Jump to content

Kiki?


Joeyafca

Recommended Posts

Raar :bonk: . Ik kwam haar ophalen met een Congesceti (ik heb echt geen idee hoe je dat moet schrijven :7 ) en in die zwarte suit met een rode das en ze heeft alleen gezecht dat ze die auto niet leuk vind en kleren wel :bonk:

Raar, want ik had mijn 1000 dollar Perseus suit aan en ze zei: Does your other whore like your suit?

'Nuff said, leek me.

Link to comment
Delen op andere websites

Raar :bonk: . Ik kwam haar ophalen met een Congesceti (ik heb echt geen idee hoe je dat moet schrijven :7 ) en in die zwarte suit met een rode das en ze heeft alleen gezecht dat ze die auto niet leuk vind en kleren wel :bonk:

Raar, want ik had mijn 1000 dollar Perseus suit aan en ze zei: Does your other whore like your suit?

'Nuff said, leek me.

Kiki houdt meer van de russian style.

Bewerkt: door gta-mike
Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

hallo,

ik heb die sloerie nu 1x gedate en na de date zij ze dat ze het maar niks vond, niet raar want ik nam haar mee naar de italiaan op de hoek en die kent ze waarschijnlijk wel..., anyway, na die date verscheen er geen thumbs up/down en haar nummer staat ook niet in mijn mobiel. Is ze me nou zat en was dit het of gaat ze bellen. Enige waarvoor ik haar wil daten is dat zij later de mogelijkheid geeft de cops van je af te houden[/font].

Iemand??

Bewerkt: door @rjen
Link to comment
Delen op andere websites

hallo,

ik heb die sloerie nu 1x gedate en na de date zij ze dat ze het maar niks vond, niet raar want ik nam haar mee naar de italiaan op de hoek en die kent ze waarschijnlijk wel..., anyway, na die date verscheen er geen thumbs up/down en haar nummer staat ook niet in mijn mobiel. Is ze me nou zat en was dit het of gaat ze bellen. Enige waarvoor ik haar wil daten is dat zij later de mogelijkheid geeft de cops van je af te houden[/font].

Iemand??

haar terug opzoeken via het net.

De meeste dates houden van de verschillende shows. (zelfs van de stripclub)

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...