanneer, vertel ik n spoiler dan zet je het in een spoilertje 0 Reageren
ginobb Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 ga naar het internet cafe en klik op de reclame love-meet.net ofzo en dan female en dan zie je lawchick klik op der en dan klikje date en dan ontmoet je haar na een paar dagen 0 Reageren
Iscariah Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Ik heb haar gedumpt, want ze belt nogal veel. Ze is irritant! 0 Reageren
Little Jacob Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Ik heb haar gedumpt, want ze belt nogal veel. Ze is irritant! Whehe, bij mij juist niet. Ik bel haar de heletijd en dan wilt ze niet enzo 0 Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Je moet naar www.love-meet.net gaan in 1 vd 3 Tw@'s. Dan spreek je met haar af. Je moet wel je mail in de gaten blijven houden. Want daar krijg je dan bericht. Bij mij had ik de afspraak op Zondag 12:00 en we gingen naar de Burger Shot xD 0 Reageren
XXL-GTA Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Ze houdt niet van dure kleding (Perseus) en ze gaat graag naar shows en cabaret. 2 dates en je unlockt haar special ability al! Erg handig... 0 Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Raar . Ik kwam haar ophalen met een Congesceti (ik heb echt geen idee hoe je dat moet schrijven ) en in die zwarte suit met een rode das en ze heeft alleen gezecht dat ze die auto niet leuk vind en kleren wel 0 Reageren
gta-mike Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Raar . Ik kwam haar ophalen met een Congesceti (ik heb echt geen idee hoe je dat moet schrijven ) en in die zwarte suit met een rode das en ze heeft alleen gezecht dat ze die auto niet leuk vind en kleren wel De 3 internet dates hebben een voorkeur voor bepaalde wagens en kledij. Als hetgeen je draagt of waarmee je rijdt hen aanstaat dan krijg je dat ook te horen. 0 Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Welke 3 dan? Carmen Kiki En ? 0 Reageren
Jozz Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Nog ff een vraagje: Kan je alleen carmen en kiki daten ? want er zijn veel meer dates in die lijst 0 Reageren
Von-Helsing Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Ik wilde eerst met Gogetter. Maar die wilde niet En Jennifun is super lelijk.. 0 Reageren
gta-mike Geplaatst: 7 mei 2008 Rapport Geplaatst: 7 mei 2008 Nog ff een vraagje: Kan je alleen carmen en kiki daten ? want er zijn veel meer dates in die lijst Je kunt nog een derde daten Haar naam Alexandra ("Liberated woman")[/font] 0 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.