Jump to content

Kiki?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Waneer kan ik met die ene Kiki (lawchick) waar iedereen het over heeft daten?

waneer ontmoet ik haar?

Ik las namelijk in de sectie Missiehulp dat iemand bij de missie snowstorm zei dat je kiki kon bellen, maar toen ik bij die missie was kende ik haar nog niet eens en nu nog steeds niet....?

Geplaatst:
gewoon blijven proberen mate, als ik je vertel wanneer, vertel ik n spoiler ;)

ok, maarhet komt nog wel?

en als het klop dat je met haar ook je wanted level kan kwijtraken(net als francis) dan kan ik natuurlijk ook gewoon francis killen ipv derrick. (tegen de tijd dat ik daar ben)...?klopt dat?

Geplaatst:
gewoon blijven proberen mate, als ik je vertel wanneer, vertel ik n spoiler ;)

dan zet je het in een spoilertje :tu:

Geplaatst:

ga naar het internet cafe en klik op de reclame love-meet.net ofzo en dan female en dan zie je lawchick klik op der en dan klikje date en dan ontmoet je haar na een paar dagen

Geplaatst:
Ik heb haar gedumpt, want ze belt nogal veel. Ze is irritant!

Whehe, bij mij juist niet. Ik bel haar de heletijd en dan wilt ze niet enzo ^_^

Geplaatst:

Je moet naar www.love-meet.net gaan in 1 vd 3 Tw@'s. Dan spreek je met haar af. Je moet wel je mail in de gaten blijven houden. Want daar krijg je dan bericht. Bij mij had ik de afspraak op Zondag 12:00 en we gingen naar de Burger Shot xD

Geplaatst:

Ze houdt niet van dure kleding (Perseus) en ze gaat graag naar shows en cabaret. 2 dates en je unlockt haar special ability al! Erg handig...

Geplaatst:

Raar :bonk: . Ik kwam haar ophalen met een Congesceti (ik heb echt geen idee hoe je dat moet schrijven :7 ) en in die zwarte suit met een rode das en ze heeft alleen gezecht dat ze die auto niet leuk vind en kleren wel :bonk:

Geplaatst:
Raar :bonk: . Ik kwam haar ophalen met een Congesceti (ik heb echt geen idee hoe je dat moet schrijven :7 ) en in die zwarte suit met een rode das en ze heeft alleen gezecht dat ze die auto niet leuk vind en kleren wel :bonk:

De 3 internet dates hebben een voorkeur voor bepaalde wagens en kledij.

Als hetgeen je draagt of waarmee je rijdt hen aanstaat dan krijg je dat ook te horen.

Geplaatst:

Nog ff een vraagje: Kan je alleen carmen en kiki daten ? want er zijn veel meer dates in die lijst

Geplaatst:
Nog ff een vraagje: Kan je alleen carmen en kiki daten ? want er zijn veel meer dates in die lijst

Je kunt nog een derde daten

Haar naam Alexandra ("Liberated woman")[/font]

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...